Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Charlotte

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 21:47

Velgen wel ja, maar wieldoppen niet, die willen er nog wel eens vanaf vliegen Clown

Jip_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 08:44

Maris89 schreef:
fury_berber schreef:
Hahaa, er zitten echt mooi tussen Nagelbijten / Gniffelen

Ook een vrij lompe opmerking;
Vriend werkt bij autowasstraat. Ik ging helpen - een van de eerste auto's voor mij kwam - ik vroeg aan een jongen "wil je je velgen ook schoon hebben?". Zegt ie "Ja hoor, maar ik heb geen velgen"
Oeps Nagelbijten / Gniffelen Schaamte haha..

Elke auto heeft velgen + wieldoppen Clown (of alleen velgen natuurlijk). Lompe opmerking van hem dus Knipoog .

De velgen zonder wieldoppen betekent dat je geen "zilveren" wieldopppen hebt zegmaar. Je poetst dan ijzer en tsja of dat nou zin heeft... Clown
Was echt lompe opmerking van mij hoor..
Ja velgen heeft ie wel (iedereen idd), maar bij de wasstraat bedoel je met velgen de wieldoppen.. Haha!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 09:00

Zo nou schiet dr weer 1tje mn pindabrein binnen... die was écht té lomp gewoon....

We hebben thuis dus 3 telefoons, en die staan (logisch) met elkaar in verbinding, dus als je stil bent zou je mee kunnen luisteren met een gesprek via een andere telefoon Knipoog

Belde er iemand van 1 of ander callcenter, nemen mn broertje én moeder tegelijkertijd op. Maar die callcentervrouw had dat dus niet door... dus die begint te praten, mijn broertje vond het niet zo boeiend en hing dus weer op *callcentervrouw hoort dat de telefoon neergelegd wordt* dus die begint helemaal te schelden... "HEEFT DIE ***TRUT OPGEHANGEN!!!" Mijn moeder hing nog aan de lijn dus die braakt er even een 'PARDON!' uit hihi, callcentervrouwtje heeft toen snel opgehangen...
(dit is aardig lomp, maar ver over de grens van asociaal heen vind ik persoonlijk)

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 09:08

whaha ik vind yhem wel lollig Tong uitsteken maar natuurlijk niet ech tnetjes van die vrouw van de callcenter Knipoog whaha.. maar ik had ook een lompen daar mee.. een kerel vroeg of ik een abbenoment op een paardenblad wou voor 2,50 per maand. ik zo ja sorry kerel maar jij mag mij dat nog niet verkopen (ik dacht even wijs te zijn) hij hoe oud ben je dan.. ik zo 15 hij ja jammer voor je wijsneus maar dta mag dus mooi wel.. ik zo nou ik hoef hem niet meer doeg! en heb meteen op gehangen Tong uitsteken lomp,, Knipoog

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 09:12

DeniseES schreef:
Zo nou schiet dr weer 1tje mn pindabrein binnen... die was écht té lomp gewoon....

We hebben thuis dus 3 telefoons, en die staan (logisch) met elkaar in verbinding, dus als je stil bent zou je mee kunnen luisteren met een gesprek via een andere telefoon Knipoog

Belde er iemand van 1 of ander callcenter, nemen mn broertje én moeder tegelijkertijd op. Maar die callcentervrouw had dat dus niet door... dus die begint te praten, mijn broertje vond het niet zo boeiend en hing dus weer op *callcentervrouw hoort dat de telefoon neergelegd wordt* dus die begint helemaal te schelden... "HEEFT DIE ***TRUT OPGEHANGEN!!!" Mijn moeder hing nog aan de lijn dus die braakt er even een 'PARDON!' uit hihi, callcentervrouwtje heeft toen snel opgehangen...
(dit is aardig lomp, maar ver over de grens van asociaal heen vind ik persoonlijk)

Huilen van het lachen Huilen van het lachen HAHA Clown

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 09:19

DeniseES schreef:

Haha, idd erg lomp, maar ook asociaal!!

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 11:39

Ach, het had ook asociaal geweest als de moeder zonder wat te zeggen op had gehangen. Maar goed, meestal krijg je zo'n toontje als de verbinding verbroken is, het gebrek aan de tuuuuuuuuuuuuut tuuuuuuuuuut tuuuuuuuuuuuuuut had mevrouw best als hint mogen opvangen Clown

Ik kreeg pas 'n leuke. Ik moet van m'n fysiotherapeut oefeningen doen, en als je thuis bent vergeet je dat makkelijk. Omdat ik elke dag met 't ov reis (trein - trein - bus en weer terug) moet ik wel regelmatig op perron/bushalte wachten. En dan heb ik toch niets te doen, dus waarom niet die oefeningen?

