Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

sans6 schreef:Die is echt MEGA briljant!! Hoe KOM je er op?? Verder is dit echt een leuk topic, hoeveel nutteloze dingen bestaan er wel niet? Meer nutteloosheid dan nuttigheid op de wereldhet knopje op de afstandsbediening van je cd- of dvdspeler, waarmee je vanaf de bank de speler kunt openen.
Je moet daarna tóch opstaan om de cd/dvd erin of eruit te halen.

BeautyEmily schreef:Ontharing creme. (Werkt bij mij niet teminste)
Majo schreef:sans6 schreef:Die is echt MEGA briljant!! Hoe KOM je er op?? Verder is dit echt een leuk topic, hoeveel nutteloze dingen bestaan er wel niet? Meer nutteloosheid dan nuttigheid op de wereldhet knopje op de afstandsbediening van je cd- of dvdspeler, waarmee je vanaf de bank de speler kunt openen.
Edit: ik vind figuurtjes boterhamworst te nutteloos voor woorden. Die smaakt toch precies hetzelfde?

Babel schreef:Ja dat beeld kreeg ik er ook bij
Nu moet je steeds die slang meeslepen en het kost nog een smak geld ook.
Ben je de zolder aan het zuigen, is de stofzuigerzak vol. Kan je toch weer helemaal naar beneden om de zak te wisselen.
Inderdaad flink nutteloos!
Heb wel een garage.. maar die staat aan de andere kant van de tuin.. Ploegie19 schreef:En als je nou geen kelder én garage hebt?Heb wel een garage.. maar die staat aan de andere kant van de tuin..
Majo schreef:sans6 schreef:Die is echt MEGA briljant!! Hoe KOM je er op?? Verder is dit echt een leuk topic, hoeveel nutteloze dingen bestaan er wel niet? Meer nutteloosheid dan nuttigheid op de wereldhet knopje op de afstandsbediening van je cd- of dvdspeler, waarmee je vanaf de bank de speler kunt openen.
Edit: ik vind figuurtjes boterhamworst te nutteloos voor woorden. Die smaakt toch precies hetzelfde?

En ik vind het nog vies ook
Ik hoef nooit zakken te kopen, nooit het geklooi dat íe vol zit en ik dus eigenlijk naar de winkel moet om nieuwe te kopen. En ik leeg de plastic bak van de dyson buiten in de container (opening van de prullenbak is te klein), dus heb geen last van stof wat in huis dwarrelt. Klis schreef:Mijn broers hebben ooit een lijst gemaakt met de 50 meest nutteloze voorwerpen![]()
Hier komen de 50 Meest Nutteloze Voorwerpen. Ze bestaan stuk voor stuk (wat niet nodig was geweest). Sommige zijn misschien wel leuk of aangenaam, maar geen een, en dan bedoel ik ook GEEN EEN, is van vitaal belang voor onze samenleving.
1. Een Laaf
2. Duo Penotti waar gepofte rijst in zit
3. Een lepelaar
4. Alles van RTLShop, vooral (en ze bestaan allemaal echt) Massagelaarzen, geurverspreidende ventilator, de Salade Expres, Turbiflex, de Tuinklauw (Goud en Mini), de Tonus Klompen en Aquaslim, Aquabody en Aquasun.
5. Een krabpaal
6. Zaagsel
7. Verborgen vet
8. Een kneedgum
9. Lassie (die hond dus, niet die rijst)
10. Transactiebonnen
11. Tasjes ergens omheen
12. Vikinggidsen
13. Ali B
14. Een pauk
15. Het ballenbad
16. Geurende pennen
17. George W. Bush
18. Cervelaatworst
19. Een canape
20. Costa Del Sol
21. Nietjesverwijderaar
22. Soapseries
23. Giraffen
24. Micheal Jackson's Neverland
25. De Kleine Zeemeermin Pinball 2 op de Game Boy Color (echt, het bestaat)
26. Een klavier
27. Dingo's
28. Een afritsbroek
29. Kaftpapier
30. Doorzichtig plakband
31. Bellenblaas
32. Mantaroggen
33. Nike Air Max
34. Spongebob pasta
35. Draaiende velgen
36. Ijskoffie
37. De letter Q
38. Salou
39. Toy Toy (die olifant van Intertoys)
40. De paashaas
41. Video's voor de prijs van een pizza
42. De Tovenaar van Likmevestje (een kinderprogramma)
43. Happy Meals, en met name de speeltjes
44. Bretels
45. Knikhondjes
46. Afwrijfletters
47. Prikpennen
48. Een gekartelde schaar
49. Een barometer
50. Een zonnebank.
haha