Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

netam12

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 20:34

Ik had dat vandaag op stal vraag ik aan iemand of ze weten waar mijn handschoenen zijn.Moesten ze elke keer lachen bleek dat ik ze nog in mijn cap had zitten en zo mijn cap had opgedaan en wezen rijden Clown

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 20:40

Hahaha Haha!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:55

Goed, even een stukje van het hele lompe verhaal van mijn hyves geplukt, om nou het hele verhaal te plaatsen vond ik ook wel weer heel wat. Ik studeer journalistiek en moet dagelijks met de trein heen en weer. Voor een bepaald college moet ik elke dag een artikel uitzoeken wat mij opvalt. En toen maakte ik onderweg een keer het volgende mee:

Op station een stapte er een stelletje in en die besloten tegenover mij te gaan zitten. Ik zat ondertussen lekker mijn krant te lezen en met een journalistieke kijk (tot zoverre dat kan na 5 collegedagen) mijn opvallende nieuwsbericht uit te zoeken. Toen ik nét de krant uit had en ik hem terug vouwde werd opeens mijn krantje, waar ik moeite voor had moeten doen, uit mijn handen gepakt. Door de manlijke helft van het stel. Na een vriendelijk verzoek van mijn kant om hem terug te geven kreeg ik én een boze blik én een scheldkaravaan over me heen. Even was ik helemaal verbaast, zoiets verwacht je niet op een niet zo vroege dinsdagochtend. Én al helemaal niet op deze manier. Toen heb ik mijn basisboek journalistiek gepakt, ben ermee gaan rondzwaaien en heb ik op een zo vriendelijk mogelijke (maar erg kwaad kijkende) manier uitgelegd dat ik die krant onmiddellijk terug wou. Plus het feit dat ik zulke acties van mijn medereizigers absoluut niet waardeerde. Meneer duwde mij mijn krantje weer in handen en beval de andere helft van het stelletje (die mij ook erg boos aankeek) om onmiddellijk naar een andere plaats te verhuizen omdat ze niet tegenover zo’n onvriendelijk persoon wouden zitten.

(voor diegenen die het hele verhaal willen lezen, mijn http://www.a-lette.hyves.nl . Even voor de duidelijkheid: ik accepteer alleen echte vrienden en dus geen onbekenden. Geen vriendenverzoeken dus Knipoog )

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 06:04

Haha het lijkt wel of ze steeds brutaler worden in de trein zeg. Nou je hebt goed gehandeld in deze situatie en dan ook de mensen die bij je zaten een grote mond geven opzich best grappig Haha!

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 08:44

Ik had gisteren ook weer best een domme opmerking... We moesten met een groepje praten over onze goede eigenschappen en over onze slechte eigenschappen.. Dus naarmate het gesprek vorderde.. moest ik over de eigenschappen van een meisje uit mijn klas praten..

Ze is heel erg verlegen.. stil en zal alleen maar praten als je iets direct aan haar vraagt.. Vervolgens komt er maar heel zachtjes geluid uit.. maar verder praat ze eigenlijk nooit..
Ik probeerde dat aan haar uit te leggen met de rest erbij.. maar koos niet helemaal de goede woorden..

´Ja... ehh.. nouw... Je komt gewoon niet zo vlug uit jezelf... ´

Tsja.. Ik kon de zin natuurlijk niet meer afmaken.. want de rest van de groep lag al plat... Clown

xLiisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 19:22

Deze is niet van mezelf maar ik vond hem echt geniaal *LOL*
Was zo die natuurkunde docent van ons wat aan het uitleggen over de regenboog enzo dat daar ultra violet in zit en infrarood, schreeuwt zo een jongen door de klas "ZIT ER OOK BLUETOOTH IN?" ik vond m echt geweldig! ROFL

Only_Kiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 20:06

*Proest* haha!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:43

In het UMCG tegen zó'n man die daar mensen die slecht ter been naar de plekwaarzemoetenzijn in een golfkarretje heen brengt: 'Goh, dit lijkt me wel leuk vrijwilligers werk om te doen!' bleek dat het een betaalde baan was, ik trapte hem toen een béétje tegen het verkeerde been aan. Schijnheilig

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 17:18

haha ik keek net ff dat geval van zoek sicke de rat ofzow? naja ze waren dus aan het filmen dat hun naar de musical award en voor dat ze op gaan vraagt die man aan de jongetjes. hoeveel mensen denk je dat er zullen kijken.. eentje zo ehh 10000 zegt zoon ander jongejte neejo! zoveel passen er nooit in de zaal! ik heb me helemaal dood gelachen Tong uitsteken

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 17:19

Hahahaha!
Ik ga morgen naar de musical Clown

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 17:20

haha niet verlapen wie er gewonen heeft Tong uitsteken van die jongentes Knipoog

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 17:22

Volgens mij doen er meerdere mee, omdat ze niet zovaak mogen optreden van die kinderinspectie

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 17:24

ja klopt.. maar ik wil niet weten welke er gewonen heben Haha! want wy kijken het elke maandag (ja ik weet het ik ben 15 Knipoog) maar ik denk dat er 4 jongetjes de nieuwe sicke geworden zijn.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 17:29

Is het niet Ciske?

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 17:31

lottehorse schreef:
haha niet verlapen wie er gewonen heeft Tong uitsteken van die jongentes Knipoog

Een beetje letten op hoe je typt zou niet verkeerd zijn. Scheve mond

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 17:33

xx_Horsiex schreef:
Is het niet Ciske?

