Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Arrabel schreef:Een hoekschop en een corner is hetzelfde.

Amburtjoz schreef:Ik ben via IVF geboren, dus: (2 gymnasium zit ik he)
Zij; Amber, dan ben je én geen k*tkind, én geen keizerkind!
Ik; Omg, hoe ben ik geboren dan?
Zij; Ja je komt toch uit een glazen buisje?
Ik; Denk je dat ik daarin gegroeid ben ofzo? Zie je mij al in zo'n ding groeien?
Heb me kapot gelachen
Zelfde vriendin; Moet een haan op een kip komen voor een kuiken?
Ik; Ja tuurlijk anders word het ei niet bevrucht ofzo
Zij; Echt niet, want in elk ei zit een kuiken!
Ik; Dan eet jij nooit eieren zeker, ooit gebraden kuiken gehad?
Zij; Nee maar ik dacht echt dat er in elk ei een kuiken zat en als je dat ei opentikte zegmaar dat het kuiken dan nog niet volgroeid was en dan gewoon 'ei' was zegmaar
Ik; 2 GYMNASIUUUUUUUMM !
Heb het even aan m'n moeder gevraagd, maar blijkt dus dat ik dat al die jaren verkeerd gedacht heb. Pff, havo diploma gehaald hahahah

Ieuw. Woogy schreef:uhmmm...dat gele ding in een ei is toch een kuiken?

Shanna schreef:lottehorse schreef:Laatst wou ik een beetje indruk maken op een jonge door er langs te galoperen met mijn pony (Gewoon veilig ruiterpad naast loop pad).. Maar voor de jongen besloot mijn paard dat zij de leuke jongen ook wel even wou bekijken..
En daar ging mijn pony vol op de rem, dus ik vloog er over heen en belanden voor de jongen neer op de grond..
Waarop ik opsta de cap van mijn hoofd doe mijn haar naar achter zwaai en heel droog zecht: ''Hooi,''
Whaha daar viel je dus echt voor hem niemand die dat kan ontkennen
Heb je nog leuk met hem gepraat of heeft hij je alleen maar uitgelachen en is toen verder gegaan?

:D dees_daan schreef:een vriend van mij zei trouwens dat hij wel een ei met kuiken had (nog niet volgroeid) maar ik twijfel of het waar is.. dan is dat ei dus 'per ongeluk' wel bevrucht geweest?

) maar als deze geen overlast geeft kan hij gewoon blijven. Een ei word elke dag opgehaald. (komt het via de legnesten op een band en dan naar de raapstal). Maar als zo'n haan dan toch op een kip heeft gezeten ik hou het even netjes en de kip dan toch de kans heeft gehad om te broeden kan het zijn dat er inderdaad en niet volgroeid kuiken in zit.
dees_daan schreef:nee dat heet eigeel

Golan schreef:Woogy schreef:uhmmm...dat gele ding in een ei is toch een kuiken?
is dat een serieuze vraag