Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

paix

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 12:32

Medousa schreef:
lottehorse schreef:
ik kreeg onder het eten een leuke te horen.

toen ik 3 was liep ik met mijn moeder door de stad en zij ik tegen mijn moeder.. maam.. ik ben nog nooit gezoend door een jongen.. ik was 3 Tong uitsteken haha waar denk je aan op die leeftijd Knipoog

Huilen van het lachen Toen al last van je hormonen, ach gossie Haha!

Hahaha inderdaad Tong uitsteken.

en het waaren de buren van een vriendin Haha! ze scrokken heel erg Tong uitsteken..

Cortes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 13:56

Tegen een vriendin van een vriendin, had haar nog nooit eerer gezien ofzo.

"Ken je Ugly Betty?"
>"Ja?"
"Daar lijk je echt heel erg op!"

Bloos

Surface

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 16:00

Poker schreef:

"Ken je Ugly Betty?"
>"Ja?"

Bloos

*LOL* die vind ik echt leuk Huilen van het lachen

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 17:54

haah die is echt leuk!!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 18:05

Ben ook een keer gebeld door een vriendin met de vraag of ik met ze meeging wat doen, waarop ik antwoorde: ik kan niet, ik ga wat leuks doen'

(en ik bedoelde het zo niet eens Tong uitsteken maar zo floepte het er wel uit hihi)

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 19:26

mijn trainer zei laatst dat ik lomp deed na de zomerstop (gaat over judo overigens Tong uitsteken)

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 17:50

het loopt hier een beetje dood! komop mensen een beetje lomp doen! Haha! Knipoog haha ik had vandaag ook zo ietsniet zo zeer lopm maar goed. er kwam een ex leraar bij mij in de winkel.. waar ik het nooit zo goed mee kon vinden.. ik heel sociaal.. (dat ben je in een winkel met alstublief verder nog iets enz) die kerel kijkt me aan.. zechtie go je kan nog beleefd zijn ook.. Tong uitsteken

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 18:42

mn baas tegen mij:

marie, wat hebjij flubber armen zeg! je moet wel een beetje opletten, en niet je zusje achterna gaan (die is behoorlijk aan de maat).
ik: en bedankt! dat moet je juist niet zeggen als iemand 3 kilo is afgevallen frits!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 18:43

Poker schreef:

"Ken je Ugly Betty?"
>"Ja?"

Bloos

HHAHAHAHA! Huilen van het lachen Omg wat aardig Clown

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 18:44

Ik ging met mn moeder een frietje halen bij de frituur, staat ze daar weet hoeveel te bestellen, flap ik eruit:
'Moeten we eten halen voor een heel dorp ofzo?' Koe

Vond ze niet erg leuk. Schijnheilig

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 18:47

Ik zat gisteren even met mijn vader wat te kijken. (Hart van Nederland)
Waarin een meisje deed aan (even vergeten..), ze had zo'n turn pakje en daar gaat het even om.
Meisje was geloof ik 9 jaar, gewoon normaal posttur, zegt mijn vader, wow die is dik, die mag wel wat afvallen.
Dus ik zeg tegen mijn vader, ach het meisje is 9, valt heel erg mee, die groeit daar wel ''uit'' over een paar jaar, als ze wat langer wordt. Zegt mijn vader; nou dan ben jij er nooit ''uitgegroeit'' anders. Clown
En bedankt.... Ach ik heb gewoon een normaal postuur, misschien iets tegen het stevige aan, maar denk dat dat wel meevalt.

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 18:50

sannuhh schreef:
Ik zat gisteren even met mijn vader wat te kijken. (Hart van Nederland)
Waarin een meisje deed aan (even vergeten..), ze had zo'n turn pakje en daar gaat het even om.
Meisje was geloof ik 9 jaar, gewoon normaal posttur, zegt mijn vader, wow die is dik, die mag wel wat afvallen.
Dus ik zeg tegen mijn vader, ach het meisje is 9, valt heel erg mee, die groeit daar wel ''uit'' over een paar jaar, als ze wat langer wordt. Zegt mijn vader; nou dan ben jij er nooit ''uitgegroeit'' anders. Clown
En bedankt.... Ach ik heb gewoon een normaal postuur, misschien iets tegen het stevige aan, maar denk dat dat wel meevalt.

Van wat ik zo zie in je profiel heb jij een heel normaal postuur, dus maak je maar niet druk haha! *LOL*

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 18:51

Ik liep gister over een plein met m'n hondjes, komt er een meisje van een jaar of dertien naar me toe.
"Meisje... meisje... oh, je bent helemaal gen meisje."
Dus ik me afvragen wat ik dan wel was, begon ze net mevrouw te zeggen.

Hoe dan ook, niet bepaald complimenteus. Clown omdat ik denk dat het aan het kapsel lag is het nu kort, gni gni... zullen we ook nog wel wat commentaar op krijgen denk ik zo...

