Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

paix

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 21:01

ik kreeg onder het eten een leuke te horen.

toen ik 3 was liep ik met mijn moeder door de stad en zij ik tegen mijn moeder.. maam.. ik ben nog nooit gezoend door een jongen.. ik was 3 Tong uitsteken haha waar denk je aan op die leeftijd Knipoog

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 21:35

Haha omg sommige zijn echt weer leuk Pling

Toenstraks weer wat met een vriendin, we waren een beetje aan het kloten met engelse zinnetjes, liepen we door het dorp dus ik in een keer schreeuwen;
Ohmygod, daantje fiets a cow in the kont Huilen van het lachen Naa, je had die kop van die vriendin moeten zien, kwam er ook zo ongelofelijk droog en raar uit ROFL

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 22:24

Ik herinner me ook nog iets:

Ik was bij de winterfair van de margriet of libelle, ik weet het niet meer. En toen kon je daar dus schaatsen. Dus ik, mijn tante, moeder, broertje en oma waren daaro en ik zou samen met mijn tante gaan schaatsen. Zij kan het totaal niet en ik dus ook niet, moeder en broertje wel en oma kan het niet aan, dus wij hangen en gillen aan elkaar..veel lol. Komt er een mollige vrouw van in de twintig naar mij toe met het verhaal dat ze op kunstschaatsen zit en mij wel wou leren schaatsen. Dus ik zeg iets te lelijk: Oneeeeee, laat maar hoor. Even later doe ik mijn schaatsen uit na de zoveelste mislukte poging en zeg tegen mijn tante: Ja, die dikke denkt toch niet dat ze aan me mag komen om te schaatsen?! Staat ze naast me..Oeps. Heb maar snel naar m'n moeder gewezen, alsof ik het over haar had (ook niet erg netjes maar ik had medeleiden met de vrouw).

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 22:50

LadyElmira schreef:
Ik herinner me ook nog iets:

Ik was bij de winterfair van de margriet of libelle, ik weet het niet meer. En toen kon je daar dus schaatsen. Dus ik, mijn tante, moeder, broertje en oma waren daaro en ik zou samen met mijn tante gaan schaatsen. Zij kan het totaal niet en ik dus ook niet, moeder en broertje wel en oma kan het niet aan, dus wij hangen en gillen aan elkaar..veel lol. Komt er een mollige vrouw van in de twintig naar mij toe met het verhaal dat ze op kunstschaatsen zit en mij wel wou leren schaatsen. Dus ik zeg iets te lelijk: Oneeeeee, laat maar hoor. Even later doe ik mijn schaatsen uit na de zoveelste mislukte poging en zeg tegen mijn tante: Ja, die dikke denkt toch niet dat ze aan me mag komen om te schaatsen?! Staat ze naast me..Oeps. Heb maar snel naar m'n moeder gewezen, alsof ik het over haar had (ook niet erg netjes maar ik had medeleiden met de vrouw).

Beetje gemeen om zo over mensen te praten Boos! ookal denk je dat ze het niet horen.........

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 22:54

ninja2 schreef:
Beetje gemeen om zo over mensen te praten Boos! ookal denk je dat ze het niet horen.........

Langs de ene kant vind ik dat je moet kunnen zeggen wat je denkt, als je er echt achterstaat, maar dan moet je het ook 'willen' zeggen als de betrokkene erbij staat... Aan de andere kant vind ik deze uitspraak echt niet kunnen, dus vind ik blijkbaar dat je zulke dingen niet zou mogen denken... Moeilijk.

Lomp was-ie in ieder geval wel Koe

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 22:57

Kyle schreef:
ninja2 schreef:

Langs de ene kant vind ik dat je moet kunnen zeggen wat je denkt, als je er echt achterstaat, maar dan moet je het ook 'willen' zeggen als de betrokkene erbij staat... Aan de andere kant vind ik deze uitspraak echt niet kunnen, dus vind ik blijkbaar dat je zulke dingen niet zou mogen denken... Moeilijk.

Lomp was-ie in ieder geval wel Koe

Ik vind dat je mensen niet op hun uiterlijk mag aanvallen. Hoe ze er ook uitzien. Mensen hebben gelijk z,n oordeel klaar. Waarom moet persee dat woordje dikke er tussen. Je kan toch ook zeggen die mevrouw. Dan is er niemand gekwets en je hebt je toch geuit.

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 07:57

ninja2 schreef:
Ik vind dat je mensen niet op hun uiterlijk mag aanvallen. Hoe ze er ook uitzien. Mensen hebben gelijk z,n oordeel klaar. Waarom moet persee dat woordje dikke er tussen. Je kan toch ook zeggen die mevrouw. Dan is er niemand gekwets en je hebt je toch geuit.

