Wat zijn jouw domste uitspraken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilzjuh

Re: Wat zijn jouw domste uitspraken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 01:22

Goede vriendin van mij toen ik me bescheurde hier om iemand die vroeg wat "de achternaam van Hitler ook alweer was";
Citaat:
Maar wat ís de achternaam van Hitler dan? Blond

Andere vriendin van mij bij een watergevecht;
Citaat:
Stop! Ik word nu echt heel erg nat van je!

Waarop we vervolgens heel raar aangekeken werden. Snap tot aan de dag van vandaag nog steeds niet waarom... Knipoog

Zelf heb ik niet zo vaak domme opmerkingen. Lachen

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 01:26

Perlina schreef:
Niet van mezelf, maargoed. Voor de grap aan iemand gevraagd waar de toren van Pisa staat. Dame in kwestie is een ramp in topografie. "Ja, dat weet ik toch niet man..." nog even nadenken, plots: "Ik weet het, in Lissabon!" Haha!

Wild guess; dat is niet zo? Blond

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 01:43

DeniseES schreef:
zo kwam ik er in de 5e een keer achter dat mijn 'flugzug' al die tijd dat ik duits had al fout was Tong uitsteken

Als je me dit een half jaar eerder had verteld waren m'n cijfers voor Duits wellicht iets beter geweest. Nagelbijten / Gniffelen Misschien was ik dan zelfs nog overgegaan. Huilen van het lachen (Dat laatste dan weer niet, maar dat eerste misschien wel ROFL ).

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 01:53

rockemuiz schreef:
leraar: vertaal in het frans, zij wil een berg beklimmen
ik: elle veut faire la montagne
leraar: jaa...dan doet ze weer iets anders met de berg..Huilen van het lachen

Dat heb ik ook een keer gehad ja. ROFL

Alleen dan moesten we iets met ik wil hem graag ontmoeten zeggen ofzo, ik weet het niet zo goed meer want het was in de tweede. Uiteindelijk kwam mijn zin uit op het feit dat ik hem blijkbaar érg graag wilde doen. Bloos

De klas heeft hartelijk gelachen en ik snapte er de ballen niet van. Mijn Frans is tot op de dag van vandaag, nihil. Lachen

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 02:04

Ilzjuh schreef:
Perlina schreef:
Niet van mezelf, maargoed. Voor de grap aan iemand gevraagd waar de toren van Pisa staat. Dame in kwestie is een ramp in topografie. "Ja, dat weet ik toch niet man..." nog even nadenken, plots: "Ik weet het, in Lissabon!" Haha!

mss dat de toren van pisa in pisa staat???

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 02:10

Pisa? Is dat een stad dan? Ik dacht dat dat ding alleen maar zo heette, omdat 'ie zo heette. Nagelbijten / Gniffelen

Herinner me daarom nu ook gelijk weer een blonde opmerking van me.

Moeder; "dus als we in Kroatië zijn kunnen we naar Venetië met de boot".
Ik; "oh, Venetië! Dat is een supermooi land!"
Moeder; "Venetië is een stad..."
Ik; "niet! Dat is zo'n land."
Moeder; "Venetië is een stád in Italië."
Ik; "gelúlhannes, Venetië is een land en daar lopen ze allemaal met strohoedjes!" (Hoe ik daar nou weer bij kwam No Cheer ).
Moeder; "Venetië is een stad met veel grachten en bootjes in Italië."
Ik; "oh... Jaa. Nee. Dat kan."

Later tegen een vriendin van me; "dacht jij ook dat Venetië een land was?"
Zij; "nee, Venetië is een stad met veel grachtjes en romantische bootjes." (En bedankt dus weer Clown ).
Zij; "maar hoe klinkt Friesland in jouw oren, dat klinkt als een land, eigenlijk. Toch? Clown "
Ik; "nee. Dat klinkt als een provincie." (Lekker puh Knipoog ).

