DeniseES schreef:prachtig verhaal, niet echt lomp, maar zeker de moeite waard (vind ik persoonlijk):
Ik had vandaag toch wat mooisVriendin van mij had leuke vissen gezien in de dierenwinkel, en gebeld of ze in mijn aqua mochten
en het waren molly's, dus die mochten er bij mij wel in
ik haar wel gezegd dat ze een mannetje en een vrouwtje moest nemen en zo gezegd, zo gedaan, komt ze de vissen afleveren...
Erg leuke vissenAlleen... het zijn 2 vrouwtjes
"ja maar die mevrouw zij dat dat niet zo was", nou dat zijn het dus wel
Dus ik wil een kwartiertje later de vissen uit het zakje halen, zegt ze: 'maar ze moesten een half uur in je bak' whaha jahdat zei de vrouw die het een mannetje vond
was wel grappig
Nouja, als je zoveel van vissen kent zou je ook wel moeten weten dat je eerst het zakje een halfuur op je aquarium water moet laten drijven, kwestie van temperatuurgewenning.
daarna moet je water uit je aqua in je zakje bijscheppen, zodat ze kunnen wennen aan de watersamenstelling
En dan moet je je visje uitscheppen en in je aqua doen (zonder het water uit je zakje!)
):
Vriendin van mij had leuke vissen gezien in de dierenwinkel, en gebeld of ze in mijn aqua mochten
Alleen... het zijn 2 vrouwtjes
was wel grappig

want is kermis ), zei dus: nee.
Misschien als je het op zo'n manier had verteld dat het in 1 keer duidelijk is?
alleen als je in de les zit en in eenkeer die valste blokfluit hoord dan moet je toch wel een beetje lache