Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

visje

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 21:48

Kinky de kat... zalig! Haha!

Die van Fiffill vond ik ook erg grappig. Volgende keer moet je gewoon doen alsof hij wel juist verbonden is. Eens zien wat hij er zo leuk aan vond. Knipoog

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 22:07

wij hadden onze POES minette(spreek uit als mienètje)genoemd...nou blijkt dat in het frans beffen te zijn :S
en ach,ik heb zoveel lompe opmerkingen,bijv reactie over een mop van een duif..(duif zegt roe-koe) ik zwaar pissig: wat nou koe?!(later:owja,ze vertelde een mop..uh ff vergeten)

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 22:24

haha Timilon!

Ik heb er nog een:
Mijn vriend is Franstalig, en als hij verbaasd/geïmpressioneerd is, zegt hij vaak 'thietchoes'. Clown Nu waren we bij mij thuis, en er was weer zo'n situatie waarin hij dat zou kunnen zeggen maar... hij zei het niet, dus ging ik het eens doen. Ja
Zeg ik per ongeluk voor mijn ouders 'tietjeeees' Nagelbijten / Gniffelen
En daarna om mij te vergoelijken: 'Ja ma Laurent (=mijn vriend) zegt dat altijd'
Hoezo lomp Gestoord
Die zullen ook wel denken dat ik hem de juiste woordenschat leer...

Juulja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 22:43

lol, net zoiets als dat bite in het duits dankje is (ofzo) en in het frans l*l.. en als mn vader dan in het openbaar bite tegen me zegt...

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 23:11

lottehorse schreef:
DeniseES schreef:
O dat heb ik ook zo vaak hea! Ik zit met 2 zwaar christelijken op school en die zeggen dat ook zó vaak Tong uitsteken en ze hebben zelf echt niet door gewoon wat ze zeggen... Tong uitsteken dat dat nogal vreemd over kan komen Knipoog

Heeft er niks mee te maken Knipoog ik word ook zwaar christelijk genoemt en ik snap het allemaal heel goed Knipoog haha... licht denk ik aan het mens zelf..

Idd, een jongen bij mji in de klas zei zo tegen een vriendin van mij iets over de clit, eh en zij zo ''wat is een clit?'' En die is alles behalve christelijk. Gewoon nog een beetje onwetend. Vork

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 23:12

In het genre "slechte vertalingen" ken ik er ook nog eentje.

Iemand was op vakantie in het zuiden van Frankrijk en had in een restaurant de menu-kaart gevraagd. Aangezien er veel toeristen kwamen, had de brave eigenaar zijn uiterste best gedaan door naast de franse uitleg ook nog de engelstalige te schrijven...

Nu wordt "een haan" in het engels wel a cock genoemd, maar enkel als het dier nog leeft. Een gebakken haan noemen ze anders. Cock heeft ook nog een andere betekenis, penis dus.
Hilariteit alom bij de twee Britten achter hun die op de menukaart zagen dat ze ook "half a cock" konden bestellen. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 23:13

Kyle schreef:
haha Timilon!

Ik heb er nog een:
Mijn vriend is Franstalig, en als hij verbaasd/geïmpressioneerd is, zegt hij vaak 'thietchoes'. Clown Nu waren we bij mij thuis, en er was weer zo'n situatie waarin hij dat zou kunnen zeggen maar... hij zei het niet, dus ging ik het eens doen. Ja
Zeg ik per ongeluk voor mijn ouders 'tietjeeees' Nagelbijten / Gniffelen
En daarna om mij te vergoelijken: 'Ja ma Laurent (=mijn vriend) zegt dat altijd'
Hoezo lomp Gestoord
Die zullen ook wel denken dat ik hem de juiste woordenschat leer...

haha dies echt geweldig! Vork
je er nog uit proberen te redden ook met een andere lompe opmerking Vork

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 23:14

goeroe schreef:
Hester schreef:
Klasgenootje van de middelbare school had een eigen paard, en die heette Chippendale. Dus ik zeg, oohw, coole naam!
Kijkt ze me heel vreemd aan, dus besluit haar uit te leggen dat chippendales mannelijke strippers zijn, met van die bow-ties maar verder bloot bovenlijf.
Heette ie chippendale omdat zijn vacht de zelfde kleur had als 't hout "chippendale"

Right *LOL*

Zo hadden m'n zusje en ik bedacht dat Kinky wel een leuke naam zou zijn voor de kat van m'n moeder. Mams vond dat ook een mooie naam, dus Kinky werd het. Vork Alleen wist m'n moeder niet wat het betekende, ze dacht dat het gewoon een fantasienaam was hihi. Ze kwam er pas achter toen haar collega's om de naam moesten lachen. *LOL*

