Die van Fiffill vond ik ook erg grappig. Volgende keer moet je gewoon doen alsof hij wel juist verbonden is. Eens zien wat hij er zo leuk aan vond.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Nu waren we bij mij thuis, en er was weer zo'n situatie waarin hij dat zou kunnen zeggen maar... hij zei het niet, dus ging ik het eens doen.

lottehorse schreef:DeniseES schreef:O dat heb ik ook zo vaak hea! Ik zit met 2 zwaar christelijken op school en die zeggen dat ook zó vaaken ze hebben zelf echt niet door gewoon wat ze zeggen...
dat dat nogal vreemd over kan komen
Heeft er niks mee te makenik word ook zwaar christelijk genoemt en ik snap het allemaal heel goed
haha... licht denk ik aan het mens zelf..
Kyle schreef:haha Timilon!
Ik heb er nog een:
Mijn vriend is Franstalig, en als hij verbaasd/geïmpressioneerd is, zegt hij vaak 'thietchoes'.Nu waren we bij mij thuis, en er was weer zo'n situatie waarin hij dat zou kunnen zeggen maar... hij zei het niet, dus ging ik het eens doen.
![]()
Zeg ik per ongeluk voor mijn ouders 'tietjeeees'
En daarna om mij te vergoelijken: 'Ja ma Laurent (=mijn vriend) zegt dat altijd'
Hoezo lomp
Die zullen ook wel denken dat ik hem de juiste woordenschat leer...

goeroe schreef:Hester schreef:Klasgenootje van de middelbare school had een eigen paard, en die heette Chippendale. Dus ik zeg, oohw, coole naam!
Kijkt ze me heel vreemd aan, dus besluit haar uit te leggen dat chippendales mannelijke strippers zijn, met van die bow-ties maar verder bloot bovenlijf.
Heette ie chippendale omdat zijn vacht de zelfde kleur had als 't hout "chippendale"
Right
Zo hadden m'n zusje en ik bedacht dat Kinky wel een leuke naam zou zijn voor de kat van m'n moeder. Mams vond dat ook een mooie naam, dus Kinky werd het.Alleen wist m'n moeder niet wat het betekende, ze dacht dat het gewoon een fantasienaam was hihi. Ze kwam er pas achter toen haar collega's om de naam moesten lachen.
..
Jotee schreef:Gister in de stad;
'Ik ben vet verkouden man, moet je proeven'.... Juist!

lottehorse schreef:Ik weet neit wat kinky betekend..
(nagaant dat het vorige gesprek met collega's over sex ging je kunt de lachbuien wel zien he)
heb gezegd: 'nee, die wonen een paar dorpen verderop...'
haha die hier boven haha wil iemand me komen oiprapen..
(overigens is hij het geheel zelf schuld en verdient hij het.
)
Eerst had ik dat niet door, maar die grapjas zat het me ook nog gewoon vrolijk te vertellen. Eerst bij mij slijmen, dan doodleuk vertellen dat hij binnenkort vast wel met dat en dat meisje iets zou gaan krijgen, en vervolgens weer aan mij vragen wanneer we weer eens wat gaan doen. 

)
) en hij begon er toen ook maar opeens over dat hij ook een vriendin had. 

Nou, had hij toch even de verkeerde voor zich, hij zou de eerste zijn
) timilon schreef:Mijn schoonvader (is al van godsdienst voorzienmmm,over jehova's gesproken...mijn moeder is al heel lang alleen met mij.kwamen er dus ook jehova's aan de deur,helemaal mn moeder de hemel in prijzen dat ze een wonderwoman was als alleenstaande ouder en ook nog een kind opvoeden en bla bla.of ze zich niet bij de jehova's wilde aansluiten want dan kwam ze na dr dood in het paradijs.antw ma:na mn dood in het paradijs?!ben blij als dit leven afgelopen is zeg.
) krijgt een Jehova-stel aan de deur. "Meneer, u moet echt Jehova worden, want met uw huidige geloof komt u niet in het paradijs! Er kunnen namelijk maar 144 x 144 mensen in 't paradijs!"
hahahaha die ga ik ook gebruiken.. laatst een meisje uit mijn klas haar moeder zich verstopt in de kast omdat de jehova getuigen kwamen
haha 

hihi