Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maris89 schreef:fury_berber schreef:Hahaa, er zitten echt mooi tussen
Ook een vrij lompe opmerking;
Vriend werkt bij autowasstraat. Ik ging helpen - een van de eerste auto's voor mij kwam - ik vroeg aan een jongen "wil je je velgen ook schoon hebben?". Zegt ie "Ja hoor, maar ik heb geen velgen"
OepsSchaamte haha..
Elke auto heeft velgen + wieldoppen(of alleen velgen natuurlijk). Lompe opmerking van hem dus
.

maar natuurlijk niet ech tnetjes van die vrouw van de callcenter
whaha.. maar ik had ook een lompen daar mee.. een kerel vroeg of ik een abbenoment op een paardenblad wou voor 2,50 per maand. ik zo ja sorry kerel maar jij mag mij dat nog niet verkopen (ik dacht even wijs te zijn) hij hoe oud ben je dan.. ik zo 15 hij ja jammer voor je wijsneus maar dta mag dus mooi wel.. ik zo nou ik hoef hem niet meer doeg! en heb meteen op gehangen
lomp,,
DeniseES schreef:Zo nou schiet dr weer 1tje mn pindabrein binnen... die was écht té lomp gewoon....
We hebben thuis dus 3 telefoons, en die staan (logisch) met elkaar in verbinding, dus als je stil bent zou je mee kunnen luisteren met een gesprek via een andere telefoon
Belde er iemand van 1 of ander callcenter, nemen mn broertje én moeder tegelijkertijd op. Maar die callcentervrouw had dat dus niet door... dus die begint te praten, mijn broertje vond het niet zo boeiend en hing dus weer op *callcentervrouw hoort dat de telefoon neergelegd wordt* dus die begint helemaal te schelden... "HEEFT DIE ***TRUT OPGEHANGEN!!!" Mijn moeder hing nog aan de lijn dus die braakt er even een 'PARDON!' uit hihi, callcentervrouwtje heeft toen snel opgehangen...
(dit is aardig lomp, maar ver over de grens van asociaal heen vind ik persoonlijk)
HAHA
DeniseES schreef:Zo nou schiet dr weer 1tje mn pindabrein binnen... die was écht té lomp gewoon....
We hebben thuis dus 3 telefoons, en die staan (logisch) met elkaar in verbinding, dus als je stil bent zou je mee kunnen luisteren met een gesprek via een andere telefoon
Belde er iemand van 1 of ander callcenter, nemen mn broertje én moeder tegelijkertijd op. Maar die callcentervrouw had dat dus niet door... dus die begint te praten, mijn broertje vond het niet zo boeiend en hing dus weer op *callcentervrouw hoort dat de telefoon neergelegd wordt* dus die begint helemaal te schelden... "HEEFT DIE ***TRUT OPGEHANGEN!!!" Mijn moeder hing nog aan de lijn dus die braakt er even een 'PARDON!' uit hihi, callcentervrouwtje heeft toen snel opgehangen...
(dit is aardig lomp, maar ver over de grens van asociaal heen vind ik persoonlijk)
furious schreef:Hij is eerder grappig dan lomp maargoed.
Ik zat in de trein ik moet er uit bij het eindpunt van die trein. Dus de conducteur begint met omroepen. Eindig hij met "denk bij het verlaten van de trein aan u eigendomen" toen was het even stil zegt hij: "vergeet ze niet alleen.. neem ze ook mee"
(ook niet lomp
)
kerkgeitjes met die rokken aan en die keken me aan en de voorste zegt: Zo arrogant tegen mij dus ik stap af en wil naar die geit lopen die fietste maar snel door.lottehorse schreef:Plien91"
[quote="lottehorse schreef:haha niet verlapen wie er gewonen heeftvan die jongentes
Een beetje letten op hoe je typt zou niet verkeerd zijn.[/quote
typish teken van lompheid.. een typfoutje is toch niet zo erg? en als dr spelfouten in zitten (die ik niet kan vinden) ik heb dyslectie

speedy_ schreef:Ik fietste eergister met 3 vriendinnen naar school dus kwamen er een paar het spijt me dat ik het zo zegkerkgeitjes met die rokken aan en die keken me aan en de voorste zegt: Zo arrogant tegen mij dus ik stap af en wil naar die geit lopen die fietste maar snel door.
daar word ik best wel pissig om als mensen zo iets zeggen terwijl je me niet een kent.
Riss schreef:En ik had vandaag een SO, en je moest opschrijven wanneer de boekdrukkunst ongeveer werd uitgevonden.
Ik wist het niet dus ik dacht, ik schrijf gewoon wat op.
Dus ik schrijf op 2000 n.C.
Zegt later iemand tegen mij, 2000 n.C.? Dat is nu ongeveer
ik kon mezelf wel voor mn kop slaan

Roane schreef:Ik liep gister over een plein met m'n hondjes, komt er een meisje van een jaar of dertien naar me toe.
"Meisje... meisje... oh, je bent helemaal gen meisje."
Dus ik me afvragen wat ik dan wel was, begon ze net mevrouw te zeggen.
Hoe dan ook, niet bepaald complimenteus.omdat ik denk dat het aan het kapsel lag is het nu kort, gni gni... zullen we ook nog wel wat commentaar op krijgen denk ik zo...
dan ga je ook denken van.. zie ik er dan zo oud uit?
sannuhh schreef:DeniseES schreef:Zo nou schiet dr weer 1tje mn pindabrein binnen... die was écht té lomp gewoon....
Haha, idd erg lomp, maar ook asociaal!!
Shanna schreef:het is pas erg als je door mensen van zo'n beetje je eigen leeftijd mevrouw wordt genoemtdan ga je ook denken van.. zie ik er dan zo oud uit?