Eigenlijk iets waar je op zo'n moment bij moet zijn, want zo is het niet echt grappig. Maar het getuigd wel weer van mijn blondheid qua topografie. Knipoog

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 02:34

Gut en nu ik er toch op kom. Scheve mond

Ik heb een tijdje achter de bar gestaan op de manege. Nu mocht het geval zijn dat ik net de vorige avond naar een concert was geweest waar de muziek de tent uit blies en m'n oren zaten redelijk dicht. Nagelbijten / Gniffelen

Efin, de klant vroeg om een "bakkie". Ja, jij snapt 'm. Koffie dus.
En wat verstond ik? Of de klant nog een "gebakkie" mocht. Dus ik kom vrolijk aangelopen met een appelgebakkie. Koe

Waarop ik het antwoord kreeg; "dankjewel, waar heb ik dat aan te danken".

Tsja. Ga dat maar eens uitleggen, ook vooral aan de eigenaresse die net achter je verscheen. Bloos Heb nog nooit zó door de grond willen zakken, het lijkt misschien niet zo, maar het was écht zwaar beschamend. Bloos

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 08:32

Ik zei gister:
"Ik wou naar de stad vanmorgen, maar ik wist niet dat die nog dicht was. Hoe laat gaat de stad eigenlijk open op maandag?"

M'n moeder kreeg al zo'n visioen van stadspoorten die op slot zaten enzo. Haha!

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 09:10

Heb ook een domme gehad al een 10tal jaar terug denk ik.
Moeder, zus, broer en ik waren in een schoenenwinkel. Aankopen gedaan en we gaant terug naar buiten.
Mijn zus liep voor mij doet de deur open, maar blijft aan het handvat hangen en die deur bonkt tegen de muur.
Ik zo van : maar alé wa doe jij nu ?!?
Bleek dat zus was flauwgevallen Clown en net voor ze viel haar heeft proberen vasthouden aan het handvat van de deur. Oepsie

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 09:35

Whaha, ik lig weer vlak hier Haha!
Gisteren was mijn vader met de elektriciteit bezig, dus die was er even af geweest. Zit ik even later met mijn moeder TV te kijken, vraagt ze bloed serieus aan mijn vader of de elektriciteit er alweer op staat Haha! (en ze is niet eens blond Haha!)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 09:40

_Covergirl_ schreef:
Ik zei gister:
"Ik wou naar de stad vanmorgen, maar ik wist niet dat die nog dicht was. Hoe laat gaat de stad eigenlijk open op maandag?"

M'n moeder kreeg al zo'n visioen van stadspoorten die op slot zaten enzo. Haha!

Amerikanen op rondtocht in Brugge (gigacultureel erfgoed, maar dus wel een gewone stad): When does this place close?

Huilen van het lachen

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 09:45

Tijdens geschiedenis 3 jaar geleden.

Leraar De heer Braun, wat heeft die uitgevonden. waar staat hij bekend om.
Ik euhmm.... had geen idee. dacht ik bij mezelf
Keek de klas in, niemand zei wat.
Ik zo, euhm de tandeborstel volgens mij Slim ?
iedereen kijkt me aan, het atoomwapen !
ooh..... Zij zijn groot en ik is klein!

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 09:57

Op de bruiloft van mijn zus (mijn zus trouwde zeer informeel in een zomers jurkje)

De man van de muziek vroeg " is de bruid ook aanwezig?"
Ik was in de veronderstelling dat mijn zus naast me stond en riep " Jaaaaa, hier!!" Zus was nergens te bekennen.

Tijdens het voorstellen van de wederzijdse familie ging het ook mis. Ik herkende iemand en zei dus:

"hi, ik ben Olga!" O nee, jij bent Olga ik ben Karin!

En een heel domme actie.. Op het werk hebben we een soort van msn, een collega liet een foto zien waar ze geweldig op stond en dat wilde ik haar dus ook zeggen. Helaas stond het scherm naar mijn baas ook open en zei ik dus " WOW you look great!!!" AHUM.... foutje!

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 10:30

In mijn agenda heb ik een hele bladzijde gemaakt met domme uitspraken..
Eentje hiervan:
Ik: Alle cijfers van het alfabet!

