Ja schaatsen! is leuk! wennemars is goed!wie heeft er nog meer een heeeeeeeeel erg vervelend oppaskindje die nu achter je gaat liggen en over mijn rug heen krapt en heel hard lacht??? nee he?
vooral snachts kijk ik alle wedstrijdenoppaskindjes ben ik niet echt gek op (echt niet zelfs)wat eten jullie vanavond?
ikke had vandaag wel gewonnen met badmintonnen maar hockey nee zit ik niet onder.wie word er ook zo knetter gek van iritante zussen die een heeeele stome foto op bokt zet?
ben ik nog veeeeeels te jong voor.lijkt me wel leuk, ik heb het al druk zat met oppaskindjes.merrie of ruin?
Ik heb geen dochter, ben ik ook nog wel erg jong voor! Haha, wil het later wel, maar tja, dat duurt nog even! Wat vinden jullie van de nieuwe Nokia 8310?
(Dat is de allernieuwste, idd heel klein met blauwe lampjes! )Volgens mij ken ik dat liedje niet... Is dat gek?
nee alleen als je het bij mij ook even doet dat liedje is van Alenis Morestet (helemaal fout geschreven)Wie gaat er vanavond uit? (ikke wel)
ik een konijn 2 kippen een haan 2 duiven 2 rattjes 1 cavia 1 parkiet en een hele hoop vissen,wie is er ook zo snot iri verkouden
Ik niet, vind ze wel schattig. Maar toch heb ik liever een ponyke. (Ik ben gelukkig niet verkouden, ben er net vanaf)Regent het bij jullie?
Niet alleen snotverkouden maar ook een rauwe hoest. Moet vanavond maar een Jagermeister pakken en er niet te laat in.Wie heeft er een goed middel tegen droge hoest?