en toen was het alweer zondag..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsha

Re: en toen was het alweer zondag..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 17:00

De zondag is voor mij meestal een relax-dag. Voorheen werkte ik meestal op zaterdag en dan had ik zondag een relax-dag. De laatste weken heb ik steeds op zondag gewerkt, toen was zaterdag mijn relax-dag :') Nu ik in het buitenland zit heb ik de laatste weken/maanden steeds geen klap uitgevoerd op zondag, gelijk 's morgens een trainingsbroek aan (en dat doet het hem, want daar word ik lui door) en bankhangen maar. Voorheen ging ik op zondag naar mijn verzorgpaard en dan lekker een ritje maken, maar dat zit er de laatste tijd niet meer in.

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 17:03

Ik doe op zondag m'n leerwerk voor school, overig huiswerk doe ik altijd zaterdagochtend.
Vandaag was het heerlijk weer dus dan lig ik vooral in de tuin en dat soort dingen. Heb verder zat dingen dat ik nog zou moeten doen maar daar kan ik me op zondag nooit zo toe zetten haha! :))

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 17:30

Altijd een lui dagje bij mij, kamer schoonmaken, opruimen, dingen doen voor werk, huiswerk. of even lekker een middaqgje op de manege

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 18:22

Ik vind het juist verschrikkelijk dat de zondag altijd zo snel gaat. := Hoe erg ik m'n best doe me te "vervelen" zodat de dag langer lijkt te duren. ;) Ik ga sporten, iets leuks doen met m'n vriend, boodschappen, meestal 's avonds weer naar m'n kamer, filmpje kijken, series kijken, uitgebreid ontbijten en/of lunchen, wandelen, leren, schoonmaken, name it.. had ik maar meer zondagen. ;)

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 18:26

Ik snap nooit dat mensen zich kunnen vervelen... ik verveel mij eigenlijk nooit. Ik baal meestal eerder dat t weekend zo snel om is.
Met hond wandelen, met paard op wedstrijd of iets anders, met vrienden afspreken, huis schoonmaken, bij mn ouders langs gaan etc. en hup je zondag is weer vol!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 18:27

Met vriend/vrienden iets leuks doen, met paarden prullen en regelmatig fotomeetings :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 18:30

Def schreef:
Ik snap nooit dat mensen zich kunnen vervelen... ik verveel mij eigenlijk nooit. Ik baal meestal eerder dat t weekend zo snel om is.
Met hond wandelen, met paard op wedstrijd of iets anders, met vrienden afspreken, huis schoonmaken, bij mn ouders langs gaan etc. en hup je zondag is weer vol!

Heel herkenbaar.. Het weekend vliegt altijd om, verveel me nooit.. Kom altijd tijd te kort.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 18:50

Ja maar ik heb niks (meer) met paarden dus ik snap ook niet dat mensen hun hele dag toewijden aan een concours, ja, dan is je dag snel voorbij.
schoonmaken net zo, vind ik zooo saai dus dat doe ik ook wel op m'n zondag, maar dan verveel ik me alsnog haha.

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 18:58

Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen zich kunnen vervelen. Ik heb een paard die neemt aardig wat tijd in beslag ongeveer 3 uren per dag, verder werk ik vaak in het weekend soms zelfs zaterdag en zondag.
Maandag tot vrijdag ga ik naar school.
En nu ben ik aan het studeren altans ik doe een poging tot. :)

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 19:02

Nou, inderdaad! paard doen, ergens op n wedstrijd kijken of meedoen, wat afspreken met vrienden, met de honden en kind t bos in, rondje mountainbiken.......genoeg te doen!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 12:23

Ik heb ook weer een drukke zondag gehad.
In de ochtend korfbalwedstrijd. 's middags door naar de paarden.
Daar lekker bezig geweest en een buitenrit van bijna 3 uur gemaakt.
Tegen 7 uur was ik weer thuis. Samen eten met een vriendin.
Na het eten door naar een vriend om gezellig even wat te drinken.

