School bloopers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

geerte

Re: School bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 16:25

oe wij hadden in groep 8 zo'n nemo dingetje die geluid maakte.
dus gaven we hem telkens door aan iedereen en soms drukte iemand op het knopje zodat hij geluid maakte en gaf hem snel weer door. heel kinderachtig maar wel grappig. de leraar betrapte iemand op een gegeven moment en hij gooide nemo naar buiten toe. iemand even vragen of hij naar de wc moet en hij heeft hem mooi weer de klas binnen gesmokkeld :P

knoevel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 20:02

als je kwaad bent en je gooit je kluisje zo hard dicht dat ie weer terug stuit vol tegen je hoord aan, is dat ook níet leuk... :o

Miss_Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 13:22

ik liep heel rustig door de gang naar de trap toe met vriendin
komt er ineens iemand uit me klas heel snel aanlopen zegt tie:
'we hebben nog maar 1 minuut' en we moesten naar de 3e verdieping
dus hij rent en wij willen ook rennen, dus ik wil de trap oprennen, val ik heel hard voorover op de trap
ik lag helemaal in een deuk := en die ander uit me klas rende door,
dus hij was optijd en wij 2 waren te laat :(

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 15:00

Deze is wel niet van mij, maar van 3 klasgenoten (echt waar! :P ) . Enkele jaren geleden moesten we een rollenspel Frans doen, een restaurantbezoek. Omdat je ook punten krijgt op originaliteit, had het groepje van drie vanallerlei decoratie meegenomen. Tafellaken, borden, bestek, zelfgemaakte menukaarten....en een kaars om het een 'romantisch diner' te maken. De tafel werd vooraan de klas klaargezet, 2 speelden de klanten en de derde de ober. Het kaarsje werd mooi aangestoken, er werd gepraat en het eten werd besteld.

Op een gegeven moment hadden ze ergens in de tekst een wending gemaakt waarbij 1 van de klanten heel ontevreden was, boos weg zou lopen en de menukaart wegsmijten. Dus wat doet ze, ze staat op, wandelt boos weg en gooit driftig de menukaart achter haar schouder weg....

...die nogal tamelijk hard tegen de kaars vloog, waarop die het evenwicht verloor...en omviel op het serviet dat bijna onmiddellijk vuur vatte. In paniek iedereen van de tafel weg, serviet valt op de grond, en terwijl iedereen vanvoor al een poosje een beetje schaapachtig te "oh nee o jee oh nee-en" stond zonder iets te doen, rent de leerkracht maar naar voren om het inmiddelds aardig goed branden serviet hevig stamped uit de doven...

Helaas was de school niet afgebrand, maar het groepje was evenzeer toch geslaagd :+ .

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 18:08

Whaha ,, kijk dat noem ik pas origineel ,, wie gaat er nu proberen de school in brand te steken door een onschuldig frans tekstje te moeten zeggen whaha

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 21:57

Ik moest met de klas een keer wachten op de leraar, en naast het lokaal stond een tafeltje. dus ik dacht, laat ik even lekker gaan zitten. Maarja, als tafeltjes op de gang staan is er vaak wat mis mee, dus inderdaad, ik ging zitten, BANG!! zo door het tafeltje en valt vervolgens het tafelblad ook nog op m'n kop want iemand had de schroefjes van het tafelblad en de poten eruit gehaald. wat alleen wel hard met m'n kop tegen de muur geknalt dus dat was weer een lekker ei op m'n hoofd, maar -naast de deuk in m'n ego *D - niks aan over gehouden, ojaa, wel; nooit meer op tafeltjes gaan zitten :Y)

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 18:13

ik ben een keer als brugger in de kantine gevallen :P
en ik ben ook wel eens van de trap gevallen :P

en we moestne bij gym een keer op 1 been staan en toen viel ik om :+

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 18:21

Ik was een keer bij gym het klassenboek vergeten moest ik in me gymkleren het klassenboek op gaan halen :+
Ooh wat heb ik me geschaamd :')