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 10:37

Ilzjuh schreef:

Ilzjuh schreef:
Als je me dit een half jaar eerder had verteld waren m'n cijfers voor Duits wellicht iets beter geweest. Nagelbijten / Gniffelen Misschien was ik dan zelfs nog overgegaan. Huilen van het lachen (Dat laatste dan weer niet, maar dat eerste misschien wel ROFL ).

Ilzjuh schreef:
Dat heb ik ook een keer gehad ja. ROFL

Alleen dan moesten we iets met ik wil hem graag ontmoeten zeggen ofzo, ik weet het niet zo goed meer want het was in de tweede. Uiteindelijk kwam mijn zin uit op het feit dat ik hem blijkbaar érg graag wilde doen. Bloos

De klas heeft hartelijk gelachen en ik snapte er de ballen niet van. Mijn Frans is tot op de dag van vandaag, nihil. Lachen

Ilzjuh schreef:
Pisa? Is dat een stad dan? Ik dacht dat dat ding alleen maar zo heette, omdat 'ie zo heette. Nagelbijten / Gniffelen

Herinner me daarom nu ook gelijk weer een blonde opmerking van me.

Moeder; "dus als we in Kroatië zijn kunnen we naar Venetië met de boot".
Ik; "oh, Venetië! Dat is een supermooi land!"
Moeder; "Venetië is een stad..."
Ik; "niet! Dat is zo'n land."
Moeder; "Venetië is een stád in Italië."
Ik; "gelúlhannes, Venetië is een land en daar lopen ze allemaal met strohoedjes!" (Hoe ik daar nou weer bij kwam No Cheer ).
Moeder; "Venetië is een stad met veel grachten en bootjes in Italië."
Ik; "oh... Jaa. Nee. Dat kan."

Later tegen een vriendin van me; "dacht jij ook dat Venetië een land was?"
Zij; "nee, Venetië is een stad met veel grachtjes en romantische bootjes." (En bedankt dus weer Clown ).
Zij; "maar hoe klinkt Friesland in jouw oren, dat klinkt als een land, eigenlijk. Toch? Clown "
Ik; "nee. Dat klinkt als een provincie." (Lekker puh Knipoog ).

Eigenlijk iets waar je op zo'n moment bij moet zijn, want zo is het niet echt grappig. Maar het getuigd wel weer van mijn blondheid qua topografie. Knipoog

Ilzjuh schreef:
Gut en nu ik er toch op kom. Scheve mond

Ik heb een tijdje achter de bar gestaan op de manege. Nu mocht het geval zijn dat ik net de vorige avond naar een concert was geweest waar de muziek de tent uit blies en m'n oren zaten redelijk dicht. Nagelbijten / Gniffelen

Efin, de klant vroeg om een "bakkie". Ja, jij snapt 'm. Koffie dus.
En wat verstond ik? Of de klant nog een "gebakkie" mocht. Dus ik kom vrolijk aangelopen met een appelgebakkie. Koe

Waarop ik het antwoord kreeg; "dankjewel, waar heb ik dat aan te danken".

Tsja. Ga dat maar eens uitleggen, ook vooral aan de eigenaresse die net achter je verscheen. Bloos Heb nog nooit zó door de grond willen zakken, het lijkt misschien niet zo, maar het was écht zwaar beschamend. Bloos

Ilzjuh schreef:
Zelf heb ik niet zo vaak domme opmerkingen. Lachen

*Grin*

Ik zie nu dat de laatste quote van mij ook een lichtelijk domme opmerking was en ik mezelf nu ook heel hard heb verraden. Bloos

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 11:45

ik weet niet of dit echt zo dom is maargoed Vork

we waren voetbal aan het kijken. en weet ik veel dat ze na de rust van doel ruilen Clown

dus ik; hé dat is een eigen goal!! en nog een! en nog een!!! waar zijn ze mee bezig!! die kunnen dus ook niet voetballen! Nors opkijken

en ik me maar afvragen waarom hun beginnen te juichen als ze een eigen goal maken Bloos

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 11:49

Rinske schreef:
Ok ok, niet van mezelf, maar deze is écht het vermelden waard Huilen van het lachen .
We waren met vrienden op vakantie in Zweden, en daar heb je van die borden langs de weg met een plaatje van elanden, dat er wordt gewaarschuwd dat deze wel eens de weg over kunnen steken.
Vriendin van me wilde een beetje té graag een eland zien, zij zei:
"Weet je wat we vanavond gaan doen? We gaan parkeren bij het verkeersbord met elanden erop, en dan gaan we daar wachten totdat er een eland oversteekt!"