Dus ik sta één van die oefeningen te doen (lijkt 'n beetje op 't stretchen van de kuit), zegt 'n meneer:
"Zoohw, meegedaan aan de van-dam-tot-dam-loop gisteren?"

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 11:57

Hij is eerder grappig dan lomp maargoed.

Ik zat in de trein ik moet er uit bij het eindpunt van die trein. Dus de conducteur begint met omroepen. Eindig hij met "denk bij het verlaten van de trein aan u eigendomen" toen was het even stil zegt hij: "vergeet ze niet alleen.. neem ze ook mee" Haha!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 13:07

furious schreef:
Hij is eerder grappig dan lomp maargoed.

Ik zat in de trein ik moet er uit bij het eindpunt van die trein. Dus de conducteur begint met omroepen. Eindig hij met "denk bij het verlaten van de trein aan u eigendomen" toen was het even stil zegt hij: "vergeet ze niet alleen.. neem ze ook mee" Haha!

hahaha das grappig! Tong uitsteken (ook niet lomp Knipoog)

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 13:53

Ik fietste eergister met 3 vriendinnen naar school dus kwamen er een paar het spijt me dat ik het zo zeg Bloos kerkgeitjes met die rokken aan en die keken me aan en de voorste zegt: Zo arrogant tegen mij dus ik stap af en wil naar die geit lopen die fietste maar snel door.

daar word ik best wel pissig om als mensen zo iets zeggen terwijl je me niet een kent.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 14:16

lottehorse schreef:
Plien91"
[quote="lottehorse schreef:
haha niet verlapen wie er gewonen heeft Tong uitsteken van die jongentes Knipoog

Een beetje letten op hoe je typt zou niet verkeerd zijn. Scheve mond[/quote

typish teken van lompheid Knipoog .. een typfoutje is toch niet zo erg? en als dr spelfouten in zitten (die ik niet kan vinden) ik heb dyslectie

Ik vind dit niet lomp van mezelf. Er zit toch zeker een verschil tussen 'verklappen' en 'verlapen' dat je óók als je dyslectie hebt zou moeten kunnen zien..En anders eerst even spellingcontrole in Word erover heen halen? Ik ken genoeg mensen met dyslectie die dat ook doen zodat anderen het ook kunnen lezen. Knipoog

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 14:30

ik zeg net een typ foutje mag toch best! en ik zie geen spelfouten en als ik bij ieder zinnetje dat ik maak de spellingconrole over heen moet halen is erg vermoeiend. en ik doe mijn leestekens gewoon op de goedeplek zetten dus het is prima te lezen. als jij daar problemen mee hebt is mooi voor je.. dan lees je het maar gewoon niet. ik word echt ziek van mensen die altijd comentaar er op hebben. het is gewoon leesbaar.. een typfoutje en je snapt nog gewoon wat ik bedoel...

aswas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 16:46

Nog een leuke, lompe opmerking van mijzelf. Jaja, ik ben er goed in.
Mijn vriend en ik reden over de rijksweg terug naar huis. Komen allemaal "woningen" tegen zoals: Sanne Privé, XxX, De Wallen etc. Staan we bijna stil bij een stoplicht zeg ik: sooooo wat is het hier druk!!!! Kijk wat een auto's dáár staan.
Vriendlief kijkt naar rechts en zegt lachend: Ja schat, maar dat is een autoverkoopbedrijf. Schaam schaam!!!

linneketeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 17:09

Ga ergens anders een topic verknallen over typfouten.
Laten we het hier gewoon over lompe opmerkingen hebben, dus BOT.

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 21:57

Laatst zat ik op de fiets en kreeg ik een eikel op mn hoofd.
zeg ik, ik kreeg net een eikelboom op mn hoofd Clown

En ik had vandaag een SO, en je moest opschrijven wanneer de boekdrukkunst ongeveer werd uitgevonden.
Ik wist het niet dus ik dacht, ik schrijf gewoon wat op.
Dus ik schrijf op 2000 n.C.
Zegt later iemand tegen mij, 2000 n.C.? Dat is nu ongeveer
ik kon mezelf wel voor mn kop slaan Huilen van het lachen

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 06:38

speedy_ schreef:
Ik fietste eergister met 3 vriendinnen naar school dus kwamen er een paar het spijt me dat ik het zo zeg Bloos kerkgeitjes met die rokken aan en die keken me aan en de voorste zegt: Zo arrogant tegen mij dus ik stap af en wil naar die geit lopen die fietste maar snel door.

daar word ik best wel pissig om als mensen zo iets zeggen terwijl je me niet een kent.

