Gisteren was dat paardjelief die helemaal blij werd omdat we een buitenritje gingen maken Vandaag was het mij kat die me vrolijk kwam begroeten vanochtend. En dit topic brengt ook een glimlach op mijn gezicht, heel leuk idee
De ondervoedde vos die ik aan het oplappen ben, waarvoor het een maand geleden een prestatie was als ie overeind bleef, die ineens zijn dolle vijf minuten had en galoppeerde en bokte door de weide.. Hij komt maar traag bij voor mijn gevoel maar deze actie gaf me weer het idé dat hij wel op de goede weg zit.
Vandaag de kindjes in mijn stageklas Gister de coole foto's die ik heb gemaakt En al een tijdje het idee dat m'n beugel er donderdag uit gaat En al m'n beestjes
Fotografie91
Geplaatst: 15-12-14 22:54
nou ja vannacht eigenlijk haha Eindelijk na tijden denken en twijfelen hebben ik mijn crush verteld dat ik hem leuk vind en hij reageerde gelukkig leuk en wil een drankje doen
En vanmiddag heerlijk met de kar gereden met mijn kleine welshje normaal moet ik altijd hulp met inspannen want me hengst loopt altijd weg maar deze keer heb ik het alleen gedaan
Sanne96
Geplaatst: 15-12-14 23:02
Ik werd vandaag blij door de voorproefjes van mij en diva bij de fotomeeting
Mijn lieve paardje bracht een glimlach op mijn gezicht, ze kent nog niet zo veel dus elke stap in de goede richting is veel waard
CupCakes_
Geplaatst: 16-12-14 00:02
Dat ik na het verlies van mijn beste maatje, weer een beetje kan genieten van de paarden. Ik kon er niet meer van genieten nadat ik mijn maatje kwijt ben geraakt, maar nu met de paardenopleiding kan ik er eindelijk weer een beetje van genieten.. Is nog niet veel maar het is wel vooruit gang! En dat vandaag met de paarden binnenzetten die ene ondeugende pony juist mij zo vrolijk kreeg
Absoluut mijn schimmel die lekker in zijn stal lag te dutten.
Dit is het eerst in 5 jaar dat ik hem liggend in stal aantrof dus schrok even toen ik hem nog niet zag, maar toen ik hem zag en zijn pretgezicht zag (hij was blij me te zien denk ik..) had ik wel door dat er niks aan het handje was en die lekker lag. Kon er zelfs bij gaan zitten. Even een ultiem penny momentje dus
Sure_lee
Geplaatst: 16-12-14 23:27
Van het resultaat van het maken van een kerstfoto met mijn paardjes. Ik blijf glimlachen als ik die oortjes zie haha.
Gister: dat ik één heel hoofdstuk van een ontzettend naar boek in minder dan 'n dag heb samengevat. Dat was me bij dat boek nog niet eerder gelukt Vandaag: een appje met een erg leuk nieuwtje!
Dat mijn verzorgkroel ipv vosbont helemaal grijs was en tot in haar oren en tussen haar tietjes vol zat met bagger. Niks heerlijker als een paard paard mag zijn. En daarna heerlijk met haar vieze hoofd schurkend tegen je schone jas "hallo" zeggen.