Ik hoorde het van mijn schoonvader. Peter werkte voor hem. Bijna thuis en dan dit. Ik wil familie en vrienden heel veel sterkte wensen met dit grote verlies
Wat vreselijk.. Heel veel sterkte voor de nabestaanden
kimmie1
Geplaatst: 30-01-19 12:48
Op Poetsplaats facebook willen mensen een bloemstuk laten maken voor Peter. Als er mensen zijn die hier aan mee willen doen kunnen ze zich daar aanmelden.
Jeetje, wat erg zeg! Ik had het nieuws wel gehoord, maar lees nu pas dat hij het dodelijke slachtoffer is Wat ontzettend verdrietig voor de nabestaanden.
kiki1976
Geplaatst: 30-01-19 14:55
LoveBodin schreef:
Het team wil eerst overleggen met de nabestaanden voordat ze iets op Bokt gaan doen zeiden ze tegen mij. Had al getemd namelijk voor NR idd.
Ik had gisteren ook een berichtje gestuurd. Ik kreeg het antwoord dat ze toestemming van de familie wilde hebben om het te plaatsen. Op zich ook begrijpelijk.
Vind het allemaal zo onwerkelijk, zoveel uitspraken van Peter die door je hoofd gaan.
Gisteren al de hele dag lopen malen hierop, hoe is het mogelijk en zo verschrikkelijk dit. Ik vond hem een ontzettend aardig en lief mens, met een gouden hart. Ik ben blij dat we bij mij thuis ooit een bakkie leut hebben gedaan. Hij was ook erg genereus, kreeg Equiprotecta spullen om te proberen en over een klein maandje zouden we iets gaan testen in het kalverhok. Had dat nog graag voor je gedaan Peter. RIP
Zo ik ben hier even stil van. Ik kende Peter alleen van dit topic. Blijkbaar was het een heel aardig persoon en kende bokkers hem ook persoonlijk. Ik wil iedereen heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd
oeh, dit had ik ook niet verwacht hier te lezen. Ik zag hem vaak op bokt lans komen en moest toch ff slikken Wat vreselijk. Heel veel sterkte aan de nabestaanden.