vind t wel droog, alleen mis ik bij het plankje met kaas en wordt, toch echt wel de bitterballen 
Bitches be like vind ik persoonlijk nog leuker weet niet waarom
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) was gebruikt op de 'tattas be like' facebook.
.
lifaya schreef:Heeft niks met je leeftijd te maken. Wel met het feit dat je bijvoorbeeld niet met andere culturen in aanraking komt. Ik ken al die woorden al 10 jaar

..
portret recht, auteursrechten en de hele blabla.. friendly schreef:Ik vind het nogal humorloos eigenlijk. Als wij, nederlanders, zulke teksten bij plaatjes met buitenlanders plaatsen zijn wij racistisch.. Dat de tekst klopt oke...maar dat hele "tatta's be like..." Dat is imo volslagen onnodig. Vind ik te vergelijken met negerzoenen. Mocht ook niet meer omdat gekleurde het beledigend vonden. Maak er dan gewoon "dutch be like..." ofzo van. Dàn is het misschien een beetje lollig.
ook niet als het over ons zelf gaat xD zelfspot ftw. friendly schreef:Dat van die negerzoenen was een marketingstunt van de fabrikant en had helemaal niets te maken met racisme.Ik vind het nogal humorloos eigenlijk. Als wij, nederlanders, zulke teksten bij plaatjes met buitenlanders plaatsen zijn wij racistisch.. Dat de tekst klopt oke...maar dat hele "tatta's be like..." Dat is imo volslagen onnodig. Vind ik te vergelijken met negerzoenen. Mocht ook niet meer omdat gekleurde het beledigend vonden. Maak er dan gewoon "dutch be like..." ofzo van. Dàn is het misschien een beetje lollig.
En als ik dit soort dingen zie, ben ik altijd heel blij dat ik in een multicultifamilie ben opgegroeid. Stuff Dutch People Like en Netherlands by Numbers zijn ook briljant. Eulogy schreef:Volgens mij mag dat gewoon hoor, als je het zelf op internet zet?