Ik had een verkoop gesprek bij een (nieuwe!!) klant. Met moeite een afspraak kunnen maken, en ik zou een half uur de tijd hebben.
Mijn dingen laten zien (kleding) zou ongeveer 15 tot 20 minuten duren, en zou dus 10 minuten speling hebben.
Was ik (ruim) op tijd bij de klant, heb ik erg lang moeten wachten.
Kwam ik binnen, vraagt klant aan mij: wil je koffie?
ik: ja graag.
fiets na 20 minuten komt dat mokkel terug.
Ja koffie zet apparaat was kapot, maare, nu is je tijd om.
Bedankt voor de moeite, DAAAG!!
GVD, en daar had ik 1,5 uur voor in de auto gezeten.
Ik belde mn baas op, hij was zwaaar pissed (op dat bedrijf dan he...) mooi niet dat hij daar ooit nog zaken mee wou doen.
2 dagen later gaat de telefoon op de zaak. Ik was mijn map met (uitgeprinte) foto's van de collectie vergeten. Daar hadden ze in gekeken, en vonden ze er zeer goed uitzien.
Ze wouden een bestelling plaatsen voor 5 shirts en een broek ofzo. Mooie aantallen.
Baas was het gelukkig niet vergeten en heeft net zo onbeschoft tegen hun gedaan aan de telefoon als dat ze tegen mij deden toen ik daar was

"
"
) en het prijskaartje hing er nog aan.
"