Vind het druk zat! :+

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 12:33

En nu is het weer maandag en wou ik dat het nog zondag was.. :')

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 12:34

Ik ga vaak met mn vriend mee naar de kerk op zondag :j ondanks dat ik zelf niet geloof vind ik het altijd wel heel intressant en rustgevend. :)

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 13:26

vandaag is het echt een ... zondag,, ben te vroeg wakker geworden omdat de wekker af ging,, en de katten waren weer heerlijk bezig,,, miauww,, grrr

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 13:42

Dan ga je nu weer terug in bed liggen met een film, dan val je vanzelf in slaap ;)

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 14:12

Met dit weer verveel ik me niet op een zondag. :D

Ik moet ook zeggen dat sinds ik fulltime werk het weekend altijd té snel gaat, waardooor ik het liefst zoveel mogelijk in mijn dag prop.. Het is ook heel zeldzaam dat ik nu weer eens op bokt zit, gezien ik daar meestal geen tijd voor heb. :))

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 14:18

Net op stal geweest en straks weer lekker gamen :Y). Misschien moet je dat eens proberen?

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 14:25

Ik heb dan niet elke zondag vrij. Heb een full-time baan, maar elke week weer andere werkdagen en tijden.
Maar op de dagen dat ik vrij ben, kom ik ook altijd tijd te kort. Paardje, lekker koken, bakken, opruimen, boodschappen doen. Of gewoon lekker een filmpje kijken op de bank. Nee hoor, ik verveel me niet.

Toen ik nog op school zat, verveelde ik me overigens wel heel vaak. Maar dat kwam meer omdat ik niet wilde leren en ik dan van mezelf ook geen andere leuke dingen mocht doen. Dus gewoon eigen schuld, dikke bult. :P

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 16:30

Daenerys schreef:
Dan ga je nu weer terug in bed liggen met een film, dan val je vanzelf in slaap ;)

ik ben inderdaad nog even gaan slapen,, voel me echt lap lendig ( rot dus ) maar weet niet waar dat vandaan komt, moet wel zeggen heb gister aardig veel gedaan met dat warme weer.

ach jeh heb me nog wat fruit gegeten en ga nu nog wat frietjes eten,, hopelijk knap ik er van op

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 16:38

Ik vermaak me ook altijd prima op zondag/in het weekend. Het is altijd veel te snel voorbij. Met bijv de zomervakantie hoor ik mensen ook vaak zeggen dat ze weer naar school willen omdat ze zich vervelen, nou ik niet hoor haha. Slaap altijd lekker uit tot een uurtje of tien/elf, ga dan rustig ontbijten en even op facebook en bokt kijken. Eventueel huiswerk doen, dan lekker naar de paarden toe, en als ik thuis kom dan nog wat huiswerk, of wat lezen, tv kijken, of lekker bokken. :D

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 16:54

Ik ben meestal druk genoeg op de zondag. Vandaag helaas onwijs druk met school. Morgen een tentamen + portfolio inleveren. En dat is nou eenmaal ontzettend veel werk...

Normaal een lekkere (zwem) wandeling maken met de hond. Naar paard toe, thuis beetje opruimen en schoonmaken. Heerlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 17:38

Ik heb juist altijd zo veel te doen dat als ik een keer brak ben, zo als nu ppffff, Ik me rot voel om dat ik te weinig heb gedaan! Normaal ben ik altijd druk op stal en in huis/tuin enzovoort. . Nu lig ik op de bank en denk:Ik drink nooit meer :P

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 17:40

hahaa dat probleem kan ik niet met je delen, wel dat je je rot voelt,, en dat terwijl ik gister alleen echt kei hard heb gewerkt,,, haha

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 17:57

en toen was de zondag gelukkig alweer bijna voorbij

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 18:00

Ik heb wel een heerlijke zondag gehad, uitgeslapen, tv kijken in bed, toen even 20 minuten work out gedaan, lekker gedouched en huispak weer aan. Toen weer verder chillen op mn bed met laptop en later kwamen mn ouders terug van vakantie. Lekker Maccie gehaald en nu weer verder tv kijken. :))