Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
lottehorse schreef:Laatst wou ik een beetje indruk maken op een jonge door er langs te galoperen met mijn pony (Gewoon veilig ruiterpad naast loop pad).. Maar voor de jongen besloot mijn paard dat zij de leuke jongen ook wel even wou bekijken..
En daar ging mijn pony vol op de rem, dus ik vloog er over heen en belanden voor de jongen neer op de grond..
Waarop ik opsta de cap van mijn hoofd doe mijn haar naar achter zwaai en heel droog zecht: ''Hooi,''

Woogy schreef:m'n vader tegen m'n moeder "heb je dit gekocht?"
Moeder: "nee is me naar huis gevolgd vanaf de winkel"
Janientje schreef:Woogy schreef:m'n vader tegen m'n moeder "heb je dit gekocht?"
Die ga ik vortaan ook gebruiken als me vriend me vraagt of ik dat gekocht heb

Woogy schreef:sandra1986 schreef:geen uitspraak maar wel heel dom:
loop de c1000 in, met van die poortjes die altijd open gaan.
zie een leuke jongen staan, had ik al vaker gezien, en we lachen altijd een beetje.
hij lachte een beetje, wilde net teruglachen, gaan de poortjes niet open. klap bijna over de poortjes heen.
schaamde me dood
groetjes
WHHAHAHAHAHA klinkt bekend![]()
zo stuiterde ik een keer van de trap af omdat ik iets te lang terug staarde eenmaal beneden "I'm okay!!!"

werd er bijna vanaf gelanceerd. Om dan te doen alsof je wou dat je met de fiets de stoeprand op knalde, ookal was een halve meter verder pas dat schuine gedeelte zodat je goed kunt oprijden.

'
Amanda__ schreef:hij is niet zo heel dom, maar wel iets wat ik toevallig zei vandaag..
ik probeerde mijn vriend uit te leggen dat hij het fietspad voor de rotonde vrij moest houden. (als je auto rijd en helemaal met een trailer erachter)
Ik: je moet het altijd het fietspad vrij houden bij de volte
Doet me denken aan mijn autorijlessen...Goh, wat heeft die instructeur vaak in een deuk gelegen. Iets minder toen ik eens moest remmen en ipv het rempedaal in te drukken achterover ging zitten en heel hard 'Whoa' riep, iets meer bij elke drempel omdat ik standaard klikgeluidjes maakte.Janientje schreef:Woogy schreef:m'n vader tegen m'n moeder "heb je dit gekocht?"
veraA schreef:Ik: 'Ja en M. is gezakt'
Vriendin: 'Oh echt ja, en wat gaat ze nu doen dan?'
Ik: 'Huilen'
Vriendin bedoelde natuurlijk, herkansen/jaar over doen/andere school/stoppen oid
ook al was 't een oude foto