Ik snapte vroeger ook nooit die blauwe vloeistof, alsof het zo weinig is en zo netjes tussen de groeven blijft

Een subtiel alarmsysteem lijkt mij ook wel wat.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.

En ik zat me er gister nog over te verbazen welke koekwaus die dingen verzint... En of er dan ook een commissie is die gaat stemmen welk patroontje het "leukst" zal zijn om in een onderbroek van een vrouw te stoppen...

Ik weet niet, ik heb ook altijd dezelfde tampons en ik ben gewoon van streek als het anders is. Vind het gewoon lekker ruiken en ik vind mezelf bovendien heel zielig als ik ongesteld ben dus alles moet zo fijn mogelijk zijn
paardenfreak schreef:nu je het zegt ja dat is ook nog zo!!
haha straks kun je je eigen foto erop laten printen...
oke er zijn dus nog ergere ideeen dan bloemetjes..
ik erger me echt niet snel.. maar ik kan hier gewoon niet bij... hoe verzin je het..
en die geurtjes mag inderdaad helemaal weg.
is er iemand die er wel blij of vrolijk van word? ik las wle dat dus sommige het niet eens gezien hadden.. tot ze dit topic lezen..
Maar ik gebruik 9/10x tampons dus zo vaak gebruik ik ze ook niet. PussInBoots schreef:Ooooooooh, wat ben ik blij met mijn Mirena! Zeker als ik deze reacties allemaal lees....

michelle___ schreef:![]()
![]()
Ik ga stuk!
en mén ben ik blij dat ik er weer vanaf ben. Volgens mij was anders mijn tampon wel naar buiten geschoten van het lachen.Nativa schreef:Je wilt toch niet met je schoonmoeder tussen je benen rondlopen![]()
![]()
Fred_Kroket schreef:Echt, dat zie ik dan ook zo voor me heAls ik op de wc zit en met die inlegkruisjes in mijn hand zit probeer ik altijd het patroon te ontdekken en dan heb je met 4 inlegkruisjes ineens het hele plaatje met vogeltjes, bloemetjes en kringeltjes...
.