Ik begrijp hem niet Blond

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 10:35

Riss schreef:
En ik had vandaag een SO, en je moest opschrijven wanneer de boekdrukkunst ongeveer werd uitgevonden.
Ik wist het niet dus ik dacht, ik schrijf gewoon wat op.
Dus ik schrijf op 2000 n.C.
Zegt later iemand tegen mij, 2000 n.C.? Dat is nu ongeveer
ik kon mezelf wel voor mn kop slaan Huilen van het lachen

Haha! Op ons examen 'domesticatie' van diergeneeskunde, werd gevraagd wanneer de mens dieren is beginnen domesticeren. Er waren studenten die blijkbaar dachten dat dit al gebeurde voor er mensen waren, tot mensen die de datum van de Franse revolutie uit de oorspronkelijke context haalden Vork

Ahja, onlangs had ik nog een lompe!
Een vriend van mij kwam vertellen dat hij 'bijna' 8 op 20 had. (Zijn moeder heeft volgens hem ook13 diploma's en hij had ook de beste punten voor het toegangsexamen burgerlijk ingenieur, maar daar lag zijn hart niet, ahum!).
Zeg ik dus zo droogjes 'Bijna 8, 7 dus?'
Zegt hij zo vreselijk stilletjes 'ja eigenlijk wel'

Ringetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 14:33

Roane schreef:
Ik liep gister over een plein met m'n hondjes, komt er een meisje van een jaar of dertien naar me toe.
"Meisje... meisje... oh, je bent helemaal gen meisje."
Dus ik me afvragen wat ik dan wel was, begon ze net mevrouw te zeggen.

Hoe dan ook, niet bepaald complimenteus. Clown omdat ik denk dat het aan het kapsel lag is het nu kort, gni gni... zullen we ook nog wel wat commentaar op krijgen denk ik zo...

Ik zat te werken in een studieruimte op school, komen er een aantal luidruchtige vierdeklassertjes langs. 'Oh we storen dat meisje.' 'Dat is helemaal geen meisje, dat is een mevrouw.' Ja hoor, ben net 17?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 14:49

het is pas erg als je door mensen van zo'n beetje je eigen leeftijd mevrouw wordt genoemt Huilen van het lachen dan ga je ook denken van.. zie ik er dan zo oud uit? Verward

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 15:03

sannuhh schreef:
DeniseES schreef:

Haha, idd erg lomp, maar ook asociaal!!

haha op mijn stage hebben we ook een telefoon die stoort en af en toe probeert daar iemand mee te bellen.. dan hoor je ze ook zeuren over de telefoon enzo niet wetende dat de ander hun kan horen!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 17:38

Shanna schreef:
het is pas erg als je door mensen van zo'n beetje je eigen leeftijd mevrouw wordt genoemt Huilen van het lachen dan ga je ook denken van.. zie ik er dan zo oud uit? Verward

Nou, ik vind het altijd lastig om iemand meisje of mevrouw te noemen, soms is zij ouder dan ik maar ik kan haar geen mevrouw noemen.. Dillema Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 21:19

doen ze in de winkel altijd hoor, mensen van 25 die mij mevrouw noemen! (ik ben 19)

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 21:23

Geen domme opmerking, maar wel een domme actie!

Vanmiddag in de stad was ik zo melig dat ik bij de C&A in de deur die van die rondjes draait een aantal keer ( Njaah goed, een stuk of 12 keer?) draaide. Op een gegeven moment wou er een vrouw doorheen maar omdat ik zo'n rotvaart had kon ze er niet tussen. Dat oude wijfje zat me vet raar aan te kijken terwijl ik de dikste lol had... Achteraf gezien wat sneu, maargoed... Ik ben en blijf blond! Bloos

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 21:27

mn oppas kindje: Marie, hoe oud ben jij?
Ik: ik ben al heel veel ouder dan jij, hoe oud denk je dat ik ben?
Oppaskindje: ik denk 30, want je bent wel veel jonger dan mijn mama.
Ik: oh waarom denk je dat ik al 30 ben?
Zij: je hebt rimpels (ik was aan het lachen en fronsen tegelijk)

Dankje wel lieve kind, ik ben 22!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 23:32

op mijn vorige baantje, chef tegen een medewerker: ben je stoned? of kijk je altijd zo uit je ogen? Huilen van het lachen