Emmentaler kaas.Wie lust er witlof met ham en kaas? En wie stopt er dan nog een stukje Mon Chou tussen? Verrekte lekker
De mijne gaat alleen overdag, 's nachts staat ze lekker op stal.Wat is je lievelingseten? En wat lust je absoluut niet?
Aan bijna niemand, maar wel aan vervelende mensen die bijv. pesten, daar kan ik echt niet tegen! Welk paardje van een bokker zou je wel willen hebben?
Die van mezelf (want die is nie van mij maar is mijn verzorgpony)Ik ben nu aan het oppassen, wie nog meer??
ook een skeetje (ik heb ook een geitje gehad een witte met zwartook z'n skeetje)welke site is de beste zoeksite?
mijn had ik geverft maar het zit er nog een beetje in gaat er niet goed uit.was bruin en nu lichtbruin wat vinden jullie van shakira?
Ik ben nu goudblond, ben van mezelf middenbruin. Hele andere Greetje dus, de meeste herkennen me nu aan de stem.Wie heeft er nog meer zijn haar geverfd?
schaatsen kijken!! 1000 meter mannen om kwart voor 9 als ik me niet vergis wie vindt Wennemars nog meer cool ventje