dat ik mijn kleine vriendje te koop moest zetten wegens tijdgebrek en dat zijn verzorgster hem nu toch heel graag wil hebben.... mijn dag is helemaal goed!!
Een online vergadering hosten en succesverhalen horen van mensen uit mijn team. Anderen die succes behalen is mijn passie en brengt elke dag een lach op mijn gezicht
Mijn nichtje met down die meeging naar mijn ouders.En zo kan genieten van iets simpels als een kopje thee en hertjes voeren.En de rit van 3 kwartier met k3 die super vals wordt meegezongen door ons beiden.
Ik kreeg een glimlach door het berichtje van Britta31 (boven mij) . Door het berichtje zie ik het helemaal voor me en dat vind ik zo lief!
Britta31
Geplaatst: 13-07-15 09:13
Bij een slecht humeur.Naar mijn nichtje van 23 en je hele dag is weer goed.Het hoogtepunt van de dag gisteren was dat mijn moeder de bak met pannenkoekbeslag liet vallen.
dat soort mensen zijn geweldig ik heb autisme en vind het dan heerlijk om mee te zingen met de liedjes van de radio heerlijk haha net het foute uur gehad van q music geweldig
Dat ik vandaag, op de verjaardag van mijn moeder zaliger, een prachtig inzicht kreeg over mijn paard (en dus ook tranen van geluk)
roxiie
Geplaatst: 13-07-15 19:54
Dat ik na een jaar keihard studeren, vandaag mn laatste tentamen uitslag kreeg en ik gewoon de 60 studiepunten in the pocket heb
foxy80
Geplaatst: 13-07-15 21:54
De dame die met een knalrode kop in de snackbar kwam vragen of ze handschoenen mocht en dan door het vuilnis begon te wroeten..... haar dochter was thuisgekomen na hun etentje daar zonder beugel