Doorvraag topic?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 09:17

Hihi Marije ik heb altijd voorraad Haha!

Zonnetje hier zie ik ook bij jullie?

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 09:29

Hier zijn de winkels al om 8 uur open, dus dat probleem heb ik niet Knipoog ! Is er geen benzinepomp in de buurt?

Sorry Greetje, vraag gemist Scheve mond : nee, de zon is er nog niet, maar als het goed is, komt ´ie vandaag wel weer te voorschijn! (de vraag is alleen: WANNEER Verward )

Ik heb idd super veel zin in dé meeting Lachen ! Gisteravond vroeg een vriendin of ik geen zin had om een weekje met de kids mee naar Italie te gaan, maar dat was me te veel stress; van maandag tot donderdag naar Italie en dan van vrijdag tot ??? naar Ned. Nee, ik ga lekker een hele week naar Ned. Op de terugweg wil ik dan via Luxemburg, bij een vriendin op bezoek die ik al heel alng niet meer gezien heb Lachen !

Zijn er bij jullie nog vakanties voordat het zomervakantie is?
Laatst bijgewerkt door Sterre op 13-05-02 09:31, in het totaal 1 keer bewerkt

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 09:29

Ja, de zon is hier ook weer Haha!
Net de paardjes weer lekker buiten gedaan, de veulentjes worden eigenwijs, meelopen met mams is lang niet zo leuk als de wereld gaan ontdekken...

Ik ben maar even wat peuken gaan "lenen" bij de buurvrouw Schijnheilig

Wie gaat ook veel buiten doen vandaag?

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 09:39

Ik ga zo met de jongste naar het paard, even aan de longe zetten...
daarna boodschappen en daarna de oudste ophalen van school Haha!

Ze hebben net vakantie gehad Sterre, vind het wel weer genoeg zo Lachen

Wie heeft ook net As The World Turns gekeken en vind David Stenbeck ook wel een lekker ding???

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 10:08

Dat hele ATWT heb ik nooit zo begrepen, heb er in het begin moeite voor gedaan om het te volgen, maar snap(te) er echt geen hout van Verward (misschien toch stiekum blond Schijnheilig ?!!)

Hebben jullie al bij ITP gekeken?

(Daar heb ik nu ook een foto van Beer erbij gezet Lachen ! Helaas is ´ie mega-groot en ik weet niet hoe die kleiner gemaakt kan worden Verward ! Ik heb Cassidy al een PBtje gestuurd, met een beetje geluk kan zij me wel helpen Lachen ! Ze heeft het tenslotte ook voor elkaar gekregen dat ik Dikke als m´n user-icon heb Lovers !)

* Ellen *

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 10:32

nee nog niet maar dat ga ik nu direct even doen.

wie kan er hier blind typen, en hoe werd jullie dat geleerd?

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 10:35

Ik kan wel blind typen . Toen ik vroeger typeles kreeg kregen wij er altijd een houten staandertje over. Je handen konden er net onder maar je kon niets zien Haha!

Ik kijk nu net even naar buiten en zie Macilda en Biretta lopen. Een ontzettend gevoel van tevredenheid trekt over mij heen. Hebben jullie dat ook wel eens?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 10:56

Ik heb regelmatig een tevreden gevoel, helemaal als ik mijn dames in de kudde met merries en veulens op het land zie lopen. Het is wel een rijkdom, dat jonge grut.

Maar dat tevreden gevoel is vandaag ver te zoeken. Ik was een paar weken geleden mijn creditkaart verloren en had hem meteen geblokkeerd. (Vond hem een halve dag later, maar geblokkeerde kaarten kunnen niet meer geactiveerd worden) Nieuwe creditkaart zou worden opgestuurd maar is nooit aangekomen (vond het al zo lang duren) . Krijg ik vrijdag een brief of ik wilde bellen omdat de nieuw kaart is geblokkeerd omdat er rare/ niet typische transactie op zijn gebeurd. Dus ik vanochtend gebeld, is de kaart met de pincode!!! uit de post onderschept en is er succesvol geld mee gepind. Ik natuurlijk in alle staten, waarom stuurt de bank de kaart ook per post op? En de pincode word een paar dagen later verstuurd, die hadden ze ook onderschept. In het verleden moest ik de kaart bij de bank ophalen. Waarom nu niet meer?
Enfin, meteen aangifte gedaan, maar ik zit nog te koken op mijn stoel. Ik krijg een nieuwe kaart, ik hoop dat die goed aankomt. Helaas kan ik niet zonder kaart, heb hem te vaak voor mijn werk nodig, maar ben verder heel zuinig op die kaart. Betaal niet te vaak via internet, en laat ook mijn nummer niet slingeren.

