Het banaalste wat jij ooit aan een man moest uitleggen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:28

Hoe bespreek je dat soort dingen nou helemaal nooit?
Ik vraag mijn man ook vaak dingen over zijn lijf die ik niet weet of begrijp en hij aan mij
Laatst bijgewerkt door Qimm op 21-12-17 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:29

Ik bloed 1 van de 4 weken in de maand helemaal leeg met alle sores die daarbij hoort voor mij. Een week van tevoren en tijdens mijn menstruatie PMS, krampen waar ik dubbel van lig, migraines en er vormen zich volledige bergketens op mijn hoofd.. Mijn vriend weet prima wanneer ik aan het PMS'en ben en ik vind het ook niet meer dan normaal om daar gewoon open over te kunnen praten eigenlijk.

Anonimo12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:32

Dat de zon een ster is :+ 'de zon is toch een zon?!'

Storm

Re: Het banaalste wat jij ooit aan een man moest uitleggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:33

Aan een mannelijke klasgenoot op schoolkamp in groep 8. 'Sla hoef je niet te koken'.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:40

Oh ik dacht dat Shetlanders later grote paarden worden... maar waar komen die grote paarden vandaan dan? :')

Ik lust geen doperwten uit de vriezer.. waarom niet? Ja die zijn te groen >;)

M'n ex was geen helder licht..

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:45

Emmaa_ schreef:
In dit geval zal hij tetanus bedoelen maar er bestaat wel degelijk een rabiesspuit voor mensen. Als inenting maar ook als noodkuur voor het geval je gebeten bent door een hondsdol dier.

Klopt maar hij bedoelt idd tetanus maar hij zegt daar rabies tegen en ik krijg dat er niet uit

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:50

xSCWx schreef:
Alwiene verlos ons; hebben we je nu iets banaals uitgelegd of heb je de verkeerde foto te pakken :D

Arghhhh iets met wijn en vermoeidheid. Natuurlijk bedoelde ik zonnebloempitten. Ik had van te voren nog even het woord pijnboompitten in mijn hoofd (maar die hebben natuurlijk géén zwart wit hulsje eromheen zitten) maar blijkbaar op het moment van schrijven toch pijnboompitten getikt. Sorry :') Uiteraard ging het verhaal om zonnebloempitten ;) :D

Komt vast omdat we hier wel geregeld pijnboompitjes eten en bijna nooit zonnebloempitten :Y)

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 00:17

Qimm schreef:
Hoe bespreek je dat soort dingen nou helemaal nooit?

Tja, dat vraagt ie zich gewoon echt niet af denk ik. En ik sta er ook niet om te springen om dat te delen ofzo. Dat is gewoon 'mijn afdeling' en dat vinden we allebei prima zo :+

Neemt niet weg dat als ik er over zou willen praten, dat natuurlijk prima kan hoor. Ik heb echt wel tegen hem gezeurd over de zeeën bloed die ik nog weken na de bevalling verloor. Hij luistert en laat mij lekker even piepen maar vraagt dan ook niet naar de hoe en wattes. Perfect wmb :D

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 00:18

Mossel schreef:
magda_90 schreef:
De urine loopt toch dwars door de tampon heen? :+

Uhhh een tampon zit in een ander gat dan dat je plast..

Dat papier oa van bomen gemaakt wordt, hij gelooft me nog steeds niet...

Meen je. :+

xnaomivdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 00:35

Ik zei laatst tegen mijn vriend, ergens op een avond, dat ik me niet lekker voelde omdat ik ongesteld was geworden die middag. Zei hij heel serieus: ik dacht dat je menstruatie alleen in de ochtend begint, dat je ongesteld bent als je wakker wordt.

_O- Vond het wel grappig, alsof je hormonen een letterlijke klok hebben en je menstruatie niet op elk willekeurig moment van de dag kan beginnen :D

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 00:50

Dat zou wel sympathiek zijn van ons lijf. Scheelt een paar dagen paranoia :')

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 01:00

Op dit moment zelfs, hoe de busregeling werkt...
Meneer staat nu in the middle of nowhere en heeft de laatste bus naar huis gemist 8)7

Ik nog duidelijk uitleggen: als de plaats waar je heen moet bovenaan staat aan het lijstje dan is de bus daartegen vertrokken en moet je naar de andere kant.
Krijg ik een foto, ‘sta ik nu goed?’ ‘Oh volgensmij was dat mijn bus aan de andere kant’

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 01:07

Ik heb een man ooit wijsgemaakt dat ik een horizontale bilspleet heb. :+
Na goede beargumentatie: zeer lastig strings kopen, als voordeel piept de bilspleet nooit boven de broek uit) geloofde hij me echt! :')

