Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bumba01

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 21:37

Haha sommige zijn weer leuk,
Ik toenstraks op mijn stage met het dochtertje van de eigenaresse en eigenaar;
Dochtertje; Waar ben jij geboren dan?
Ik; In het ziekenhuis
Dochtertje; Nee hoor, jij bent in je moeders buik geboren ..

Haha en kind is pas 4? Knipoog

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 12:28

Shanna schreef:
Angelstears schreef:
ik kreeg in groep 8 ook mijn eerste bh hoor Knipoog op mijn twaalfde verjaardag en ik had hem toen echt al nodig

maar vulde jij hem ook op met plastikzakje's en/ of ballonnetje's wanneer je op school zat? Vork

nee dat was niet nodig Knipoog begon gelijk op een b cup Tong uitsteken

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 13:42

bromfiets schreef:
Uit de oude doos: Mijn oom +/- 25 jaar geleden tegen mijn moeder.

O: Zou je een kam gebruiken als je geen haar had?
M: Nee, tuurlijk niet.... Hoezo?
O: Waarom heb je dan een BH aan?

Zelfs nu we zoveel jaar verder zijn heeft mijn moeder die oom nog niet vergeven....

Lang niet zo oud, toen ik nog op de middelbare zat:
Zou je schoenen dragen als je geen voeten had?
Waarom draagt Hester dan een BH?

Hester heeft nu cup 75 E, kom maar op met die opmerkingen Vork

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 16:50

Goss...wordt ik net gebeld op mijn mobiel door een of andere muts die in mijn oor brult dat ze Klaske heet en met wie???????

Ik noem mijn naam, ze kwekt tegen iemand anders daar in huis en schreeuwt nog een keer haar naam en hangt acuut op.
Heel vreemd telefoontje dus..

Ikke terug bellen...( nummermelder..) waarom ze me belde, zegt ze:
"Ja, als ik verkeerd verbonden ben hang ik gelijk op, anders kost het me teveel beltegoed."
Ik mopper dat ze gewoon even moet zeggen verkeerd verbonden, kost bijna niks en dan hoef ik me geen zorgen te maken.
Ze begint te schelden en ik druk d'r gewoon weg.

Belt ze weer terug, neemt mijn zoontje van 8 per ongeluk op, boven...en die kreeg dus de volle lading scheldwoorden nadat hij netjes zijn naam zei aan de telefoon.
Kind helemaal van de wijs....wat een lomp wijf zeg.. Gestoord Hamer

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 16:55

Ja wat een aso?! Rolleyes

heeft haar alsnog extra geld gekost Duivel

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 16:58

Hehehe..ja, dat dacht ik ook...
Blijkbaar had ze er toen wel extra beltegoed voor over..

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 17:33

jacimatho schreef:
Goss...wordt ik net gebeld op mijn mobiel door een of andere muts die in mijn oor brult dat ze Klaske heet en met wie???????

Hahahahahahah! Moest hier trouwens heeeeel erg om lachen.. Want wij hebben dus op school een lerares van een jaar of 25.. Zeg maar stereotiep dom blondje en die heet zo... Grote kans dat zij dat was! Hahahahahaha ROFL Huilen van het lachen Die heeft altijd van die acties.. Staat ze op school ook wel n beetje bekend om! (niet echt n nette actie tov je zoontje.. )

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:36

pff echt lomp zeg! Durft je zoontje nog wel de telefoon op te nemen?

Ik had laatst iemand aan de telefoon die begon meteen "Mam dit en Mam dat" Ik: uuuuhm ik ben je moeder niet.. Ook verkeerd verbonden Knipoog Nou ben k daarna nog heel wat keren voor dezelfde vrouw gebeld! Zei er steeds bij als je dr te pakken krijgt laat dan ff weten dat ze dr nieuwe nummer overal door moet geven Knipoog

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:11

Hihi ook eens in de les. We hadden een nieuwe hulp secretaresse of hoe dat ook heet, en dat was een kleintje.
Ons lokaal stond open en die komt binnen voor een mede-deling. En de lerares zegt zo : ben jij een nieuwe leerling??

Mijn nonkel en zijn vrouw hadden net een tweeling gehad maar moesten in de couveuse. We (moeder, zus en ik) mochter ernaar gaan kijken maar mochten maar per 1 binnen, dus mijn nonkel + 1 van ons. Ik was de laatste dus wij daar de baby's aant kijken.. komt die verpleegster zo bij ons staan, die bekijkt ons zo bijna 10 seconden lang en dan vraagt ze aan mij : 'zijn jullie de ouders?'
Ik ben 19 maar zie er iets jonger uit en mijn nonkel is 36. waarschijnlkijk dacht die zo van vieze oude vent met een jong ding. Tong uitsteken
Was best wel grappig Haha!

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 10:04

Kaiya schreef:
Tjaldur schreef:

Valt het jou ook op dat ze dat alléén doen als ze bijna voorbij zijn? Haha!
[edit] En het valt me op dat veel jongetjes als klein kind al oversext zijn. Nagelbijten / Gniffelen

ja mijn broertje : we zaten op strand. hij was een jaar of twee drie zeker. En in plaats van een rechte lijn te maken van water naar ons toe, maakte die altijd een omweg. Mijn moeder volgde hem en er lag daar een vrouw in blote borsten te bruine Haha! daarom liep hij rondje om Haha!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 13:06

wat is een nonkel? ik heb echt geen idee, en heb er nog nooit vangehoor!

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 13:10

is toch een belgische uitdrukking voor oom?

