Horse & Chicks kalender

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jaime_

Re: Horse & Chicks kalender

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 16:52

No offence Lau, er zullen ongetwijfeld mannen zijn die jouw ongelooflijk sexy vinden, net als dat er ook vrouwen zijn die van mannen houden met een bierbuik, maar die zie je ook niet op een horse and hunk kalender, dus ik vind jou persoonlijk ook niet het type vrouw voor op een horse and chick kalender.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 16:58

Jaime_ schreef:
No offence Lau, er zullen ongetwijfeld mannen zijn die jouw ongelooflijk sexy vinden, net als dat er ook vrouwen zijn die van mannen houden met een bierbuik, maar die zie je ook niet op een horse and hunk kalender, dus ik vind jou persoonlijk ook niet het type vrouw voor op een horse and chick kalender.

Ik denk dat je je erin vergist,
Het zou goed zijn als vrouwen met net meer vorm ook eens een podium zouden krijgen. Ik ben er van overtuigt dat iedereen sexy is en niet alleen het standaard type. Want dan zit je op bokt redelijk verkeerd als je alleen het standaard blond en dubbel D. Diversiteit zou goed zijn net zoals de paarden divers zijn zouden de modellen dat ook moeten zijn. Ik denk dat je met iedereen op een mooie manier een kalender neer kan zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:01

Jaime_ schreef:

Maar goed dan kan ik ook niet mee doen want ik ben ook alles behalve perfect lijf met striae, in verhouding hele kleine borsten en heel veel heup en billen enz. Terwijl ik toch vaker van mannen hoor dat ze liever wat chubby hebben dan type top model. En met alle respect ik koop de horse en hunk kalender ook echt niet want het is mij allemaal veel te opgepoetst en "perfect". Dus dan heb ik liever een horse en chicks kalender hier hangen met uiteenlopende dames.

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:03

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zoiets? Is sexy maar niet te

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:07

Ik val niet op vrouwen, maar zoals Annet dottie ook al zegt, de hunken kalender koop ik niet want dat perfecte vind ik dus echt helemaal niks.

Ik hoop dat bij deze kalender ook de vrouw aan bod komt die minder 'in het perfecte plaatje' past. En met thema's werken. De foto's hierboven spreken mij ook niet aan; de magie tussen paard en vrouw is er niet en ik vind dat niet mooi.

Ik wil eventueel ook wel mee doen als er serieus mee om gegaan word, maar ik ga niet naakt en ook niet met heul weinig kleren aan.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-17 17:09

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:10

Amy schreef:
Ik val niet op vrouwen, maar zoals Annet dottie ook al zegt, de hunken kalender koop ik niet want dat perfecte vind ik dus echt helemaal niks.

Ik hoop dat bij deze kalender ook de vrouw aan bod komt die minder 'in het perfecte plaatje' past. En met thema's werken. De foto's hierboven spreken mij ook niet aan; de magie tussen paard en vrouw is er niet en ik vind dat niet mooi.

Ik wil eventueel ook wel mee doen als er serieus mee om gegaan word, maar ik ga niet naakt en ook niet met heul weinig kleren aan.

Bedoel beetje qua kleding. Ik ga ook niet naakt of bijna naakt. Ben minderjarig mag sws niet.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:10

Maar oprecht, waarom mee willen doen als je al bij voorbaat niet heel weinig kleding aan wil doen.

Tuurlijk het moet classy blijven en naakt staat niet gelijk aan sexy. Maar mijn ervaring is dat die remming echt wel te zien is op foto's.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:12

Lau schreef:
Jaime_ schreef:

Ik denk dat je je erin vergist,
Het zou goed zijn als vrouwen met net meer vorm ook eens een podium zouden krijgen. Ik ben er van overtuigt dat iedereen sexy is en niet alleen het standaard type. Want dan zit je op bokt redelijk verkeerd als je alleen het standaard blond en dubbel D. Diversiteit zou goed zijn net zoals de paarden divers zijn zouden de modellen dat ook moeten zijn. Ik denk dat je met iedereen op een mooie manier een kalender neer kan zetten.

Ik geef mijn mening en daarin kan ik me toch niet vergissen? Ik weet wel zeker wat ik vind. Ik ben fel tegenstander van de promotie van onder- en overgewicht omdat het beide ongezond is, maar dat is een andere discussie.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:13

Gianti schreef:
Maar oprecht, waarom mee willen doen als je al bij voorbaat niet heel weinig kleding aan wil doen.

Tuurlijk het moet classy blijven en naakt staat niet gelijk aan sexy. Maar mijn ervaring is dat die remming echt wel te zien is op foto's.

Precies! Sexy met klasse noem ik dat Haha.

asm_kayleigh

Gianti schreef:

Maar zoals die cowgirls hierboven, een croprop achtig iets is sexy maar niet naakt.

Nynkster

Ik denk toch dat een kalender toch echt blijft bij “knappe paarden met knappe vrouwen”. En nu wil ik echt niemand te kort doen. Want iedereen is natuurlijk prachtig op zijn/haar eigen manier.
Ongetwijfeld zullen er mannen zijn die iets vollere vrouwen mooier vinden dan slanke. Maar vaak gaat dat ook samen met gevoelens die je voor die persoon hebt.
Als je totaal geen kennis of gevoel bij iemand hebt ga je toch naar het lichaam kijken. En dan heb je meestal een stereotype slanke vrouw met billen borsten.