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 20:12

Vandaag: Ik was met mijn paard aan het rijden, passeert daar een troep van 20-30 jongeren op de fiets. Begint 3 kwart te bellen als ze mij en mijn paard zien (en echt een heel tijdje), al die bellen op verschillende tonen en dan zoveel tegelijk! Zegt er daar zo 1 van: Hé nee dat mag niet bij paarden. Antwoord een andere: Die moeten daar maar tegenkunnen. Nu dat vond ik wel behoorlijk lomp Scheve mond . Net alsof je elke dag 20 bellende jongeren tegenkomt! Gelukkig was mijn paard braaf (en nochtans staat ze hengstig Clown ) maar voor hetzelfde geld raakt je paard helemaal in paniek. 1-2-3 bellen tot daar aan toe maar 20 bellen op verschillende toonhoogtes! Sorry, maar die zijn toch niet goed wijs denk ik dan.

Een andere (niet zelf gezien, maar gehoord van iemand): X was aan het volleyballen en slaat de bal tegen het hoofd van Y. Y zegt: "het doet geen pijn hoor". X antwoordt: "Oh maar ik kwam alleen maar mijn bal halen" en loopt weg. Komaan zoiets doe je toch niet . Zéér lomp.

En dan nog een laatste die tegen mijn vader is gezegd: Mijn vader vertelde over mijn paard tegen een man over dat ze mank stond etc, zegt die man heel lomp: "Ooh die loopt nooit meer goed" Hij moest eens weten! Ze mankt al anderhalf jaar niet meer Lovers .

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 20:16

M'n moeder vandaag;

Wanneer neem je nou eens een slaapzak mee naar stal?
Huh, Hoezo?
Je bent er altijd te vinden, kun je er net zo goed gaan slapen...

Hahahaha, wat grappig... Lachte me dood.... Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 20:58

De vader van mijn vroegere beste vriendin ook een keer zoiets, wanneer ik kostgeld ging betalen... Ik was daar iedere zaterdagavond, dan gingen we op stap en zondag ging ik rond 15 uur weer naar huis...
Voelde me best l*llig en bezwaard, maar denk niet dat ie het zo meende

vionnesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 09:14

fiekhe schreef:
Een andere (niet zelf gezien, maar gehoord van iemand): X was aan het volleyballen en slaat de bal tegen het hoofd van Y. Y zegt: "het doet geen pijn hoor". X antwoordt: "Oh maar ik kwam alleen maar mijn bal halen" en loopt weg. Komaan zoiets doe je toch niet . Zéér lomp.

.

omg die is pas lomp Clown

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 10:01

Ik moest gister voor het eerst weken en dan krijg je ook altijd van die leuke collega's die geintjes met die nieuwe willen uithalen. Gelukkig laat ik mezelf niet zo stangen en pak ik hem gewoon terug.

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 10:43

Ik vertelde iemand over een klant die me kwam vragen hoeveel 25% van 3 euro zoveel was. Nouja, dat kon ik die vrouw dus zo snel niet vertellen (ik ben echt ontzettend slecht in hoofdrekenen Nagelbijten / Gniffelen ) dus ik zeg ook zo mooi (voor de grap) tegen mn collegaatje: 'Ja dat moet je mij dus absoluut niet vragen, want ik sta niet voor niks een 4 voor wiskunde, en anders werkte ik hier niet.'
Oeps, staat er een klant achter me die er smakelijk om kon lachen. Bloos

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 17:03

vionnesem schreef:
fiekhe schreef:

.

omg die is pas lomp Clown

Moest ik ook smakelijk om lachen Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 19:45

ik vind die niet lomp om te lachen Nagelbijten / Gniffelen
ik had net ook weer een mooie hoor Vork
ik moet mijn kamer vandaag opgeruimt hebben, en mijn ouders vresen dat het niet gaat lukken, dus ik zei dus na een heel l*lverhaal:
''wat ik dus probeer/ bedoel te zeggen is dat mijn kamer heus wel klaarkomt vandaag hoor!''
Bloos ik zou niet weten hoe maar goed Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 17:56

vandaag ook weer zo'n lompe actie Nagelbijten / Gniffelen
ik ging zo naar beneden toe, mijn mamma heeft gebakje's gekocht, lekker dus maar ikz ou niet weten waarom ze dat gedaan had Vork even later komt mijn vader binnen met een bloemetje voor mijn mams, zegt ze heel overdreven ''wat romantisch!!'' dus ik denk van, nou die zijn nog flink verliefd op elkaar! Vork

blijkt dat het vandaag hun 20e trouwdag is en ik wist het niet eens! Bloos! Bloos best wel lomp eigenlijk.. Scheve mond

Cantheon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 18:39

Zo had ik er ook nog een. 2 vriendinnen kwamen me ophalen om naar de manege te gaan, zeg ik helemaal tegen ze dat het de trouwdag van mn ouders is (leuk om een goede indruk te maken). Zegt mijn vader zo: Dank jullie wel. Ja, in tegenstelling tot mijn dochter feliciteren jullie ons wel... Oeps, ik had ze zelf nog niet eens gefeliciteerd... Bloos

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 15:51

whaha shanna die is wel erg lomp Knipoog Tong uitsteken whaha dat vergeeet je toch gewoon niet Knipoog

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 16:57

nee doe ik ook nooit Schijnheilig