Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maureen_M schreef:- Slipje, vreselijk woord
- Kwakje, als we dan toch bezig zijn op dat gebied![]()
- mensen die Muesli uitspreken als "muzli"
- mensen die IEDER woord verkleinen.... zullen we met het autootje het stadje ingaan om daar in een restaurantje een bordje biefstukje te eten... flikker op man je bent 30 praat alsof je volwassen bent![]()
En zo nog 100 dingen
Snadrem schreef:Ik heb echt een vreselijke verschrikkelijke hekel aan het woord
MELKBAR
"Nog even een bezoekje aan de melkbar" Aaaaaaaah! Zeg gewoon dat je veulen drinkt!!!!
Gigixponys schreef:Maureen_M schreef:- Slipje, vreselijk woord
- mensen die IEDER woord verkleinen.... zullen we met het autootje het stadje ingaan om daar in een restaurantje een bordje biefstukje te eten... flikker op man je bent 30 praat alsof je volwassen bent![]()
En zo nog 100 dingen
Hoe spreek jij muesli dan uit?
Gigixponys schreef:Maureen_M schreef:- Slipje, vreselijk woord
En zo nog 100 dingen
Hoe spreek jij muesli dan uit?
Kendra schreef:Snadrem schreef:Ik heb echt een vreselijke verschrikkelijke hekel aan het woord
MELKBAR
"Nog even een bezoekje aan de melkbar" Aaaaaaaah! Zeg gewoon dat je veulen drinkt!!!!
Helemaal eens.. vreselijk.
Ik word ook redelijk onpasselijk als 'tietjes' wordt gebruikt in plaats van 'spenen' als het over een merrie gaat.
Pichu schreef:Oh ja, "ken" in plaats van kan
KoudbloedKim schreef:Het woord snoepgoed!
Smee__ schreef:"Zullen we even vrijen?"
Ugh, nee dankje inderdaad
verootjoo schreef:Mensen die uit eten gebruiken als een werkwoord. Die zeggen dan; gisteren zijn we wezen uiteten. Zo ergerlijk... Je gaat uit eten, of gisteren ben je uit eten geweest. Maar wezen uiteten is echt geen Nederlands
BarbaLala schreef:Taille dat uitgesproken wordt als talje (of medaille als meedalje)
Bips (WTF is dat voor preutse benaming?:') ) te beleefd...gewoon niet! net als kadetjes NIEMAND ZEGT DAT MEER ZO!
Wijffie gewoon nee
Voorbillen wat moet dat voorstellen!!??
PIPI ipv plas![]()
KAKA ipv poep![]()
Drukken ipv poepen (of nog erger " een drukje doen" ) WAT???
Een knabbeltje eekhoorn??
Het gebruik van het woord BAE
"Mijn mannetje" " Mijn vrouwtje" zit niks van jou tussen!![]()
Mensen die de klemtoon anders leggen kan ik ook stuk om gaan.
Summerfly schreef:Pichu schreef:Oh ja, "ken" in plaats van kan
Schuldig.. dit zeg ik echt heel vaak.
Ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan het woord wenkies (als in het korte woord voor wenkbrauwen, ik denk dat de meeste van jullie je wel voor kunnen stellen welke doelgroep dat wordt gebruikt). Zeker als het gecombineerd wordt met 'on fleek'. Gatver
![]()
![]()
Ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan het woord wenkies (als in het korte woord voor wenkbrauwen, ik denk dat de meeste van jullie je wel voor kunnen stellen welke doelgroep dat wordt gebruikt). Zeker als het gecombineerd wordt met 'on fleek'. Gatver
![]()
![]()
![]()
![]()