Even echt heel belangrijk!! de bakkabouterzeefjes die via marktplaats op dit moment grootschalig worden aangeboden blijken NIET aan de veiligheidseisen te voldoen!!! na onderzoek blijkt dat in enkele gevallen de gaatjes niet klein genoeg zijn om de fijngebouwde langhals-bakkabouter uit het zand te zeven, oppassen geblazen om ook deze hardnekkige vrij agressieve soort in uw bak geen kans te geven!! dit wilde ik even delen
S_en_Z
Geplaatst: 22-08-13 07:28
Onze bak is wel goed gezeefd.. Maar de kaboutertjes die s avonds als het net donker is in de heg met de schaduwen knoeien van mijn paard.. Die zijn wel irritant.
Knorren dat mijn paard vandeweek deed naar die kabouters joh, ik ben ertussen gedoken maar ik kon er geen vinden.. Wel mogen ze wat deo gebruiken.. Want het meurde er verschrikkelijk..!
Hier al in geen tijden bak kabouters meer gezien. Wel bos-race-beesten. Je weet wel, van die dingen waar je paard of pony wedstrijdje mee gaat doen. Wow, dat gaat hard. (Niet de bedoeling maar ja).
Hier een paar die buiten zijn gaan zitten. Paardlief stond alleen maar in de neee modus. Lekker wassen want je bent vies? neeee!! eng kabouters!!. Op de poetsplaats? neee!! weer van die puntmutsen. Zucht
In het kabouter sportvisserij blad : Baard-en-sport stond een verontrustend artikel over de groei van de kabouterpopulatie omdat ze wegens de opwarming van de aarde vaak niet kunnen slapen tijdens de winterslaapperiode en dan uit verveling heel andere dingen gaan doen