Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)

van die jongentes
want wy kijken het elke maandag (ja ik weet het ik ben 15
) maar ik denk dat er 4 jongetjes de nieuwe sicke geworden zijn. lottehorse schreef:haha niet verlapen wie er gewonen heeftvan die jongentes
xx_Horsiex schreef:Is het niet Ciske?
Plien91 schreef:lottehorse schreef:haha niet verlapen wie er gewonen heeftvan die jongentes
Een beetje letten op hoe je typt zou niet verkeerd zijn.
.. een typfoutje is toch niet zo erg? en als dr spelfouten in zitten (die ik niet kan vinden) ik heb dyslectie 

) terwijl het dus wel echt was..
Moirsa schreef:een vriend van mij had paddo's in de tuin,,
wij kijken
pakt iemand ze en gooit ze weg en roept heel hard; 'die groeien hier dus niet' ...
Iedereen stond met ze bek vol tanden.
Die jongen die ze had weg gegooit was vet trots omdat hij als enige er niet in trapte (dacht hij) terwijl het dus wel echt was..
ik kwam niet meer goed je kon me van de grond afschrapen
? ik zou het zelf ook niet geloven.. fiekhe schreef:Vandaag: Ik was met mijn paard aan het rijden, passeert daar een troep van 20-30 jongeren op de fiets. Begint 3 kwart te bellen als ze mij en mijn paard zien (en echt een heel tijdje), al die bellen op verschillende tonen en dan zoveel tegelijk! Zegt er daar zo 1 van: Hé nee dat mag niet bij paarden. Antwoord een andere: Die moeten daar maar tegenkunnen. Nu dat vond ik wel behoorlijk lomp. Net alsof je elke dag 20 bellende jongeren tegenkomt! Gelukkig was mijn paard braaf (en nochtans staat ze hengstig
) maar voor hetzelfde geld raakt je paard helemaal in paniek. 1-2-3 bellen tot daar aan toe maar 20 bellen op verschillende toonhoogtes! Sorry, maar die zijn toch niet goed wijs denk ik dan.
toen konden ze opeens érg hard fietsen!
Ze kwamen voobij een weiland gefietst waar een paard in stond. Paard springt zó over dat (hoge) hek heen en gaat tussen de fietsen meerennen - om je krom te lachen!

Over lompe opmerkingen gesproken 

Schaamte haha.. fury_berber schreef:Hahaa, er zitten echt mooi tussen
Ook een vrij lompe opmerking;
Vriend werkt bij autowasstraat. Ik ging helpen - een van de eerste auto's voor mij kwam - ik vroeg aan een jongen "wil je je velgen ook schoon hebben?". Zegt ie "Ja hoor, maar ik heb geen velgen"
OepsSchaamte haha..
(of alleen velgen natuurlijk). Lompe opmerking van hem dus
.