Zo zo, da's een knapperd! Zou bijna overwegen om m'n tinkermerrie toch maar door hem te laten dekken want die gangen! Zou hem wel wat bijvoeren hoor, hij's wel erg mager vind je niet?
*raapt zichzelf weer op*
hyppolyte
Geplaatst: 14-07-10 19:47
Altijd leuk dit .
Wordt wel tijd voor een nieuwe instructrice, ik vind het er niet zo fijn uitzien, dat gezaag ook de hele tijd .
Jaimylover13
Geplaatst: 14-07-10 19:48
wat een prachtig paard heb je,, ik denk dat iedereen uit dit topic jaloers isop jullie PRE hengst,,
maar je moet hem idd wel wat meer krachtvoer geven hij is stokmager
Colaaa
Geplaatst: 14-07-10 19:50
ik ben het eens met alle bovenstaande reacties
wat dan wel weer geweldig goed is dat jullie wel een cap op hebben!!
ik zou de volgende keer ook voor betere staanders kijken voor het springen
geweldig leuk bedacht dit !!
Musetta
Geplaatst: 14-07-10 19:51
Laat 'm eens loslopen. Wil de vrije bewegingen van deze Spaanse kanjer wel eens zien.
Lottejulia
Geplaatst: 14-07-10 19:52
Ik ben ook erg benieuwd naar foto's zonder ruiter!
ik vind het onbegrijpelijk dat je met dit warme weer een zwart paard zo hard laat werken, hij kan wel een zonnensteek oplopen. Verder snap ik dat het vakantie is, maar dat wil nog niet zeggen dat je vrij af bent van het voeren, jeetje zou je hem niet eens wat meer eten geven? Ik vind hem ook wat stijf in zijn rug, misschien is het verstandig om daar iemand naar te laten kijken.
Rijtechnisch commentaar is denk ik al voldoende gegeven, wat ik alleen wel mis in het totaal plaatje zijn sporen.
(zo en nu ga ik eerst die plas onder mijn stoel opdweilen)
deniece
Geplaatst: 14-07-10 20:03
Jammer dat ie vaak kantelt zeg.. Daarbij vind ik zijn achterhand niet mooi onderkomen en hij soms met een scheve knik loopt. Lekker blijven trainen en vooral gaan lessen, hij is wel erg knap! Klein hoofdje, maar wel chique
Wel sneu dat hij in zo'n weer zo hard moet werken.
Six
Geplaatst: 14-07-10 20:11
haha
Cassidy
Geplaatst: 14-07-10 20:11
Klein tipje, als hij zo lang op zolder heeft geleefd, en nu klapperlippen heeft, zou je niet eens een paardentandarts bellen? Misschien is het feit dat hij zo mager is ook te wijten aan zijn gebit?
Ekeif96
Geplaatst: 14-07-10 20:12
Ik vind je paardje echt SUPER mooi, wel vind ik dat hij zo stijf is als een plank. *Lacht om haar eigen grapje* Ik vind ook zijn rug te lang...Kan je die niet door midden zagen?? Ook ben ik jaloers op je geweldige zit!! Wanneer ben je van plan om ZZ-Z te gaan rijden?? Veel suc6. Ik ben natuurlijk ook wel benieuwd wanneer de foto's komen zonder dar er iemand opzit!!
Anomien
Geplaatst: 14-07-10 20:14
Niwla schreef:
Nou zeg.. jullie trekken wel aan de teugels zeg. Heb je les?
whoehwoehahahawaha vind het commentaar nog leuker dan de foto's... Maaruh.. ik mis de S&T.. dat heb je wel nodig op dit niveau hoor.
wendyP
Geplaatst: 14-07-10 20:19
geniaal.
wendyP
Geplaatst: 14-07-10 20:21
Jaimylover13 schreef:
wat een prachtig paard heb je,, ik denk dat iedereen uit dit topic jaloers isop jullie PRE hengst,,
maar je moet hem idd wel wat meer krachtvoer geven hij is stokmager
Vind je wel wat te hard soms met de teugels.... en hij is wat aan de magere kant. Heb je eigenlijk wel les? Is wel nodig denk ik hoor en misschien moet je de da even laten komen voor het goede voer . Oja zou wel even voor goede schoeisel zorgen volgende keer!
Komt helemaal goed met jullie verderop in de Z!
Net als dat filmpje eens van youtube een man die een kür doet met zijn StokPaard .
Lauratje_88
Geplaatst: 14-07-10 20:26
Ik had een bruin merrietje Jacky, een volle zus als ik de afstamming zo bekijk. Ik denk wel dat het in de familie zit hoor die schraalheid en de stijfheid de mijne had het ook. Kan die van jou ook hinniken en briesen als je in zijn oortjes knijpt? Jacky is spijtig genoeg overleden. Ik was een heerlijk tochtje door mijn tuin aan het maken en had haar eventjes aan een boom vastgezet zodat ze kon rusten en ik was eventjes naar het wc gegaan. Toen ik terug kwam zag ik dat de hond haar had aangevallen. Mijn moeder die stokpaard en pluche beren DA is heeft haar nog proberen redden en heeft haar geopereerd maar het mocht niet baten, ze had teveel pluche verlies. Tot op deze dag mis ik haar nog steeds .
Laatst bijgewerkt door Lauratje_88 op 14-07-10 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt