Mo4ever"][quote="Virginialover"][quote="Mo4ever schreef:jij bent er ook al vroeg bij!! Jij niet dan? [/quote]ik zei toch OOK AL!!:D[/quote]Hehe, ze reageerd! Ok, ok! Daar heb ik overheengelezen
Mo4ever"][quote="Virginialover schreef:Is dit het 50ste pagina-eerste bericht? Hopelijk...nog niet....NANANANANA [/quote]We hebben de 50!!!!
YOEHOE! We hebben de 50 gehaald! Wauw, thnx Kiwi! Dit gaat goehoeddd, we hebben ons doel bereikt WAUWIE *flipt *
Mo4ever schreef:YES YES!! Wat vond jij van de idols uitslag???Uhm... Eigenlijk mocht Jim er van mij wel uit... Maar ik denk dat het nu zo gaat:Eruit:JimDewiJamaiEn dan blijft over: Hind
Mo4ever schreef:*helemaal blij!!!**Ook blij*Jammer dat Steph er niet bij is... Die slaapt lekker uit van haar discofeestje
.=Mo4ever schreef:had ze het leuk?? want jij zou haar toch bellen???Jah, maar ik mocht van m'n moeder niet tot de uitslag van Idols w88, dus kon ik ook niet bellen ... Grmbl...
Virginialover schreef:Btw... Toen jij dit topic joinde, had je toen nog maar 400 posts? Zoiets staat me bij ja of 380 of iets van 400
Dat je er 200 hebt gepost? Geen idee, ik dacht dat je er 400 had aan het begin! Is dit topic nog ergens goed voor
Virginialover schreef:Dat je er 200 hebt gepost? Geen idee, ik dacht dat je er 400 had aan het begin! Is dit topic nog ergens goed voor jij hebt er ook flink wat gepost!!