toen ik 3 was liep ik met mijn moeder door de stad en zij ik tegen mijn moeder.. maam.. ik ben nog nooit gezoend door een jongen.. ik was 3
haha waar denk je aan op die leeftijd
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
haha waar denk je aan op die leeftijd
Naa, je had die kop van die vriendin moeten zien, kwam er ook zo ongelofelijk droog en raar uit
LadyElmira schreef:Ik herinner me ook nog iets:
Ik was bij de winterfair van de margriet of libelle, ik weet het niet meer. En toen kon je daar dus schaatsen. Dus ik, mijn tante, moeder, broertje en oma waren daaro en ik zou samen met mijn tante gaan schaatsen. Zij kan het totaal niet en ik dus ook niet, moeder en broertje wel en oma kan het niet aan, dus wij hangen en gillen aan elkaar..veel lol. Komt er een mollige vrouw van in de twintig naar mij toe met het verhaal dat ze op kunstschaatsen zit en mij wel wou leren schaatsen. Dus ik zeg iets te lelijk: Oneeeeee, laat maar hoor. Even later doe ik mijn schaatsen uit na de zoveelste mislukte poging en zeg tegen mijn tante: Ja, die dikke denkt toch niet dat ze aan me mag komen om te schaatsen?! Staat ze naast me..Oeps. Heb maar snel naar m'n moeder gewezen, alsof ik het over haar had (ook niet erg netjes maar ik had medeleiden met de vrouw).
ookal denk je dat ze het niet horen......... ninja2 schreef:Beetje gemeen om zo over mensen te pratenookal denk je dat ze het niet horen.........
Kyle schreef:ninja2 schreef:Beetje gemeen om zo over mensen te pratenookal denk je dat ze het niet horen.........
Langs de ene kant vind ik dat je moet kunnen zeggen wat je denkt, als je er echt achterstaat, maar dan moet je het ook 'willen' zeggen als de betrokkene erbij staat... Aan de andere kant vind ik deze uitspraak echt niet kunnen, dus vind ik blijkbaar dat je zulke dingen niet zou mogen denken... Moeilijk.
Lomp was-ie in ieder geval wel
ninja2 schreef:Ik vind dat je mensen niet op hun uiterlijk mag aanvallen. Hoe ze er ook uitzien. Mensen hebben gelijk z,n oordeel klaar. Waarom moet persee dat woordje dikke er tussen. Je kan toch ook zeggen die mevrouw. Dan is er niemand gekwets en je hebt je toch geuit.
Pascal schreef:Niet om het een of ander, maar zo ben ik ook.. als ik zeg die stinkerd, dan weten ze op me werk ook meteen wie ik bedoel..
Het beestje moet toch een naam hebben![]()
Nu krijg ik misschien wel heel bokt over me heen, maar als je iemand aanwijst kan je er ook bij zeggen dat meisje in dat lelijke shirt-je.
En mij mogen ze dik, lelijk en wat dan ook noemen, ik zal er niet wakker van liggen.
Mensen in deze tijd moeten zich zelf leren accepteren.
En vind jij jezelf te dik prima kan maar dan moet je ook gaan sporten en op je eten letten, en niet vervolgens mij de mac gaan bunkeren.
Het gaat allemaal om jezelf accepteren.. Zolang je dat niet kan kun je beter een cursus zelfvertrouwen gaan doen..
En ik zeg dat misschien heel makkelijk, Ik heb dan ook bergen zelfvertrouwen en schijt aan alles en iedereen, zowel wat ze denken vinden en zeggen.
Okeej ik voel de bom al aankomen naar mij toe...

Everest schreef:Tsja.. deze quote past dan ook wel precies in dit topic... want lomp issie zeker...
Everest schreef:Pascal schreef:Niet om het een of ander, maar zo ben ik ook.. als ik zeg die stinkerd, dan weten ze op me werk ook meteen wie ik bedoel..
Het beestje moet toch een naam hebben![]()
Nu krijg ik misschien wel heel bokt over me heen, maar als je iemand aanwijst kan je er ook bij zeggen dat meisje in dat lelijke shirt-je.
En mij mogen ze dik, lelijk en wat dan ook noemen, ik zal er niet wakker van liggen.
Mensen in deze tijd moeten zich zelf leren accepteren.
En vind jij jezelf te dik prima kan maar dan moet je ook gaan sporten en op je eten letten, en niet vervolgens mij de mac gaan bunkeren.
Het gaat allemaal om jezelf accepteren.. Zolang je dat niet kan kun je beter een cursus zelfvertrouwen gaan doen..
En ik zeg dat misschien heel makkelijk, Ik heb dan ook bergen zelfvertrouwen en schijt aan alles en iedereen, zowel wat ze denken vinden en zeggen.
Okeej ik voel de bom al aankomen naar mij toe...
Tsja.. deze quote past dan ook wel precies in dit topic... want lomp issie zeker...
stuk gezwelliger! maar ik heb vandaag ook weer een stomme mee gemaakt. na het hardlopen zagen we een eegeltje lopen. dus wij er heen heel hard gillent hoe lief we hem vonden! en toen wij op onse knietjes met de kont omhoog (zodat we het beter zagen) kijken. en wij zaten daar zo op de oprit van de buuren.. komen ze naar buiten. wij zitten dus voor hun deur op onze kniee met de kont omhoog naar een balletje te kijken.. schaaamend!
lottehorse schreef:ik kreeg onder het eten een leuke te horen.
toen ik 3 was liep ik met mijn moeder door de stad en zij ik tegen mijn moeder.. maam.. ik ben nog nooit gezoend door een jongen.. ik was 3haha waar denk je aan op die leeftijd
Toen al last van je hormonen, ach gossie
Dapnik schreef:Bij mij vorig jaar in de klas (4e VWO) vroeg een meisje aan de leraar engels wat ee skateboard in het engels is. Nadat de hele klas haar uitlachte kwam ze erachter dat skateboard al engels is.
(wilde dus palomino zeggen) bromfiets schreef:Uit de oude doos: Mijn oom +/- 25 jaar geleden tegen mijn moeder.
O: Zou je een kam gebruiken als je geen haar had?
M: Nee, tuurlijk niet.... Hoezo?'
O: Waarom heb je dan een BH aan?
Zelfs nu we zoveel jaar verder zijn heeft mijn moeder die oom nog niet vergeven....
Kirstenn schreef:Ik had vandaag ook weer een domme. We moesten in de klas in groepjes van 5 gaan zitten en dan gaan vergaderen, om t te leren. Moesten we over vanavond een opstelling maken van het Nederlandse elftal. Dus ik denk ook slim te zijn, ik zeg: 'jaa die ene.. hun.. hun.. Hunkemoller!!' Haha Huntelaar bedoelde ik natuurlijk![]()
Daarna hebben we dr maar gewoon een geintje van gemaakt, allemaal winkels dr neer gezet, in het goal Blokker en als spits Score enzo
Hunkemoller