Whahaha , geniaal! *kruipt weer op haar stoel*

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 07:44

Ik weet neit wat kinky betekend Boos!..

maar zo weet ik er ook nog wel eentje..
wij waren in vakantie bij frankrijk normandie.
en toen gingen we een dagje naar de verzets stranden.
we hadden net een documantairen gezien over wat de duitsers allemaal haden gedaan. aan dat centrum lag een cafee wij daar even wat drinken. geeft die mevrouw mij drinken zeg ik dood leuk danke scheun..(of hoe je het ook schrijft)

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 09:01

Gister in de stad;

'Ik ben vet verkouden man, moet je proeven'.... Juist! Vork

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 09:17

Jotee schreef:
Gister in de stad;

'Ik ben vet verkouden man, moet je proeven'.... Juist! Vork

Huilen van het lachen

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 09:38

Van de week in de klas was ook een niet echt al te slimme opmerking van een klasgenoot. (4e klas wel te verstaan al zul je dit nu niet echt denken)

We zaten in de Engelse les. We waren opdrachten aan het doen en die leraar probeert altijd grappig te doen.
Leraar: Always schrijf je met 1 l, niet met 2 zoals dat maandverband merk.
Klasgenoot; Wat? Zegt ie nou dat je maandverband met 2 ll en schrijft?

Eh.. tsja, je kon wel raden de de hele klas dubbel lag..

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 11:35

bij ons in de les haddn we een keertje kampvoorlichting. en toen zij een leraar (we Zaten met 3 meisjes tussen allemaal jongens) hij ging het hele lijsje af met spullen dat je mee moest nemen en hij zo ja je moet ook maandverband mee.. neem maar maxi plus mee die zit super lekker.. de hele klas lag dubbel behalve wij.. en toen een jongen een kwatiertje later heel hard door de klas gilden dat zijn arm ongesteld was (hij had een wondje dat bloeden) kwamen ze helemaal niet meer bij..

waar sommigen mensen lol om hebben..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 12:06

een leeraar weet welke maandverband super lekker zit? Vork
OMG whaha dat wil je gewoon niet weten Clown

GuitarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 13:08

lottehorse schreef:
Ik weet neit wat kinky betekend Boos!..

Iets in de richting van 'spannend' en dan op seksueel gebied Clown
Laatst bijgewerkt door GuitarLove op 09-09-07 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 13:20

Op mijn werk komen de adviseur zo nu en dan is op werkbespreking, zo ook vorige week..
Alleen had 1 een gat in zijn broek die je niet kon missen..
Zegt een collega echt kei en kei hard, heey Smit heb je dat gat ook gezien?? volgens mij is die broek een beetje oud, waarop vervolgens mij afdelingleider naar me toe komt, joyce kijk eens naar mijn kont, is mijn broek ook versleten??? ROFL

Pas wou ik de kantine uitlopen, die nooit maar dan ook nooit in het slot zit(de deur dan he)
Ik loop met een behoorlijke gang en uitgestrekte arm naar die deur toen, tja wat er gebeurde kan je vast wel raden... Gelukkig was ik alleen haha.

Ik ben telefooniste en neem dus de tel op met totaal beveiligingen u spreekt met....
i.p.v. spreekt zij is u speelt.. Bloos (nagaant dat het vorige gesprek met collega's over sex ging je kunt de lachbuien wel zien he)

Ook zo hadden we het een keer over sex(het is af en toe net een bouwput bij ons hoor)
zegt een collega van mij er doodleuk door heen van ja ik heb de hele week al van die droge lippen..(pakt vaseline om te gaan smeren) ROFL

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:31

...ik had pas een paar jehova's aan de deur staan... Dus ik (bijna 21, zou eigen huis kunnen hebben) doe die deur open...

Vraagt die man bloedserieus: 'zijn je papa of mama thuis?'
(hallo? 'papa' of 'mama'? hoe oud dacht hij dat ik was?!)

Nou ik stond m aan te kijken Boos! heb gezegd: 'nee, die wonen een paar dorpen verderop...'
je had z'n hoofd moeten zien Tong uitsteken

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 17:27

hahahaha die is echt geweldig!! Tong uitsteken haha die hier boven haha wil iemand me komen oiprapen..