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 01:27

Tijd terug heeft mijn vriend fikse keelpijn en zeg tegen hem dat hij anders even de keelspray (vinceel) moet gebruiken. Loopt naar de keuken om het te pakken en komt vloekend terug lopen, tranen in zn ogen staan en vraagt godver is die troep altijd zo heftig. Keek hem aan....heeft meneer zn hand op zn neus staan......euh je had toch keelpijn? Had hij de keelspray in zijn neus gespoten. Piste bijna in mn broek van het lachen en dan alsnog boos worden en zeggen, hoe moet ik dat nou weten. Zat toch zo'n ding op net als neusspray...

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 01:30

Toen mijn veulen met mega bles geboren werd ' druk terug ik wil geen Schimmel' :D

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 01:45

Verhaal van kennissen:
Man des huize komt van het toilet: "Schaaaaat, die vochtige doekjes, die PIKKEN!!"

_O- _O- _O- vochtige huishouddoekjes

ElsieC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 01:48

Hoe een frietketel werkt.
De 1e keer had hij de stekker niet ingestoken waardoor hij een half uur stond te wachten.
De 2e keer had hij de stekker wel ingestoken maar zat er geen vet in waardoor het begon te roken.
De 3e keer had hij de stekker ingestoken, zat er vet in... maar deed hij de frieten gewoon meteen in het koude vet.

Dat krijg je dan als je een overbeschermende moeder hebt die zijn (18 jarige!!!!) zoon niet leert zelfstandig zijn.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 02:24

Er schiet me een gouden te binnen:

In mijn restaurant had een man langostines besteld. Zodra we de tafel leeghalen krijgen de langostine eters direct een kommetje warm water met citroen. Deze held zette dat direct aan zijn lippen en begon het op te drinken :')

Dus hebben we maar uitgelegd dat dat eigenlijk was om zijn handen te verfrissen :')

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 05:22

Dat 'verse' melk in het koelschap staat. Mn vriend destijds kwam altijd met houdbare melk thuis. Ik had hem dus specifiek gevraagd om verse melk, die dus NIET lang houdbaar is. Komt ie toch thuis met houdbare melk: "ja, maar dit was de enige die ze hadden. Deze is maar 3 maanden houdbaar en de rest allemaal minimaal 5".

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 06:08

Wat het verschil is tussen een komkommer en courgette.

MiVita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 07:50

Dat 'de frietketel opzetten' niet betekent dat je het gasvuur eronder moet aansteken :')

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 08:12

smit_ilse schreef:
Tijd terug heeft mijn vriend fikse keelpijn en zeg tegen hem dat hij anders even de keelspray (vinceel) moet gebruiken. Loopt naar de keuken om het te pakken en komt vloekend terug lopen, tranen in zn ogen staan en vraagt godver is die troep altijd zo heftig. Keek hem aan....heeft meneer zn hand op zn neus staan......euh je had toch keelpijn? Had hij de keelspray in zijn neus gespoten. Piste bijna in mn broek van het lachen en dan alsnog boos worden en zeggen, hoe moet ik dat nou weten. Zat toch zo'n ding op net als neusspray...

Ik ga stuk... _O-

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 08:23

MiVita schreef:
Dat 'de frietketel opzetten' niet betekent dat je het gasvuur eronder moet aansteken :')

Heb je dat ook op tijd kunnen zeggen of pas buiten naast de rokende puinhopen?

Overigens hebben we bij ons thuis nog heel lang in zo'n zwarte pan met mandje gefrituurd die wel op het vuur moet.
Laatst bijgewerkt door oomens op 22-12-17 08:37, in het totaal 2 keer bewerkt

Floortje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 08:32

Wat een voorbeelden hier :D

Mn ex: zette midden in de winter de cv op vorstbescherming (14 graden) lekker zuinig. Op de 1e verdieping was het natuurlijk helemaal ijskoud. Er stond dan een wasrek met was erop hutje mutje op elkaar opgehangen welke was gewassen met centrifuge op 400........toch gek he dat die was niet droogt......?

-O-

{:)-:(

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 08:44

Wat gehakt rullen is
En dat je dan niet vervolgens een pakje gehakt zonder boter in de pan kan mikken.

Ach mijn vriend is geen keukenprins, ga het niet eens meer proberen het hem te leren want krijg de raarste dingen op mijn bord :+
Laatst bijgewerkt door sanso op 22-12-17 08:51, in het totaal 1 keer bewerkt