x_Anne_x schreef:Anne_Sea schreef:met tong?
was dat tegen mij?
ja
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
x_Anne_x schreef:Anne_Sea schreef:met tong?
was dat tegen mij?
Nagini schreef:Maartje1990 schreef:heel veel zijn écht heel jong.. stapels meisjes van 12 die al minstens 3 jongens gezoent hebben. Ik was 'pas' 15 (in vergelijking is dat eigenlijk oud hoor... maar mij kan 't niks schelen) maar dat was zóoo erg.. hahaha... in een bankje in 't bos.. 't klinkt romantisch.. maar dat was 't ábsoluut nietwant 't ging echt van... 'zullen we zoenen?'
echt gewoon gevraagd.. gosh.. vréselijk
![]()
en hij had ook van die vieze velletjes op z'n lippen jegg...
Stiekem ben ik dan wel benieuwd wann je voor het eerst met een meisje hebt gezoend
Haha sorry voor m'n vrijpostige vraag.
Meerdere hier die met een meisje hebben gezoend? Ook al was het gewoon voor 'een keer'?
gosh.. wat een verademing was dat zeg
Nagini schreef:Nickytje schreef:Ik vind die eerste zoen met een nieuwe vriend of scharrel altijd wel enorm spannend.
Hahaha jaof het is een heftige afknapper.. of je hebt zoiets van waaauw.
Ik ken er geloof ik 2 die echt masterlijk zijn.
en dan een ruime middenmoot
En een onderste laag

). Het was eigenlijk om van een lastige jongen af te komen. Hij had een oogje op mij, ik niet op hem, en hij hield maar niet op.

zit niets achter hoor maar goed.. de beweegredenen waren vooral zatheid en/of jongens uitdagen
It always does te trick. Anne_Sea schreef:ja
Maartje1990 schreef:dit was een jongen hé... meisje was uh.... volgens mij een halfjaar geleden pas voor 't eerstgosh.. wat een verademing was dat zeg

Ben dan benieuwd hoe jongens reageren

(nl 45 min onafgebroken.. wat een hobby...) En ook wel eens met mn beste vriendin gezoend na enige wijntjes
Seraphim schreef:Mijn eerste zoen kreeg ik van mijn vakantievriendje in Italie. Ik was toen 12 en vond het helemaal niet lekker
Jongen vinden het idd enorm *zoekthetjuistewoord* om 2 meiden te zien kussen. Vaak gaat het ook zo van; dat doen/durven jullie toch niet. Echt wel

SpikkelFire schreef:Hahaha en als je vraagt of zij (2 jongens) met elkaar gaan zoenen dan is het gatver
Seraphim schreef:Ja, bijvoorbeeldSpikkelFire schreef:Hahaha en als je vraagt of zij (2 jongens) met elkaar gaan zoenen dan is het gatver
Ja, idd! Maar dat zou ik nooit vragen want 2 jongens met elkaar vind ik anders dan 2 meiden. Weet niet waarom.

) was mn eerste grote liefde kort erna

Gekke jongens..