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:14

Mochten jullie nog een paard zoeken, ik heb een grote warmbloed staan (1.80) met sprekende kop die prima model kan staan :)
Verder volg ik de ontwikkelingen hier wel

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:16

asm_kayleigh schreef:
Gianti schreef:

Maar zoals die cowgirls hierboven, een croprop achtig iets is sexy maar niet naakt.

Ik zeg ook naakt staat niet gelijk aan sexy. maar als er ook bijvoorbaad gezegd word Niet heel weinig kleren, durf ik al niet meer aan te komen met short en croptop.

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:17

Ik ben ook van mening dat de vrouwen wel echt aantrekkelijk zouden moeten zijn voor de foto's. Dat verkoopt namelijk pas. De hunks zijn niet voor niks boven gemiddeld gespierd ect. Helaas denk ik niet dat het TS lukt om 12 modellen te vinden die Pro Bono aan een kalender mee willen werken, al helemaal niet als je verwacht wordt half bloot te staan...

Zoals ik al zei, mij lijkt het wel gaaf om aan zoiets mee te werken, zeker voor een goed doel. Maar ik vind het nu inderdaad ook steeds meer lijken op een snelle fix van zowat naaktfoto's.
Bovendien ben ik sowieso niet te vergelijken met een model. Ik ben geen stokje maar wel erg fit. Maar met enkel fit zijn kom je er niet inderdaad om zulke dingen te kunnen verkopen denk ik.

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:21

Gianti schreef:
asm_kayleigh schreef:

Ik zeg ook naakt staat niet gelijk aan sexy. maar als er ook bijvoorbaad gezegd word Niet heel weinig kleren, durf ik al niet meer aan te komen met short en croptop.[/quote]

Nee ik snap hem. Hoop dat het beter uitgewerkt word voor wat meer duidelijkheid

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:22

emilyslaluna schreef:
Ik ben ook van mening dat de vrouwen wel echt aantrekkelijk zouden moeten zijn voor de foto's. Dat verkoopt namelijk pas. De hunks zijn niet voor niks boven gemiddeld gespierd ect. Helaas denk ik niet dat het TS lukt om 12 modellen te vinden die Pro Bono aan een kalender mee willen werken, al helemaal niet als je verwacht wordt half bloot te staan...

Zoals ik al zei, mij lijkt het wel gaaf om aan zoiets mee te werken, zeker voor een goed doel. Maar ik vind het nu inderdaad ook steeds meer lijken op een snelle fix van zowat naaktfoto's.
Bovendien ben ik sowieso niet te vergelijken met een model. Ik ben geen stokje maar wel erg fit. Maar met enkel fit zijn kom je er niet inderdaad om zulke dingen te kunnen verkopen denk ik.

Niet helemaal voor niets, ze krijgen er een foto voor terug die het waard is om in te lijsten. Leuke herinnering voor als je oud grijs en uitgezakt bent

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:24

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:25

Maar nu wordt het achter de schermen overgenomen door iemand anders? Dat vind ik wel apart... en ook nogal flauw. We kunnen hier toch gewoon er over verder gaan en zo een groep vormen of peerke dan wel of niet mee doet kunnen we dan toch zien?

emilyslaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:26

Jaime_ schreef:
emilyslaluna schreef:

Niet helemaal voor niets, ze krijgen er een foto voor terug die het waard is om in te lijsten. Leuke herinnering voor als je oud grijs en uitgezakt bent

Maar geloof je echt dat professionele modellen zomaar bijna naakt hun gezicht en lichaam tonen voor enkel een foto? Die krijgen betaald voor hun imago en doen mee aan gecontroleerde shoots. Als ik een echt model zou zijn, dan zou ik niet voor zoiets gratis modelleren. Horse en Hunk Kalender is een officieel instantie, niet een opgericht idee door een man op het internet (no offense).

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:27

Lienek schreef:
Maar nu wordt het achter de schermen overgenomen door iemand anders? Dat vind ik wel apart... en ook nogal flauw. We kunnen hier toch gewoon er over verder gaan en zo een groep vormen of peerke dan wel of niet mee doet kunnen we dan toch zien?

Hoe bedoel je over genomen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:27

Ik vind dit eigenlijk wel komisch en zou best mee willen doen samen met m'n schimmel als jullie nog modellen zoeken! :)

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-11-17 17:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:28

asm_kayleigh schreef:
Lienek schreef:

Een bokker stuurt mij een bericht over een groepsapp omdat er van peerke niks concreets terecht komt.

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:30

Lienek schreef:
asm_kayleigh schreef:

Een bokker stuurt mij een bericht over een groepsapp omdat er van peerke niks concreets terecht komt.[/quote]

Owhh... lekker dan :=

lovehaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:37

Mochten jullie een leuke haf zoeken die voor de wagen staat of ohz heb ik er 1 in de aanbieding, ikzelf doe het niet goed op foto's... Maar krijg vaak te horen dat hij zo fotogeniek is en luxe (en groot, 1.60m) :+