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 20:46

mmm,over jehova's gesproken...mijn moeder is al heel lang alleen met mij.kwamen er dus ook jehova's aan de deur,helemaal mn moeder de hemel in prijzen dat ze een wonderwoman was als alleenstaande ouder en ook nog een kind opvoeden en bla bla.of ze zich niet bij de jehova's wilde aansluiten want dan kwam ze na dr dood in het paradijs.antw ma:na mn dood in het paradijs?!ben blij als dit leven afgelopen is zeg.

en nog een: ik was net geboren en er kwamen een aantal mensen op kraamvisite.(mn moeder reed toen nog heel fanatiek wedstrijden enzo)zegt zo'n vrouwtje: dat is toch het mooiste op aarde heh,een eigen kindje.
ma: mja,het is bijna net zo leuk als een flinke winstpunt.

(nu is ze wel blij met me hoor:D)

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 20:55

Ik heb net een best wel gemene opmerking gemaakt tegen een jongen ROFL (overigens is hij het geheel zelf schuld en verdient hij het. Vork )
Een tijdje geleden dacht hij dat hij zomaar wel met mij kon rotzooien en tegelijkertijd met 83 andere meisjes ook nog flirten. Clown Eerst had ik dat niet door, maar die grapjas zat het me ook nog gewoon vrolijk te vertellen. Eerst bij mij slijmen, dan doodleuk vertellen dat hij binnenkort vast wel met dat en dat meisje iets zou gaan krijgen, en vervolgens weer aan mij vragen wanneer we weer eens wat gaan doen. Clown
Was ik dus op z'n zachtst niet van gediend. Schijnheilig

Dus ik had in mijn naam staan I <3 ... (op die puntjes staat een jongensnaam, de desbetreffende jongen is echter homo en we zijn gewoon supergoede vrienden Haha! )
Dus hij natuurlijk meteen als de kippen erbij om me te vragen wie dat dan was enzo (ik extra niks zeggen, omdat hij hem ook kent *LOL* ) en hij begon er toen ook maar opeens over dat hij ook een vriendin had. Clown
Dus ik heerlijk subtiel:
'Goh, wie nu weer?'

Daar was hij absolúút niet blij mee! *LOL*
(Overigens hebben we hierna een vette fight gekregen waarin hij mij wel even dacht onderuit te halen. Duivel Nou, had hij toch even de verkeerde voor zich, hij zou de eerste zijn Clown )

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 10:52

timilon schreef:
mmm,over jehova's gesproken...mijn moeder is al heel lang alleen met mij.kwamen er dus ook jehova's aan de deur,helemaal mn moeder de hemel in prijzen dat ze een wonderwoman was als alleenstaande ouder en ook nog een kind opvoeden en bla bla.of ze zich niet bij de jehova's wilde aansluiten want dan kwam ze na dr dood in het paradijs.antw ma:na mn dood in het paradijs?!ben blij als dit leven afgelopen is zeg.
Mijn schoonvader (is al van godsdienst voorzien Knipoog ) krijgt een Jehova-stel aan de deur. "Meneer, u moet echt Jehova worden, want met uw huidige geloof komt u niet in het paradijs! Er kunnen namelijk maar 144 x 144 mensen in 't paradijs!"

144 x 144 Maar? Dan zit 't allang vol, en heeft 't geen zin meer om nog Jehova te worden Haha!

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 15:27

hahah die is ook mooi! Haha! Tong uitsteken hahahaha die ga ik ook gebruiken.. laatst een meisje uit mijn klas haar moeder zich verstopt in de kast omdat de jehova getuigen kwamen Tong uitsteken haha

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 18:26

Ik moet echt een prijs krijgen voor lompe opmerking maken. Die ik net weer maak echt ik vind het zó banketstaaf. Een jongen zit net te vertellen over dat zijn ouders gaan scheiden.
En even later hadden we het er over of ie een vriendin had, dat was dan niet zo. Ik zo op een gegeven moment van ;Ja alles kan kapot.
En toen ik het had getypt besefte ik mijn fout al Scheve mond
Hij ja dat merk ik.
Echt ik kon me wel zó hard voor mijn kop slaan. Ik duizend maal mijn excuses aangeboden.Maar hij kon er gelukkig wel mee lachen Lachen

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 18:36

wij hebben sinds dit jaar 2 jongens uit Frankrijk bij ons in de klas.
Onze bio leraar ging even de namen na, zei hij keihard: Volgens mij is die Franse er niet, terwijl die jongen 2 meter voor hem zat Tong uitsteken
Nou je had echt zn kop moeten zien Haha!

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 20:53

Ik was blijkbaar al heel lomp toen ik pas 2 jaar oud was Schijnheilig

Mn broertje was geboren en mn ouders mochten hem mee naar huis nemen. Ze zetten de maxicosi voor me neer en zeiden: "Kijk Larissa, dat is je nieuwe broertje." Ik heb blijkbaar vol afgrijzen naar hem gewezen en uitgeroepen: "DÁAAAAT??!!" En ben toen weggerend Tong uitsteken hihi