Maar het ergste vind ik dat je het talent/de kwaliteiten van de dame in kwestie in vraag stelt, omwille van haar gewicht. Ik vind wel dat je het beestje bij de naam moogt noemen, maar dan wel beleefd. 'Die dikke dame' zou mij bvb niet storen. Maar dat ze daarom niet zou weten hoe te schaatsen??

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 10:45

Niet om het een of ander, maar zo ben ik ook.. als ik zeg die stinkerd, dan weten ze op me werk ook meteen wie ik bedoel..
Het beestje moet toch een naam hebben Bloos
Nu krijg ik misschien wel heel bokt over me heen, maar als je iemand aanwijst kan je er ook bij zeggen dat meisje in dat lelijke shirt-je.
En mij mogen ze dik, lelijk en wat dan ook noemen, ik zal er niet wakker van liggen.
Mensen in deze tijd moeten zich zelf leren accepteren.
En vind jij jezelf te dik prima kan maar dan moet je ook gaan sporten en op je eten letten, en niet vervolgens mij de mac gaan bunkeren.
Het gaat allemaal om jezelf accepteren.. Zolang je dat niet kan kun je beter een cursus zelfvertrouwen gaan doen..
En ik zeg dat misschien heel makkelijk, Ik heb dan ook bergen zelfvertrouwen en schijt aan alles en iedereen, zowel wat ze denken vinden en zeggen.
Okeej ik voel de bom al aankomen naar mij toe...

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 17:21

Pascal schreef:
Niet om het een of ander, maar zo ben ik ook.. als ik zeg die stinkerd, dan weten ze op me werk ook meteen wie ik bedoel..
Nu krijg ik misschien wel heel bokt over me heen, maar als je iemand aanwijst kan je er ook bij zeggen dat meisje in dat lelijke shirt-je.
En mij mogen ze dik, lelijk en wat dan ook noemen, ik zal er niet wakker van liggen.
En vind jij jezelf te dik prima kan maar dan moet je ook gaan sporten en op je eten letten, en niet vervolgens mij de mac gaan bunkeren.
Het gaat allemaal om jezelf accepteren.. Zolang je dat niet kan kun je beter een cursus zelfvertrouwen gaan doen..
En ik zeg dat misschien heel makkelijk, Ik heb dan ook bergen zelfvertrouwen en schijt aan alles en iedereen, zowel wat ze denken vinden en zeggen.

Tsja.. deze quote past dan ook wel precies in dit topic... want lomp issie zeker...

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 17:25

ROFL

Subtiel... Huilen van het lachen

GuitarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 18:05

Everest schreef:
Tsja.. deze quote past dan ook wel precies in dit topic... want lomp issie zeker...

Nou, dít vind ik pas een lompe opmerking! Jeetje, laat een ander in zn waarde! Ben je het er niet mee eens (ik ben het er overigens ook niet compleet mee eens, mij iets té zwart-wit), dan mag dat zo zijn en dan zeg je er op een redelijke manier wat van, maar dit vind ik een beetje flauw.

cloaca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 18:17

nja ik nam de telefoon op, iemand moest mijn vader hebben. 'hallo, is uw man ook thuis?'
dus ik helemaal in een deuk XD is n paar jaar terug

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 19:04

Toen ik een jaar of drie was kwam mijn overgrootoma mij een kus geven, riep ik kei hard NATTE KÚT
Bedoelde dus natte kus

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 20:39

Everest schreef:
Pascal schreef:

Voel je je aangesproken???
Dit is mijn mening en ik mag MIJN mening geven...
Als je tegen iedereen maar zit ow dik dit dik dat, om je vervolgens vol te vreten met vetteigheid.. tja das niet mijn denkwijze...

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 21:25

laaten we maar weer ontopic gaan Haha! stuk gezwelliger! maar ik heb vandaag ook weer een stomme mee gemaakt. na het hardlopen zagen we een eegeltje lopen. dus wij er heen heel hard gillent hoe lief we hem vonden! en toen wij op onse knietjes met de kont omhoog (zodat we het beter zagen) kijken. en wij zaten daar zo op de oprit van de buuren.. komen ze naar buiten. wij zitten dus voor hun deur op onze kniee met de kont omhoog naar een balletje te kijken.. schaaamend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 21:30

whaha lotte bij welke buren en wat was de reactie die je kreeg? Vork

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 00:01

lottehorse schreef:
ik kreeg onder het eten een leuke te horen.

toen ik 3 was liep ik met mijn moeder door de stad en zij ik tegen mijn moeder.. maam.. ik ben nog nooit gezoend door een jongen.. ik was 3 Tong uitsteken haha waar denk je aan op die leeftijd Knipoog

Huilen van het lachen Toen al last van je hormonen, ach gossie Haha!