Wie loopt er nu ook zo te mopperen op zijn bank? Alleen maar omdat ze meer kantoren willen gaan sluiten moet nu alles via de post. De politie zei dat het de laatste tijd wel meer was voorgekomen. Stelletje achterlijke gladiolen (de bank dan...) Frusty

Oh, en Sterre, ik zal straks wel even kijken wat ik aan die foto kan doen...

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 11:03

Ik ben over het algemeen erg te spreken over "mijn" bank (de rabo). Over de postbank ben ik minder te spreken..
Maar wat vreselijk balen Cassidy! Je bent toch niet heel veel geld kwijt? Kan je dat nog terugkrijgen?

Succes!

Hebben jullie mijn eerste aquarel op ITP al gezien...? Beetje niet zo goed gelukt... Huilen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 11:10

Je Aquarel ziet er heel goed uit hoor. Heb je echt Aquarelpapier gebruikt? Ik vond het papier op de eerste foto een beetje golven.

Voor de rest is de kunst van het Aquarelleren het weglaten van de verf, je moet van licht naar donker werken. Het enige waar jij verf hebt weggelaten is bij zijn bles, maar er zijn nog meer lichtere gedeeltjes op het paardenhoofd waar de zon op invalt.

Tja en over het bedrag wat ik kwijt ben: het gaat waarschijnlijk (hopelijk) ten kosten van de bank (Ze hebben 800 Euro succesvol kunnen pinnen). Voor de bank een lachertje, voor mij veel geld.

Misschien leren ze ervan? Wat denken jullie?

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 11:13

Tnx Cassidy, dat zijn tips waar ik wat aan heb. Ik ben wel licht begonnen en ik heb echt aquarelpapiergebruikt. En gespannen, maar toch golft het nog Huilen
Ik hoop dat ze ervan leren, maar dat zal wel niet.
Het is voor hen een druppel op een gloeiende plaat. Niks dus.
Maar voor jou wel erg veel geld.

Is het bij jullie ook zo lekker zonnig?

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 11:16

Tjeetje Cassidy dat is een behoorlijk bedrag en ik zou ook woest zijn. Kan me nu best voorstellen dat het huilen je nader staat dan het lachen.Ik moet mijn nieuwe pin altijd bij de Rabobank zelf ophalen en dat wil ik ook zo houden.

Wie gaat er nu ook naar zijn werk?

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 11:22

Daar zit ik al greetje Schijnheilig ...
'k ben fijn weer een bodemonderzoeksrapportje aan het schrijven.

Wie heeft er ook problemen met het toetsenbord.... ? Ik heb thuis een andere als hier en nu moet ik elke keer vreselijk wennen arghh

* Ellen *

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 11:52

We hebben op het moment net een nieuwe. Een hele aparte van IBM waar je eerst alle knopjes weer moet opzoeken enzo. Van het teoetsenbord voor deze wouden sommige knoppen niet meer omhoog als je ze ingedrukt had (komt mischien door de cola die ik een keer gemorst heb Party!! Haha! )

Wie heeft er nog doldwaze plannen voor deze week? Cool

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 11:55

Ik heb inderdaad altijd moeite om van het ene toetsenbord naar het andere te switchen. Waarom kunnen ze geen standaard toetsenbord uitvinden?

Helemaal vervelend word het als je een Duits toetsenbord onder je neus geschoven krijgt. Of een Engels toetsenbord op een Duits systeem, dan moet je dus met stickertjes *LOL* werken.

