papagroom schreef:dus wel nep, maar geen heineken.
Hoezo geen? 'Piswater' staat er toch?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:O ja kwam nog wat leuks en smakelijks tegen met honden uitlaten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vervelend he. De mclaren zat al vanaf mijn woonplaats achter me en ging helemaal mee naar hondenuitlaat plek. Zeker 12 km genoten van de voorkant van de auto. Ben een parkeerplaats eerder gestopt zodat ze konden inhalen. Achter die mc laren zat een splinternieuwe maserati. Ook oudere maseratie en heel veel porches en die zoete oude mg en een mij onbekende auto. Mc laren zijn er twee van in nederlandsupercar aller tijden. Van die bwm rijden er 5 rond in nl. Als goed is krijg ik nog proffensioneel gemaakte fotos. Voor sr17 een rit blijkt.
[ [url=m/ZAeUx4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Hgywy0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OYdg9H.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vz02mo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iqPj77.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1mGsCy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IFaUfS.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ook nog austin martin vanguish en meerdere maseratis.
[ [url=m/I81LYG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Christiene schreef:Er reed net een scootmobiel op de wegipv fietspad... Ouderdom.. die voor mij greep al in
Anoeska27 schreef:Christiene schreef:Er reed net een scootmobiel op de wegipv fietspad... Ouderdom.. die voor mij greep al in
Is dat echt ouderdom denk je? Veel fietspaden zijn spiegelglad, het zal de eerste niet zijn die de sloot in rijdt. Volgens mij wordt het met de scootmobiellessen ook juist geadviseerd bij gladheid.
oomens schreef:Anoeska27 schreef:Is dat echt ouderdom denk je? Veel fietspaden zijn spiegelglad, het zal de eerste niet zijn die de sloot in rijdt. Volgens mij wordt het met de scootmobiellessen ook juist geadviseerd bij gladheid.
Bestaan er serieus scootmobiellessen?
Anoeska27 schreef:oomens schreef:Bestaan er serieus scootmobiellessen?
Ja, echt serieus. En heel hard nodig ook als je ziet hoe sommigen ermee rijden... In sommige regio's is het een vereiste om eerst lessen te volgen voor er een scootmobiel toegewezen wordt.
https://www.digitale-sociale-kaart.nl/o ... ikers.html
oomens schreef:Ik heb bij het zien van de meeste scootmobielers nog nooit het idee gekregen dat daar lessen aan vooraf waren gegaan. Wil nu eigenlijk ook niet weten hoe die zouden rondcrossen zonder lessen.