Mo4ever"][quote="ariba_lover schreef:wat ben ik jij bent een lief meisje...volgens mij......niet zo stoer als virginia......[/quote]*Grinnik* Ik wil Steph reactie weten
Mo4ever"][quote="ariba_lover schreef:wat ben ik jij bent een lief meisje...volgens mij......niet zo stoer als virginia......[/quote]Whaha... Tanya is stoer en niet liefik ben niet zo stoer maar wel lief
Mo4ever"][quote="Virginialover schreef:http://www.xs4all.nl/~rtolido/Uploaden.htmlEn dit is m'n kamer coole kamer!![/quote]Dankje wel
Mo4ever"][quote="ariba_lover schreef:brb ff stil mensen is ze nou al weer naar de plee?!?!?! [/quote]Denk ut...
Virginialover"][quote="Mo4ever schreef:heb je een digi??Jah, voor kerst gekregen [/quote]vind ik niet leuk.......is niet eerlijk!!
Virginialover"][quote="Mo4ever"][quote="ariba_lover schreef:brb ff stil mensen is ze nou al weer naar de plee?!?!?! [/quote]Denk ut... [/quote]hahahaha.....moet ook vaak!!
Niet eerlijk he Fem ik heb er geen... en ik was niej naar de kleinste kamer in huis.. was ff oplader van mun mobiel zoeken