Titel zou moeten zijn: 'Spinnenhorror'
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cavallo_uomo schreef:Mijn kat beschermt me wel, zag haar gister nog zo'n beest opeten. Brrrrr

BeSen schreef:Elspelsz88 schreef:Ga maar eens een paar maanden naar Australie, dan is de Nederlandse (huis)spin heus niet eng meer
Liever niet![]()
Heb jij een spin van 12 cm ooit gezien? (Behalve in de dierentuin)
En vind je die niet eng?
. Heb nachten niet kunnen slapen, zonder steeds onder mn bed en in mn dekens te kijken
Elspelsz88 schreef:Ik heb nog nooit zo hard gegild toen ik opeens een Huntman( zoek maar op op google) in mn postvakje zag zitten. Hij was ook nog heeeel snel. Heb nachten niet kunnen slapen, zonder steeds onder mn bed en in mn dekens te kijken
Iemand wakker gelegen?
de eerste 3 nachten was ik erg bang dat ie op mijn hoofd ging zitten ofzo maar nu denk ik er niet meer aan gelukkig. 
Nienke89 schreef:Hoe is het nu met de spin? Heb je hem inmiddels gevonden?
Ik ben ook als de dood voor spinnen, maakt niet uit hoe groot of klein ze zijn... een spin is een spin :p
@Vrouwke, zoiets heb ik ook ooit eens veroorzaakt:
Een hele tijd terug zat ik 's ochtends in de bus op weg naar stage. Ik voelde de hele tijd iets kriebelen/ prikken op mijn voorhoofd net bij m'n haargrens. Had er al een aantal keer met mijn hand langs gewreven maar steeds voelde ik het na een tijdje weer. Toen ik nog eens wreef voelde ik het op mijn hand. Ik keek en zag echt een mega spin op mijn hand zitten.Moest keihard op mijn lip bijten om niet te gaan gillen.
Heb hysterisch met mijn hand gewapperd en toen vloog de spin er af...... precies bij de man voor mij op de kraag van zijn jas..... Ik durfde hem eigenlijk niet zo goed te vertellen wat er zojuist gebeurd was, en nog voor ik kon bedenken wat ik ging zeggen zag ik hem zo floep in de kraag verdwijnen![]()
![]()
Toen durfde ik het al helemaal niet meer te vertellen. De rest van de tijd in de bus zag ik die man wel steeds meer gaan wiebelen en krabbelen![]()
Nienke89 schreef:Hoe is het nu met de spin? Heb je hem inmiddels gevonden?
Ik ben ook als de dood voor spinnen, maakt niet uit hoe groot of klein ze zijn... een spin is een spin :p
@Vrouwke, zoiets heb ik ook ooit eens veroorzaakt:
Een hele tijd terug zat ik 's ochtends in de bus op weg naar stage. Ik voelde de hele tijd iets kriebelen/ prikken op mijn voorhoofd net bij m'n haargrens. Had er al een aantal keer met mijn hand langs gewreven maar steeds voelde ik het na een tijdje weer. Toen ik nog eens wreef voelde ik het op mijn hand. Ik keek en zag echt een mega spin op mijn hand zitten.Moest keihard op mijn lip bijten om niet te gaan gillen.
Heb hysterisch met mijn hand gewapperd en toen vloog de spin er af...... precies bij de man voor mij op de kraag van zijn jas..... Ik durfde hem eigenlijk niet zo goed te vertellen wat er zojuist gebeurd was, en nog voor ik kon bedenken wat ik ging zeggen zag ik hem zo floep in de kraag verdwijnen![]()
![]()
Toen durfde ik het al helemaal niet meer te vertellen. De rest van de tijd in de bus zag ik die man wel steeds meer gaan wiebelen en krabbelen![]()
arme man. vrouwke schreef:Ik reed van de week door het dorp heen en recht voor me neus zakte een grote spin naar beneden.
Ik dus vol op de rem, en sprong de auto uit.
Mensen schrokken zich kapot, en sommige moesten lachen.
Heb kei hart met me jas lopen slaan waar ik dacht dat die was.