En me broer zo: 'Kan je er dan geen foto's mee maken?'
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Feelsoproud schreef:Echt dom is het niet,maar je krijgt dikwijls wel domme gezichten te zien...
Als we gaan buitenrijden en we passeren jonge kinderen en ouders die de paarden willen aaien ofzo:
"Zijn ze braaf,mogen we ze aaien?",antwoorden we:"Tja,wel een beetje oppassen hoor,zijn vader was een hengst!!"
...velen gaan toch een stapje achteruit!
Pluizebolpum schreef:Amanda__ schreef:hij is niet zo heel dom, maar wel iets wat ik toevallig zei vandaag..
ik probeerde mijn vriend uit te leggen dat hij het fietspad voor de rotonde vrij moest houden. (als je auto rijd en helemaal met een trailer erachter)
Ik: je moet het altijd het fietspad vrij houden bij de volte
Doet me denken aan mijn autorijlessen...Goh, wat heeft die instructeur vaak in een deuk gelegen. Iets minder toen ik eens moest remmen en ipv het rempedaal in te drukken achterover ging zitten en heel hard 'Whoa' riep, iets meer bij elke drempel omdat ik standaard klikgeluidjes maakte.
Droog commentaar van de rijinstructeur:'Volgens mij rij je vaak paard'...
Flor schreef:Dit klinkt mij bekend in de oren. Mijn instructrice moest echt lachen toen ik de auto langzaam naar de haaietanden liet rollen terwijl ik zei: "Hoooooo braaf..."
Had ik kunnen zeggen... JorisDy schreef:in de trein.
Evan: Ik zit op Tennis.
Nikki: Jaa wat leuk, ik ook.
Gerco: Hebben ze ook rolstoeltennis bij jullie?
Nikki: Ja, bij hun mag de bal 2 keer stuiteren,
Nikki: Dan hoeven ze niet zo hard te rennen.
Die jongens lachen.
Ik: Waarom lachen jullie? Dat is toch harstikke logisch?

''

Shanna schreef:lottehorse schreef:Laatst wou ik een beetje indruk maken op een jonge door er langs te galoperen met mijn pony (Gewoon veilig ruiterpad naast loop pad).. Maar voor de jongen besloot mijn paard dat zij de leuke jongen ook wel even wou bekijken..
En daar ging mijn pony vol op de rem, dus ik vloog er over heen en belanden voor de jongen neer op de grond..
Waarop ik opsta de cap van mijn hoofd doe mijn haar naar achter zwaai en heel droog zecht: ''Hooi,''
Whaha daar viel je dus echt voor hem niemand die dat kan ontkennen
Heb je nog leuk met hem gepraat of heeft hij je alleen maar uitgelachen en is toen verder gegaan?

DramaQueen_ schreef:Ik: 'Duitsland moet winnen, niet Kroatië, blergh'
Zij: 'Wat heb je dan tegen Kroatië dan?'
Ik: 'Ja ik supporter sowieso niet voor zo'n landen'
Zij: 'Waarom niet?'
Ik: 'Ik supporter alleen voor Europese landen'
Zij: 'Euh Lies, Kroatië is een Europees land, Het is nog altijd het Europees Kampioenschap'
Té erg
Juul schreef:Niet heel dom, wel grappig. Gister zo'n omroeper in de trein: 'Het volgende station is Schiphol, hier kunt U over stappen naar de rest van Europa, Afrika, Amerika en de rest van de wereld.' ... 'Next stop will be Schiphol Airport. This is your entrance to the rest of the world.'
Ier_ schreef:Ik werk bij Albert Heijn als cassière. Waarop ik s'ochtends aan het werk was & vroeg in plaats van; 'Wilt U de bon erbij?'
'Wilt U de kassa erbij'...... Hehehehe.