Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MeesMo schreef:Helemaal goed! Als ik dan de krijsende peuter van hierboven meeneem (die me vannacht drie keer heeft wakkker gehuild) komt er geen kabouter meer in de buurt...
(geheel offtopic: herkennen jullie me nog? Ik ben Simoontjeh!)
Simoontjeh!!!
zo blij dat je een teken van leven geeft!!!, was even bang dat je "te veel wist"
zelfs als die geniepige onderkruipsels in tanks gaan zitten is mevrouw niet van d'r stuk te krijgen.
we zouden met zulke stoere mustangs naar een gebied kunnen gaan waar volgens waarnemingen een kabouterplaag heerst. Die zullen het zo vervelend vinden om genegeerd te worden dat ze ter plekke besluiten te emigreren.
) 
.Zoolgangster schreef:Mijn man heeft last van weerkabouters: iedere keer, ja echt iedere keer als hij met een telescoop buiten wil staan, trekt de lucht dicht. Dat moeten weerkabouters zijn, een andere verklaring is er gewoon niet!
)
Vandeweek ging mevrouw in het luchtledige lopen bokken toen mijn moeder met haar over het erf wandelde... uit het niets
Mijn moeder zag niets en paard deed verder niet gek.. dat moeten billen-knijp-kabouters geweest zijn