Zij dacht dus serieus dat dat bord er voor de elanden stond, dat ze daar over konden steken Huilen van het lachen , midden in een natuurgebied van weet ik veel hoeveel 1000 hectaren, waar overal elanden vrij rond kunnen lopen ROFL ROFL .
Dat was echt hilarisch Huilen van het lachen Huilen van het lachen .

Zo heb ik als kind een keer een middag met mn fietsje bij zo'n hertenbord gestaan, want ik wilde weleens een hertje zien Clown

(Was op de Veluw Vork )

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:11

Deze is ook niet van mij maar ik kon er ook erg om lachen, hahaha

Voor de stal waar ik vaak kom staat een huis, daar woont een man die.. ja hoe zeg je dat... niet helemaal in orde is zeg maar, een beetje zwakbegaafd.
Deze man had 2 honden waar van 1 er continue aan het blaffen was en de buurman was het zat en liep naar de man toe en zegt: die hond van jouw is de hele tijd aan het blaffen!
Waarop de zwakbegaafde man hem aankijkt en heel droog zegt: ja.. iets anders kan die niet...

ROFL We lagen echt dubbel van het lachen en de buurman was meteen uitgelult.. hahaha

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:17

Afgelopen vrijdag kreeg Nederland tijdens de voetbalwedstrijd een hoekschop en ik '' wat is nou eigenlijk het verschil tussen een hoekschop en een corner?" Je had de gezichten van die kerels om me heen moeten zien...Ik voelde me heel erg blonT Haha!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 15:36

vast niet zo blond als de gene die gister avond bij mij op bezoek was Knipoog
Ik gaf hem een tik, vervolgens vraagtie waarvoor dit gesprek volgde
ik: "jij zegt zeur niet!, ik zit in mijn huis ik mag zeuren wat ik wil"
Hij: "ik zei helemaal niet zeur niet, ik zei zo niet"
ik: "owww...oh sorry dan he"
hij: "sjonge word ik weer vals beschuldigd, zeur niet...zo niet...lijkt niet eens op elkaar! je schrijft het heel anders. Zeur niet z-e-u-r n-i-e-t. Zo niet schrijf ze z-o...is gewoon twee letters verschil!!"
Ik rolde over de grond...

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 15:41

Mieke_Lotte schreef:
Afgelopen vrijdag kreeg Nederland tijdens de voetbalwedstrijd een hoekschop en ik '' wat is nou eigenlijk het verschil tussen een hoekschop en een corner?" Je had de gezichten van die kerels om me heen moeten zien...Ik voelde me heel erg blonT Haha!

Blond

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 15:42

Saskiaatje schreef:
Mieke_Lotte schreef:

Blond

Doet even BlonT mee... Mag ik uitleg? Haha!

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 15:43

Een hoekschop en een corner is hetzelfde. Knipoog

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 15:44

Arrabel schreef:
Deze is ook niet van mij maar ik kon er ook erg om lachen, hahaha

Voor de stal waar ik vaak kom staat een huis, daar woont een man die.. ja hoe zeg je dat... niet helemaal in orde is zeg maar, een beetje zwakbegaafd.
Deze man had 2 honden waar van 1 er continue aan het blaffen was en de buurman was het zat en liep naar de man toe en zegt: die hond van jouw is de hele tijd aan het blaffen!
Waarop de zwakbegaafde man hem aankijkt en heel droog zegt: ja.. iets anders kan die niet...

ROFL We lagen echt dubbel van het lachen en de buurman was meteen uitgelult.. hahaha

Afgod Koe

Wel een beetje het verkeerde gezegde maar de waarheid komt uit de kindermond Tong uitsteken

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 15:45

Arrabel schreef:
Een hoekschop en een corner is hetzelfde. Knipoog

Ahhh dankjewel Haha!
Ja ik ben géén voetbalfan Schijnheilig