Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jaime_ schreef:No offence Lau, er zullen ongetwijfeld mannen zijn die jouw ongelooflijk sexy vinden, net als dat er ook vrouwen zijn die van mannen houden met een bierbuik, maar die zie je ook niet op een horse and hunk kalender, dus ik vind jou persoonlijk ook niet het type vrouw voor op een horse and chick kalender.
Jaime_ schreef:No offence Lau, er zullen ongetwijfeld mannen zijn die jouw ongelooflijk sexy vinden, net als dat er ook vrouwen zijn die van mannen houden met een bierbuik, maar die zie je ook niet op een horse and hunk kalender, dus ik vind jou persoonlijk ook niet het type vrouw voor op een horse and chick kalender.
Amy schreef:Ik val niet op vrouwen, maar zoals Annet dottie ook al zegt, de hunken kalender koop ik niet want dat perfecte vind ik dus echt helemaal niks.
Ik hoop dat bij deze kalender ook de vrouw aan bod komt die minder 'in het perfecte plaatje' past. En met thema's werken. De foto's hierboven spreken mij ook niet aan; de magie tussen paard en vrouw is er niet en ik vind dat niet mooi.
Ik wil eventueel ook wel mee doen als er serieus mee om gegaan word, maar ik ga niet naakt en ook niet met heul weinig kleren aan.
Lau schreef:Jaime_ schreef:No offence Lau, er zullen ongetwijfeld mannen zijn die jouw ongelooflijk sexy vinden, net als dat er ook vrouwen zijn die van mannen houden met een bierbuik, maar die zie je ook niet op een horse and hunk kalender, dus ik vind jou persoonlijk ook niet het type vrouw voor op een horse and chick kalender.
Ik denk dat je je erin vergist,
Het zou goed zijn als vrouwen met net meer vorm ook eens een podium zouden krijgen. Ik ben er van overtuigt dat iedereen sexy is en niet alleen het standaard type. Want dan zit je op bokt redelijk verkeerd als je alleen het standaard blond en dubbel D. Diversiteit zou goed zijn net zoals de paarden divers zijn zouden de modellen dat ook moeten zijn. Ik denk dat je met iedereen op een mooie manier een kalender neer kan zetten.
Gianti schreef:Maar oprecht, waarom mee willen doen als je al bij voorbaat niet heel weinig kleding aan wil doen.
Tuurlijk het moet classy blijven en naakt staat niet gelijk aan sexy. Maar mijn ervaring is dat die remming echt wel te zien is op foto's.
asm_kayleigh schreef:Gianti schreef:Maar oprecht, waarom mee willen doen als je al bij voorbaat niet heel weinig kleding aan wil doen.
Tuurlijk het moet classy blijven en naakt staat niet gelijk aan sexy. Maar mijn ervaring is dat die remming echt wel te zien is op foto's.
Maar zoals die cowgirls hierboven, een croprop achtig iets is sexy maar niet naakt.
Gianti schreef:asm_kayleigh schreef:Maar oprecht, waarom mee willen doen als je al bij voorbaat niet heel weinig kleding aan wil doen.
Maar zoals die cowgirls hierboven, een croprop achtig iets is sexy maar niet naakt.
emilyslaluna schreef:Ik ben ook van mening dat de vrouwen wel echt aantrekkelijk zouden moeten zijn voor de foto's. Dat verkoopt namelijk pas. De hunks zijn niet voor niks boven gemiddeld gespierd ect. Helaas denk ik niet dat het TS lukt om 12 modellen te vinden die Pro Bono aan een kalender mee willen werken, al helemaal niet als je verwacht wordt half bloot te staan...
Zoals ik al zei, mij lijkt het wel gaaf om aan zoiets mee te werken, zeker voor een goed doel. Maar ik vind het nu inderdaad ook steeds meer lijken op een snelle fix van zowat naaktfoto's.
Bovendien ben ik sowieso niet te vergelijken met een model. Ik ben geen stokje maar wel erg fit. Maar met enkel fit zijn kom je er niet inderdaad om zulke dingen te kunnen verkopen denk ik.
Jaime_ schreef:emilyslaluna schreef:Ik ben ook van mening dat de vrouwen wel echt aantrekkelijk zouden moeten zijn voor de foto's. Dat verkoopt namelijk pas. De hunks zijn niet voor niks boven gemiddeld gespierd ect. Helaas denk ik niet dat het TS lukt om 12 modellen te vinden die Pro Bono aan een kalender mee willen werken, al helemaal niet als je verwacht wordt half bloot te staan...
Zoals ik al zei, mij lijkt het wel gaaf om aan zoiets mee te werken, zeker voor een goed doel. Maar ik vind het nu inderdaad ook steeds meer lijken op een snelle fix van zowat naaktfoto's.
Bovendien ben ik sowieso niet te vergelijken met een model. Ik ben geen stokje maar wel erg fit. Maar met enkel fit zijn kom je er niet inderdaad om zulke dingen te kunnen verkopen denk ik.
Niet helemaal voor niets, ze krijgen er een foto voor terug die het waard is om in te lijsten. Leuke herinnering voor als je oud grijs en uitgezakt bent
asm_kayleigh schreef:Lienek schreef:Maar nu wordt het achter de schermen overgenomen door iemand anders? Dat vind ik wel apart... en ook nogal flauw. We kunnen hier toch gewoon er over verder gaan en zo een groep vormen of peerke dan wel of niet mee doet kunnen we dan toch zien?
Hoe bedoel je over genomen?
Lienek schreef:asm_kayleigh schreef:Maar nu wordt het achter de schermen overgenomen door iemand anders? Dat vind ik wel apart... en ook nogal flauw. We kunnen hier toch gewoon er over verder gaan en zo een groep vormen of peerke dan wel of niet mee doet kunnen we dan toch zien?
Hoe bedoel je over genomen?