Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Duhelo

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 19:45

DeniseES schreef:
prachtig verhaal, niet echt lomp, maar zeker de moeite waard (vind ik persoonlijk Knipoog):

Ik had vandaag toch wat moois Tong uitsteken Vriendin van mij had leuke vissen gezien in de dierenwinkel, en gebeld of ze in mijn aqua mochten Tong uitsteken en het waren molly's, dus die mochten er bij mij wel in Knipoog ik haar wel gezegd dat ze een mannetje en een vrouwtje moest nemen en zo gezegd, zo gedaan, komt ze de vissen afleveren...

Erg leuke vissen Haha! Alleen... het zijn 2 vrouwtjes Knipoog "ja maar die mevrouw zij dat dat niet zo was", nou dat zijn het dus wel Knipoog

Dus ik wil een kwartiertje later de vissen uit het zakje halen, zegt ze: 'maar ze moesten een half uur in je bak' whaha jah Knipoog dat zei de vrouw die het een mannetje vond Koe was wel grappig Tong uitsteken

Nouja, als je zoveel van vissen kent zou je ook wel moeten weten dat je eerst het zakje een halfuur op je aquarium water moet laten drijven, kwestie van temperatuurgewenning.
daarna moet je water uit je aqua in je zakje bijscheppen, zodat ze kunnen wennen aan de watersamenstelling
En dan moet je je visje uitscheppen en in je aqua doen (zonder het water uit je zakje!)

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 19:53

Duhelo schreef:
DeniseES schreef:
prachtig verhaal, niet echt lomp, maar zeker de moeite waard (vind ik persoonlijk Knipoog):

Ik had vandaag toch wat moois Tong uitsteken Vriendin van mij had leuke vissen gezien in de dierenwinkel, en gebeld of ze in mijn aqua mochten Tong uitsteken en het waren molly's, dus die mochten er bij mij wel in Knipoog ik haar wel gezegd dat ze een mannetje en een vrouwtje moest nemen en zo gezegd, zo gedaan, komt ze de vissen afleveren...

Erg leuke vissen Haha! Alleen... het zijn 2 vrouwtjes Knipoog "ja maar die mevrouw zij dat dat niet zo was", nou dat zijn het dus wel Knipoog

Dus ik wil een kwartiertje later de vissen uit het zakje halen, zegt ze: 'maar ze moesten een half uur in je bak' whaha jah Knipoog dat zei de vrouw die het een mannetje vond Koe was wel grappig Tong uitsteken

Nouja, als je zoveel van vissen kent zou je ook wel moeten weten dat je eerst het zakje een halfuur op je aquarium water moet laten drijven, kwestie van temperatuurgewenning.
daarna moet je water uit je aqua in je zakje bijscheppen, zodat ze kunnen wennen aan de watersamenstelling
En dan moet je je visje uitscheppen en in je aqua doen (zonder het water uit je zakje!)

Daar gaat het helemaal niet om, heb de details eruit gelaten, anders wordt het wel een erg vissenverhaal, en als je het zonodig moet weten, dan weet je ook dat (zeker) levendbarenden hier weinig last van ondervinden, als de temp maar in orde is. Bij gevoeligere vissen ligt dit anders, maar zéker niet bij molly's

en dan nu weer on topic Knipoog

Jip_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 21:29

Over vissen gesproken;
Oude vriendin zag bij een winkel goudvissen en wou die ook, dus zij belt haar moeder op om te vragen of ze een visje mag. Die moeder zo "ja hoor! Neem er maar 2 mee!".
Komt ze thuis met een zakje met 2 goudvissen, valt haar moeder bijna om van verbazing; haar moeder dacht dat ze gebakken visje bedoelde Huilen van het lachen

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 21:32

HAHAHAHAHA. Dat zou mij ook zo kunnen overkomen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 21:45

ik had het net nog op stage, heb er deze week een grasparkiet gekocht, dus ik vanavond heen, om haar te laten knippen, ik kom aan met het doosje, en mijn stagebegeleidster pakt handschoenen, dus ik vroeg, is dat nodig?! ja, je moet het zelf weten maar ik zou het wel doen! ik probeer het eerst wel zonder.. dus ik haal mijn vogeltje eruit, ooh heb je die mee?! ja wat dacht jij dan? dat je je valkparkiet mee had! nee joh! ik dacht al, dikke handschoenen voor een grasparkietje??