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 09:50

Bij mij vorig jaar in de klas (4e VWO) vroeg een meisje aan de leraar engels wat ee skateboard in het engels is. Nadat de hele klas haar uitlachte kwam ze erachter dat skateboard al engels is. Clown

aswas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 16:46

Laatst hadden mijn vriend en ik het over het kaarsvet wat op de bank gedrupt was, hoe we dit eruit zouden krijgen. Ik heel slim: "Waarom heet het eigenlijk kaarsVET? Er zit toch helemaal geen vet in kaarsv.... Ach laat ook maar.... Ik heb 'm al." Blond

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 17:04

Ik had vandaag ook weer een domme. We moesten in de klas in groepjes van 5 gaan zitten en dan gaan vergaderen, om t te leren. Moesten we over vanavond een opstelling maken van het Nederlandse elftal. Dus ik denk ook slim te zijn, ik zeg: 'jaa die ene.. hun.. hun.. Hunkemoller!!' Haha Huntelaar bedoelde ik natuurlijk Huilen van het lachen
Daarna hebben we dr maar gewoon een geintje van gemaakt, allemaal winkels dr neer gezet, in het goal Blokker en als spits Score enzo Knipoog

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 17:44

Dapnik schreef:
Bij mij vorig jaar in de klas (4e VWO) vroeg een meisje aan de leraar engels wat ee skateboard in het engels is. Nadat de hele klas haar uitlachte kwam ze erachter dat skateboard al engels is. Clown

Ik had een meisje in mijn klas en die vroeg bij de franse les aan de lerares wat Lolita betekende van het liedje moi Lolita (van Alizee). Heeft heel wat minuten gekost om dat kind ervan te overtuigen dan dat geen frans woord was.

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 18:46

Ik ken iemand die met welshjes fokt en hij had dit jaar een palomino veulen. We noemde deze dan ook Malle Pino..

Vandaag vroeg een kindje uit mijn les of een van de pony's een ijslander was, ik antwoordde, nee, ze is een kruising.
Meisje zei daarop: Ow ik dacht dat omdat ze witte manen heeft, Waarop ik antwoord: Dat komt omdat het een malle pino is Tong uitsteken (wilde dus palomino zeggen)

Cortes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 20:27

bromfiets schreef:
Uit de oude doos: Mijn oom +/- 25 jaar geleden tegen mijn moeder.

O: Zou je een kam gebruiken als je geen haar had?
M: Nee, tuurlijk niet.... Hoezo?'
O: Waarom heb je dan een BH aan?

Zelfs nu we zoveel jaar verder zijn heeft mijn moeder die oom nog niet vergeven....

Zei iemand uit de klas ook tegen mij, mara dan 'Als je geen voeten had, zou je dan schoenen dragen?' Scheve mond

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 20:33

Kirstenn schreef:
Ik had vandaag ook weer een domme. We moesten in de klas in groepjes van 5 gaan zitten en dan gaan vergaderen, om t te leren. Moesten we over vanavond een opstelling maken van het Nederlandse elftal. Dus ik denk ook slim te zijn, ik zeg: 'jaa die ene.. hun.. hun.. Hunkemoller!!' Haha Huntelaar bedoelde ik natuurlijk Huilen van het lachen
Daarna hebben we dr maar gewoon een geintje van gemaakt, allemaal winkels dr neer gezet, in het goal Blokker en als spits Score enzo Knipoog

HAHA Huilen van het lachen Hunkemoller Huilen van het lachen

linneketeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 08:22

Ik had een K*topmerking. Ik kwam een vriendin tegen op stap en die moet naar het ziekenhuis voor haar keelamandelen.
Zie gesprek (K=vriendin)
Ik: Wanneer moet je naar het ziekenhuis?
K: Vrijdag
Ik: en mag je dan 2 weken niet op stap?
K: Nee, ik moet eerst een nacht daar blijven en als de wond dan dicht is mag ik naar huis anders moet ik nog een nacht daarblijven, en ik mag een week niet naar buiten, en ik moet 2 weken rusten en een week niets eten en ook 2 weken niet op stap.
(oftewel: als alles goed verloopt mag ze zaterdag naar huis en 2 weken later op stap.)
Nou een heel gesprek gehad ik helemaal zeggen dat ik medeleiden had en op ziekenbezoek zo komen en zou smsss etc.
Zijn we er over uitgepraat vraag ik even later:
Ik: Ga je zaterdag ook naar Jan Smit!
K: K.twijf!
Ik: oohja oliebol, dan lig je in het ziekenhuis!
K: Ja ik wilde daar kei graag naartoe! En hij kwam maar nie, en nou komt ie en dan kan ik er niet heen!
Ik: Oeff, sorry Tong uitsteken