Vind je ogen dan zo interesssant?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Het eerste wat ik altijd doe als ik uit bed kom is mijn 2e kop koffie inschenken en onze hond eten geven en ondertussen zet ik de pc aan en dan plaats ik een bericht op ons aller topic.
avantilover schreef:Vind je het blunder topic ook zo grappig?
! (is het weer zo ver
??), heb het blunder topic nog niet gezien, ga meteen even kijken!
: wij moeten er altijd om 6.15 uur uit, omdat de school van mijn dochter om 7.40 uur en die van mijn zoon om 8 uur begint. We gaan altijd om 7.20 uur de deur uit.
: Nee, ik heb groene ogen en daar ben ik eigenlijk heel tevreden mee, dus ik wil geen andere kleur hoor
!
! Alleen... ik werd helemaal lek gestoken door die
-muggen!*Marije* schreef:Ik heb blauwe ogen en van mezelf blond haar. Maar ik heb m'n haar donker geverfd en dat staat wel grappig bij m'n blauwe ogen.
Wie heeft er ook erg lang onder de douche gestaan?
Buitenzorg schreef:Heb alle kleuren van de regenboog al gehad. Van witblond tot knalrood, van geel tot paars......
Heb nu mijn eigen haarkleur met geblondeerde plukjes erin. Vind mijn eigen keur zo saaaaaaaaaaaaai!!!!!!!!!
Maarja, wie is er wel 100% tevreden met zichzelf?

) jaar al behoorlijk grijs dus ik kijk angstvallig al of ik de 1e zie...

dat dus vet afvoerd 
) 
Gwen schreef:Ik heb er één afgekrabd, maar de lak gaat ook mee. Nou ja, leuk aandenken aan twee ondeugende kindertjes. En een gegeven dressoir mag je tenslotte niet in de bek, uhm, kast kijken.![]()
Wie weet er nog een goede manier om stickers te verwijderen zonder de lak aan te tasten?