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 23:13

Geen lompe.. meer grappige opmerking van mijn turkse collega vandaag..

Twee van mijn turkse collegas zaten het voetbal op de radio te luisteren.
collega 1) Maar komt Zwolle nog wel klaar dan?
*ik moest beetje lachen al*
collega 2) hoe bedoel je?
collega 1) Nou of Zwolle nog wel klaarkomt
*ik lig inmiddels helemaal in een deuk*
collega 2) Wat bedoel je nou met of Zwolle wel klaarkomt?
ik) *proest* Misschien helpt het als je het wat anders formuleert

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 08:45

whaha zwolle komt klaar Tong uitsteken whaha.. Tong uitsteken

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 16:51

Mooie opmerkingen zitten er weer tussen! (en wat asociale)

Mijn lerares ook gisteren: Als je je vinger opsteekt geef ik je een beurt.

De hele klas lag in een deuk. Steekt later een jongen zijn vinger op en vraagt: "Mag ik ook een beurt?"

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 19:05

Huilen van het lachen

En wat zij ze? *LOL*

linneketeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 19:14

Haha vorig jaar onder nederlands (ja oude herrineringen komen naar boven.)

We moesten spreekwoorden maken, en betekenig erachter zetten, dus ik deed dat even snel met manon.
Ik zei heel de tijd het spreekwoord en manon de betekenis.
Dus ik zeg: Een appeltje voor de dorst bewaren.
Manon: Eten bewaren voor als je dorst krijgt!

Ik piste in m'n broek ! ROFL

linneketeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 17:38

Nog een;
Op het werk zou iemand afgelope zaterdag nog komen werken en daarna niet meer omdat ze ander werk had, dit had ze dus al wel gemeld bij de baas natuurlijk.
Krijgt ze vorige week na het werk te horen dat ze eigenlijk ook niet meer terug hoeft te komen. (wantja ze hield toch op.. )

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:08

Hahaha net. Een goeie vriend van me heb ik echt al in geen eeuwen gezien, druk met verbouwing en zo. Nou zat zn vriendin op msn, ik dus; gaan jullie vanaaf nog naar Maksim (regionale euhm.. zalencentrum zeg maar Clown want is kermis ), zei dus: nee.

Maar ja, ik heb hem zolang niet gezien, dus ik hem smsen; je moet vanaaf echt naar maksim!! :'(

Zegt z'n vriendin op msn; hij zit naast me dus het helpt niet om hem een smsje te sturen...

Huilen van het lachen

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:10

whaha das meer banketstaaf Tong uitsteken maar wel erg grappig hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:36

Mik_ schreef:
Hahaha net. Een goeie vriend van me heb ik echt al in geen eeuwen gezien, druk met verbouwing en zo. Nou zat zn vriendin op msn, ik dus; gaan jullie vanaaf nog naar Maksim (regionale euhm.. zalencentrum zeg maar Clown want is kermis ), zei dus: nee.

Maar ja, ik heb hem zolang niet gezien, dus ik hem smsen; je moet vanaaf echt naar maksim!! :'(

Zegt z'n vriendin op msn; hij zit naast me dus het helpt niet om hem een smsje te sturen...

Huilen van het lachen

beetje jaloers die vriendin? Tong uitsteken

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 17:51

Haha wee'k niet, maar 't voelde verdomd l*llig hahaa.

