Wat doe je als je schoonmoeder door de tuin rent?? Nog een keer schieten.. Ben gister jarig geweest.. En Weeeeer geen schoonmoeder gezien Doe ik goedddd
wat doe je als je je schoonmoeder mist?opnieuw laden, en nog eens proberen!Wat is het ideale gewicht voor een schoonmoeder?een kilo, incl. urn.Ik heb geen schoonmoeder, ben happy single haha!
hmmm neuh... bedankt. tip: leg 't er niet te dik bovenop, dat staat verdachtNog ééntje:wat heb je als je schoonmoeder tot d'r nek in het beton staat?te weinig beton...en ik kwam dit tegen in 't mapje 'lol' haha!
Maar dat is geen grapje hoor De man is echt op zichzelf gegaan uiteindelijk.En ik geef hem geen ongelijk
ow.....ik dacht.....jij hebt vast wel een topic waar de kerels vooral zijn anders ga ik met mijn nieuwtje erg off topic en krijg ik billekoek
hah...zo bedoelje.....alle kerels krijgen zo langzamer hand een ban dus er blijft niet zo veel over....Maar ik denk dat ik de oplossing voor je heb gevonden....[HK] Off topic topicNodig welff wat volk uit,anders wordt et errug rustug..