Ja, maar ging er vanuit dat ze dat bedoelde Clown

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 17:33

Plien91 schreef:
lottehorse schreef:

Een beetje letten op hoe je typt zou niet verkeerd zijn. Scheve mond

typish teken van lompheid Knipoog .. een typfoutje is toch niet zo erg? en als dr spelfouten in zitten (die ik niet kan vinden) ik heb dyslectie

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 19:21

een vriend van mij had paddo's in de tuin,,
wij kijken Clown
pakt iemand ze en gooit ze weg en roept heel hard; 'die groeien hier dus niet' ...
Iedereen stond met ze bek vol tanden.
Die jongen die ze had weg gegooit was vet trots omdat hij als enige er niet in trapte (dacht hij Nagelbijten / Gniffelen ) terwijl het dus wel echt was..
ik kwam niet meer goed je kon me van de grond afschrapen Huilen van het lachen

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 17:15

haha die is goed Tong uitsteken

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 20:02

Moirsa schreef:
een vriend van mij had paddo's in de tuin,,
wij kijken Clown
pakt iemand ze en gooit ze weg en roept heel hard; 'die groeien hier dus niet' ...
Iedereen stond met ze bek vol tanden.
Die jongen die ze had weg gegooit was vet trots omdat hij als enige er niet in trapte (dacht hij Nagelbijten / Gniffelen ) terwijl het dus wel echt was..
ik kwam niet meer goed je kon me van de grond afschrapen Huilen van het lachen

haha geweldig! alleen kun je paddo's zo verbouwen Tong uitsteken? ik zou het zelf ook niet geloven..
zonde dattie ze weggooide dan?

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 12:39

fiekhe schreef:
Vandaag: Ik was met mijn paard aan het rijden, passeert daar een troep van 20-30 jongeren op de fiets. Begint 3 kwart te bellen als ze mij en mijn paard zien (en echt een heel tijdje), al die bellen op verschillende tonen en dan zoveel tegelijk! Zegt er daar zo 1 van: Hé nee dat mag niet bij paarden. Antwoord een andere: Die moeten daar maar tegenkunnen. Nu dat vond ik wel behoorlijk lomp Scheve mond . Net alsof je elke dag 20 bellende jongeren tegenkomt! Gelukkig was mijn paard braaf (en nochtans staat ze hengstig Clown ) maar voor hetzelfde geld raakt je paard helemaal in paniek. 1-2-3 bellen tot daar aan toe maar 20 bellen op verschillende toonhoogtes! Sorry, maar die zijn toch niet goed wijs denk ik dan.

Waar in belgië woon je ? misschien zijn we wel dezelfde groep tegengekomen, haha.. Dat overkwam mij dus ook, paard door het lint en ze stormde dus op de jongen af die het gewaagd had er nog bij te gaan loeien en schreeuwen ook - ik vette lol Haha! toen konden ze opeens érg hard fietsen!
Doet me trouwens dneken aan een filmpje van de tour-de france, heeft op bokt gestaan Knipoog Ze kwamen voobij een weiland gefietst waar een paard in stond. Paard springt zó over dat (hoge) hek heen en gaat tussen de fietsen meerennen - om je krom te lachen!

en verder.. de conciërge die vroeg of ik drank-verslaafde was omdat ik een rode neus had en de stoel op de een of andere manier niet goed op de stapel gedingest kreeg (heb het altijd koud en ben van mezelf tegen het lijk-bleke aan waardoor je in mijn gezicht gewoon aders ziet lopen - de stoel moest hoog op de stapel en mijn pols wilde niet meedraaien -GRRRR! ) Ik krijg eiglijk altijd de lompe opmerkingen naar me toe geslingerd, als ik veel tijd heb zet ik ze er een keertje op Tong uitsteken

MariekeVol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 20:56

Ik zat een paar jaar terug met een paar vriendinnen ergens, toen kwamen er een paar jongens aanlopen, weet je wel een beetje van die beruchte typjes... Een van die jongens kende mijn vriendin dus zij ff een praatje maken...
Nou ik zat daar gewoon, zei niks, vraagt 1 jongen (weet je wel zo waarvan iedereen de naam kent) opeens aan mij: Wat heb je? (Was in Frankrijk, daar betekent het zeg maar: Wat is er aan de hand?)
Ik dacht: aardig dat hij het vraagt, had ik niet verwacht..
Dus ik zo: Niks hoor! Lachen
Hij: Ooh, maak je maar niet ongerust, dat groeit nog wel...

Koe Over lompe opmerkingen gesproken

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 21:18

Bij mijn intake op me vorige school :
Leraares - Kook je weleens?
Ik - Ja hoor ik kook regelmatig een tosti
Nagelbijten / Gniffelen
Wist echt niet wat ik fout zei Nagelbijten / Gniffelen

Jip_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 21:32

Hahaa, er zitten echt mooi tussen Nagelbijten / Gniffelen

Ook een vrij lompe opmerking;
Vriend werkt bij autowasstraat. Ik ging helpen - een van de eerste auto's voor mij kwam - ik vroeg aan een jongen "wil je je velgen ook schoon hebben?". Zegt ie "Ja hoor, maar ik heb geen velgen"
Oeps Nagelbijten / Gniffelen Schaamte haha..

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 21:39

fury_berber schreef:
Hahaa, er zitten echt mooi tussen Nagelbijten / Gniffelen

Ook een vrij lompe opmerking;
Vriend werkt bij autowasstraat. Ik ging helpen - een van de eerste auto's voor mij kwam - ik vroeg aan een jongen "wil je je velgen ook schoon hebben?". Zegt ie "Ja hoor, maar ik heb geen velgen"
Oeps Nagelbijten / Gniffelen Schaamte haha..

Elke auto heeft velgen + wieldoppen Clown (of alleen velgen natuurlijk). Lompe opmerking van hem dus Knipoog .