Hoezo heb je spijt, het is toch een leuke naam?Weet je dat je naar Bart kan mailen/pb-en met een reden waarom je hem
whahhaha... ik krijg de heletijd van die dingen dat ik niet zo snel berichten achter elkaar kan plaatsen
Oeps, was nog nie klaarDan moet je naar Bart mailen/pb-en dus, met een reden waarom je ECHT je username wil veranderen. Pagina 42
Virginialover schreef:Ja he, dan maak ik gewoon een nieuwe Ennuh Mo4ever, jij bent een schijthommel Whahaha*ligt helemaal in een deuk*
Jawel, dan zien ze je avater en profiel toch, en dan plaats je gewoon een bericht, met dat jij het bent
ik keek net in je profiel virginialover....en waarom sta ik niet tussen de mensen die je nog GAAT meeten!!
whahhahah gnar Mijn meester is echt gek... zegtiej de hle tijd zo op msn: lol en in schriften schrijft hij heel vaak: lolmaar int echt niet (btw) jammie.... kauwgom
ariba_lover schreef:whahhahah gnar Mijn meester is echt gek... zegtiej de hle tijd zo op msn: lol en in schriften schrijft hij heel vaak: lolmaar int echt niet (btw) jammie.... kauwgomik wil ook kauwgom!!!!!1