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 21:03

(Ja, ik heb altijd hele rare acties/ bevliegingen Clown ) Ik stond met een vriendin tijdens een optreden achter zo'n meisje. En die had heel lang haar, dat je echt uitnodigde om eraan te trekken.
Dus ik zo droog: "oh dat haar vraagt er echt om aan getrokken te worden!" *maakt trek beweging maar doet het niet echt.
Kijk dat meisje net om. Nagelbijten / Gniffelen

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 16:43

jongens ik heb vandaag toch een grapige gehoord! Haha!

je lacht je ziek!

we hadden het over tweelingen enzow. en een meisje zo ja die is tweeling.

ja dat hoorde ik zecht hij..

want ik heb het gister nog met hem gedaan.. ROFL (hij bedoelde de opdracht dat jullie nu niet denken dat ik een pedofiele leraar heb)
ik was de enige die lachte en ook niet meer bij is gekomen de eerste 10 minuuten.
en toen de mobiel van mijn broer af ging die ik van hem even had geleend met de josti bend heb ik nog zoon 10 minuten gelachen..

echt was een les om niet snel meer te vergeten

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 17:21

Na 4 keer lezen snap ik hem, denk ik, maar ik kan er niet echt om lachen eigenlijk. Bloos Misschien als je het op zo'n manier had verteld dat het in 1 keer duidelijk is? Vork

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 17:23

ach, das dr gewoon 1 Tong uitsteken daar moet je bij zijn en mee te maken hebben! Dan begrijp ik best dat je dr niet meer van bijkomt (het jostiband liedje dan, die van de leraar is afgezaagd, dat is op n gegeven moment gewoon niet grappig meer als je t vaak genoeg hoort hahaha)

Cortes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 18:13

We gingen met scool naar Batavia stad, in lelysad. En toen hadden we het er over of die boten in het echt ook in lelystad waren. Zegt een leraar zo: ;Meneer Lly was toen nog niet eens geboren!'. Kom ik met zo'n vet asociale, ongeintreseerde barbie toon 'Wie is meneer Lely nou weer!'. Best lomp Huilen van het lachen

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 18:16

bij mij in de klas konden ze er ook niet om lachen. maar als je een leraar in een keer hoord zegen (het was dinsdag ochtend 1e uur dus ik sliep nog half) ik heb het gister nog met hem gedaan dan lach je echt heel hard Tong uitsteken helemaal om de kop erna Knipoog.. maare die jostibend is totaal niet grapig meer.. Lachen alleen als je in de les zit en in eenkeer die valste blokfluit hoord dan moet je toch wel een beetje lache Lachen

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 07:58

Ik zag vanochtend iemand lopen met nog een prijskaartje aan dr broek hing boven dr kont hehe het is dat ik er nogal ver achter liep maar niemand zei er wat van hoe kun je zoiets een beetje subtiel brengen Knipoog

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 11:43

nixx schreef:
Ik zag vanochtend iemand lopen met nog een prijskaartje aan dr broek hing boven dr kont hehe het is dat ik er nogal ver achter liep maar niemand zei er wat van hoe kun je zoiets een beetje subtiel brengen Knipoog

"Hee jij daar, het was zeker nog donker vanmorgen?! *LOL* "
en dan als ze omkijkt uitgebreid wijzen en zeggen:
"Niet duur! Vork "

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 11:48

mijn bedrijfsleider gaat naar een ander filiaal ( 3e al in een maand tijd, en alle 3 maar roepen we bouwen deze winkel samen op! en gaan er samen iets van maken! en na een half jaar zijn ze alle 3 weg)
hij belde om iets te vragen. en wij hebben nummerherkenning.
groenteboer: OVERLOPER!!!
hij: ook goedemorgen! Koe

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 11:58

Wij moesten met de klas solliciteren oefenen.. Dus dan werd er een sollicitiecommissie gevormd.. dan moest de sollicitant(leerling) naar buiten.. en wanneer hij/zij dan binnenkwam begon het sollicitatiegesprek..

Maar tijdens die les wordt altijd super veel gelachen etc. En een van de grootste lachers.. moest dus naar buiten als sollicitant..

Zegt die droogkl*ot van een leraar(die normaal echt niet zoiets zegt) : 'Zo dat zou ik vaker moeten doen!'
'Woepsss Bloos Zei ik dat nou zojuist hardop?'