dat het regenachtig en grijs was toen ik uit het raam keek, en toen ik een uurtje later naar buiten ging de zon flauwtjes scheen, met prachtige wolken en een hele heldere regenboog
Dat ik gisteren voor het eerst met mijn nieuwe paard naar buiten ging en dat ie een klein beetje last had van duinkaboutertjes maar dat ik er toen hij wegsprong wel op bleef zitten. En dat hij verder zo ontzettend braaf was en we de hele tijd voorop reden. Kortom, hij!
Dat het gelukkig lijkt mee te vallen met me opa nadat die is gevallen op z'n heup gisteravond. T leek erop dat zn heup gebroken zou zijn. En dat m'n dementerende oma het goed lijkt op te vangen de situatie.
Dat mijn vervangende rijinstructeur zei dat ik over 4 weken mag afrijden terwijl mijn huidige rijinstructeur die op vakantie is, niet kon zeggen hoe lang ik er over moest doen omdat mijn prestaties te wisselvallig zou zijn. Ben wel klaar met al die kosten van rijlessen
Ik kreeg een glimlach om het feit dat de trein kort was tijdens de spits omdat de andere helft stuk was en dat ondanks dat het mega druk was ik toch een plekje had