Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicole21 schreef:Hahaha wauw sommige autocorrecties zijn echt vreselijk.
Ik maak zo af en toe wel eens een foutje, maar m'n moeder spant toch echt de kroon... Het is voor haar soms al drama die autocorrect, maar afgelopen weekend had ze een tijdelijke telefoon want die van haar werd opgestuurd, toen was het hélémaal drama
. Er kwam het hele weekend geen goed woord uit en ze werd letterlijk gek haha.
Zo was ze laatst een keer bij de verlijmde muur in plaats van de Berlijnse. En deze dus van afgelopen weekend
.
[ [url=m/pcsbqn.png]Afbeelding[/url] ]
Tivoli schreef:Nicole21 schreef:Hahaha wauw sommige autocorrecties zijn echt vreselijk.
Ik maak zo af en toe wel eens een foutje, maar m'n moeder spant toch echt de kroon... Het is voor haar soms al drama die autocorrect, maar afgelopen weekend had ze een tijdelijke telefoon want die van haar werd opgestuurd, toen was het hélémaal drama
. Er kwam het hele weekend geen goed woord uit en ze werd letterlijk gek haha.
Zo was ze laatst een keer bij de verlijmde muur in plaats van de Berlijnse. En deze dus van afgelopen weekend
.
[ [url=m/pcsbqn.png]Afbeelding[/url] ]
Hahahaha![]()
Ik voel de frustratie van je moeder gewoon!
Chasey schreef:Hahaha die van je moeder
Ik vroeg Daan (mijn man) vanmiddag of hij al onderweg was. Maar mijn telefoon heeft niet alleen autocorecct maar ook automatisch aanvullen. Kan soms ook heel lastig zijn!
Dus mijn vraag was: "hey sleetje, zit je al in de treinreizigers?"
Ipv "Hey schatje zit je al in de trein?"
Maar die vent van mij leest daar gelukkig dwars doorheen.en antwoord gewoon normaal terug.