Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tivoli schreef:Gave sleeve tinkerloos!
Mariska28 (en hoe heet je zusje ook alweer?) jullie heb ik een keer gezien tijdens een tinkerrit bij huifkarcentrum bergh. Volgens mij waren er meer bokkers bij,maar ik weet niet meer wie. Dat is al vlot 10 jaar geleden
ohjajoh6 schreef:Geerke is een prachtige vrouw en mooi slank ook.
Ik daarentegen...
Er zijn bij mij nogal grote veranderingen door mijn ziekte de laatste jaren, dus niet iets om echt trots op te zijn...
Maar zo zag ik eruit voor ik ziek werd;
[ Afbeelding ]
En dit was ik vorig jaar;
[ Afbeelding ]
Ik kan gelukkig wel vermelden dat op dit moment de stand op -15 kilo staat.
Heb een serieuze schijthekel aan foto's van mezelf dus er bestaan simpelweg geen recente foto's van mij, die enigszins te pruimen zijn.
Maar zit zo onbeschaamd naar iedereen te gluren dat ik eerlijkheidshalve niet kan achterblijven...
leadhooves schreef:KittyDylan schreef:Ik doe mee met slechte selfies
[ [url=m/LpPUZF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yoo, ik ken jou ergens van, haha. Ik volg je op Instagram volgensmij, haha. Ik hou van je beestjes.![]()
__
Sorry dat ik zo kom binnenvallen, ik volg het topic al een aantal uurtjes, haha. Ik post straks wel een foto.
jolmer20 schreef:Ohjajoh ik vind je knap!
Je straalt op de laatste foto!
GentleGiant, mooie kleurtjes
SindyKaya, ik dacht dat het een hele normale foto was, totdat ik doorscrolde
Geweldige foto's Mariett
Nog een paar paardenselfies van mij haha.
[ [url=m/5TXqm0.jpg]Afbeelding[/url] ]
En gelijk een foto van mn vriend(Ricie op bokt)
[ [url=m/LEjpti.jpg]Afbeelding[/url] ]
ohjajoh6 schreef:Geerke is een prachtige vrouw en mooi slank ook.
Ik daarentegen...
Er zijn bij mij nogal grote veranderingen door mijn ziekte de laatste jaren, dus niet iets om echt trots op te zijn...
Maar zo zag ik eruit voor ik ziek werd;
[ Afbeelding ]
En dit was ik vorig jaar;
[ Afbeelding ]
Ik kan gelukkig wel vermelden dat op dit moment de stand op -15 kilo staat.
Heb een serieuze schijthekel aan foto's van mezelf dus er bestaan simpelweg geen recente foto's van mij, die enigszins te pruimen zijn.
Maar zit zo onbeschaamd naar iedereen te gluren dat ik eerlijkheidshalve niet kan achterblijven...