Wie gaat er ook zo een kopje koffie halen? Ik heb door alle stress vanochtend nog geen koffie gehad... Frusty

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 12:09

Ik ga zo een beker warme chocomel nemen. Ja ik weet het, dat hoort in de winter. Maar het is zo lekker Haha!

Wie heeft er ook al weer boodschappen gedaan?
Straks nog even langs het tuincentrum voor een konijnenhok voor buiten en dan zit het er weer op voor vandaag.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 12:14

ik zit weer op school Boos!
nog maar ongeveer 4 weken en dan heb ik al vakantie !!!!(ja eerst nog proef werkweek enz maar da tel ik nie mee)
ik ben toe aan vakantie (heb net 1,5 week vakantie gehad Haha! )

wie is er nog meer toe aan vakantie

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 12:23

Ik heb net ook een lang weekend achter de rug (had vrijdag vrij gevraagd) maar ben alweer aan vakantie toe. Gelukkig hebben we binnenkort Pinksteren, en daarna heb ik weer een lekker lang weekend.

Waarom moeten alle feestdagen in zo'n korte tijd vallen? Waarom kan het niet beter verdeeld worden?

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 13:23

ik denk omdat we nu dan wat meer dagen achterelkaar vrij zijn en mensen op vakantie kunnen Haha!
maar kerstmis ligt toch niet in de buurt van pasen?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 13:30

Hallo, ik heb het over Koniginnedag/1Mei, Pasen, 4/5 Mei, Hemelvaart, Corpus Christi (Fronleichnam in Duitsland) en en Pinksteren.

Kerst, Oud en Nieuw en Driekoningen is ook weer zo'n op elkaar gegooid aantal feestdagen.

En in de zomer, als iedereen hard aan vakantie toe is met het warme weer: schoolvakanties maar voor de gewoon werkende mens geen dagje vrij van de overheid.

En ik vertik het toch echt om in het hoogseizoen vrij te gaan nemen als ik niet perse hoef (heb geen kinderen en ben niet gebonden aan schoolvakanties).

Wie gaat er nog meer buiten het hoogseizoen op vakantie? (als hij al gaat.. Schijnheilig .)

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 13:44

Ik ben dit jaar een lang weekend in dld geweest eind januari (had mijn vriend voor zijn verjaardag gekregen van zijn baas). Ik ga in de zomer naar Zweden (wel hoogseizoen) en in januari (voor het eerst van mijn leven) op wintersport....
Maar volgend jaar zomer staat ons wat anders te wachten (dan gaan we trouwen.... Lovers )

Is het erg raar als tegen je trouwDAG opziet? (ik HAAAT het om in de belangstelling te staan)

tallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 13:56

ikzou het niet weten.. die dag moet voor mij nog komen.. misschien.

Wie is er net zoals mij ook een beetje zielig?
Ik heb namelijk een gekneusde enkel

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 14:05

Oei, een gekneusde enkel kan erg pijnlijk zijn, probeer je voet zo veel mogelijk omhoog te leggen, dan heb je er het minste last van!

Sjimmy... trouwen.... LEUK Pling !!! Je zal zien dat het "in de belangstelling staan" minder erg is dan je denkt Knipoog , er komen immers allemaal mensen die je al kent en waarvan je de meeste -neem ik aan Knipoog - toch wel (graag) mag Verward Lachen !!! Weten jullie al wanneer jullie gaan trouwen??? Spannend hoor Lovers !

Wie heeft er net ook 1,5 uur met een vriendin in het buitenland getelefoneerd Bloos ?

tallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 14:07

ik heb geen vriendin in het buitenland, maar kan wel uren met een vriendin van me kleppen.

Wie gaat er straks net als ik ook lekker van het zonnetje genieten (dan is die gekneusde enkel lang zo erg niet Knipoog)

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 14:10

ikke!! Lachen Party!!
hoe lang zou het duren voordat je allen vragen van t doorvraagtopic hebt gelezen Haha! Haha! Haha!
(erug lang)