Geplaatst: 08-08-15 20:11
Dat mijn zoon vandaag voor het eerst met zijn zelf opgeknapte/opgebouwde brommer een rondje om is geweest. Een grijns tot ver op zijn (en mijn!!!!) achterhoofd!
De verjaardag van mijn dochter. Voor het eerst in vier jaar bij mij. Ze heeft mega genoten
JudithGigi
Geplaatst: 11-08-15 21:34
Hier ook helemaal happy hoe paardlief liep. Voor het eerst in tijden in de buitenbak vol met hindernissen, paarden, drukte en haar vriendinnetje heeft ze heeeel goed haar best gedaan! (Ze is net 4, vandaar de trots )
Dat toen ik thuis kwam van stal, mijn moeder schijnbaar al een uur achter de konijnen aan liep die ontsnapt waren. Ik zie 1, roep hem bij mij, grijp hem vast in z'n nekvel, zet hem terug in het hok en ga op zoek naar de ander. Die is wat schichtiger, maar kwam ook direct bij me toe ik riep, nekvel (vast is vast) en naar het hok gebracht. Alles met alles 5 minuten bezig geweest, whahahaha. En mn moeder maar schelden 'ik loop er verdorie al een uur achteraan!'
Ik heb de konijntjes nu misschien een maand, maar heb ze wel direct geleerd dat als ik roep, ze wat lekkers krijgen en dar ben ik nu heeeeeeeel blij om whahahaha.
Chiave
Geplaatst: 15-08-15 22:15
Meneertje koekepeertje... Mister Grey.
KimL86
Geplaatst: 16-08-15 17:18
De reactie van mijn neefje van 2 toen ik op visite kwam met mijn verzorgpaard vanmiddag. En toen probeerde hij ook nog haar naam te zeggen (Ginger), dat was helemaal lief.
OneAndOnlyx
Geplaatst: 16-08-15 20:13
Dat mijn shetjes er zo gelukkig uit zien! Want als er iets is wat ik graag wil is dat, dat zij gelukkig zijn!
En dan vergeet ik nog het heerlijke rijden van vanmiddag, eindelijk weer eens alle zorgen uit mijn kop vandaan en gaan.
dat ik zulke lieve reactie,s krijg op het bericht dat ik op Facebook plaatste vanochtend zo lief dat er zo veel mensen zijn die er toch voor je klaar blijken te staan