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 13:25

DeniseES schreef:
Sammie schreef:
Zo had ik een (pgo)klasgenoot die voor een stel mede (klas) studenten een seminar hield over een (nep)cursus, maar ze gebruikte een paar keer de zin/context (...) en als je dan bent klaar gekomen, dan (...) . Vraagt ze later serieus aan mij: "Waarom lachtte iedereen nu?" Dus zeg tegen d'r, omdat je een paar keer zei als je bent klaar gekomen. Ze snapte nog steeds niet waarom iedereen daarom lachtte. Was toch een hele normale zin... Huilen van het lachen

O dat heb ik ook zo vaak hea! Ik zit met 2 zwaar christelijken op school en die zeggen dat ook zó vaak Tong uitsteken en ze hebben zelf echt niet door gewoon wat ze zeggen... Tong uitsteken dat dat nogal vreemd over kan komen Knipoog

Heeft er niks mee te maken Knipoog ik word ook zwaar christelijk genoemt en ik snap het allemaal heel goed Knipoog haha... licht denk ik aan het mens zelf..

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 14:02

lottehorse schreef:
DeniseES schreef:
O dat heb ik ook zo vaak hea! Ik zit met 2 zwaar christelijken op school en die zeggen dat ook zó vaak Tong uitsteken en ze hebben zelf echt niet door gewoon wat ze zeggen... Tong uitsteken dat dat nogal vreemd over kan komen Knipoog

Heeft er niks mee te maken Knipoog ik word ook zwaar christelijk genoemt en ik snap het allemaal heel goed Knipoog haha... licht denk ik aan het mens zelf..

Ik was een keertje aan het werk met de vrouw van m'n toenmalige baas en die vertelde dat er binnenkort iemand van de familie ging trouwen en dat ze voor haar een vrijgezellenfeestje aan het organiseren waren. Toen vroeg ik haar of de Chippendales ook zouden komen, floepte er zomaar uit. Bloos Maar toen vroeg ze wat dat waren! Nagelbijten / Gniffelen En toen ik het uitlegde begreep ze het eerst ook nog niet, was erg genant. Huilen van het lachen Maar ik moet zeggen dat haar zwaar Christelijke achtergrond (zelfs geen radio of tv Nagelbijten / Gniffelen ) daar volgens mij toch echt wel mee te maken had. Bloos

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 14:12

Ik werd laatst gebeld door een onbekend nummer, dus ik neem op, en ik hoor een vrolijke jongensstem aan de andere kant 'Schat, dat was lekker hè gisteren?'
Ik héél voorzichtig: 'Volgens mij ben je een beetje verkeerd verbonden' Nagelbijten / Gniffelen
Hij begon flink stotterend zijn excuses te maken Vork

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 14:18

haha ja okey het kan er wel mee te maken hebben..

maar het hoeft neit Knipoog,.,. want ik weet dr ook gewoon een heleboel van af Bloos haha Tong uitsteken

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 14:20

lottehorse schreef:
haha ja okey het kan er wel mee te maken hebben..

maar het hoeft neit Knipoog,.,. want ik weet dr ook gewoon een heleboel van af Bloos haha Tong uitsteken

Maar jij zit blijkbaar nog gewoon op Internet, dat was bij hun ook uit den boze. Knipoog

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 14:28

bromfiets schreef:

Zelfs nu we zoveel jaar verder zijn heeft mijn moeder die oom nog niet vergeven....

Zoiets is ooit tegen mij gezegd.. in het zwembad. Ze moesten eens weten hoeveel pijn die opmerking mij heeft gedaan. Scheve mond

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 14:30

Marjolein_18 schreef:
bromfiets schreef:

Zoiets is ooit tegen mij gezegd.. in het zwembad. Ze moesten eens weten hoeveel pijn die opmerking mij heeft gedaan. Scheve mond

Ach gut

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 14:34

goeroe schreef:
bromfiets schreef:

Ach gut[/quote]

Dankje! Kusje
Maar.. Ik ben nu groot en sterk. Haha!
Met een kleine B cup. Haha!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 18:09

Lottehorse schreef:

Ja maar die 'van mij' snappen het echt serieus niet Knipoog

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 18:11

Die zijn daar echt niet mee bezig gewoon Knipoog nooit geen vriendje gehad oid Tong uitsteken
De zwaarst gelovige is gewoon 1 studiebol (en naast huiswerk maken moeten ze ma helpen met het verzorgen van de andere 8 (en meer op komst) kinderen... en naar de kerk natuurlijk Knipoog zondag 3 keer Tong uitsteken die denken er verder niet over na als ze het hebben over het klaarkomen van hun werk hoor Knipoog

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 10:46

haha ja dat zal wel Haha! Knipoog want ik mag gewoon interneten enzow.. Tong uitsteken haha dus dan is het wel waar ja Tong uitsteken Knipoog

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 11:03

goeroe schreef:
Ik was een keertje aan het werk met de vrouw van m'n toenmalige baas en die vertelde dat er binnenkort iemand van de familie ging trouwen en dat ze voor haar een vrijgezellenfeestje aan het organiseren waren. Toen vroeg ik haar of de Chippendales ook zouden komen, floepte er zomaar uit. Bloos Maar toen vroeg ze wat dat waren! Nagelbijten / Gniffelen En toen ik het uitlegde begreep ze het eerst ook nog niet, was erg genant. Huilen van het lachen Maar ik moet zeggen dat haar zwaar Christelijke achtergrond (zelfs geen radio of tv Nagelbijten / Gniffelen ) daar volgens mij toch echt wel mee te maken had. Bloos
Klasgenootje van de middelbare school had een eigen paard, en die heette Chippendale. Dus ik zeg, oohw, coole naam!
Kijkt ze me heel vreemd aan, dus besluit haar uit te leggen dat chippendales mannelijke strippers zijn, met van die bow-ties maar verder bloot bovenlijf.
Heette ie chippendale omdat zijn vacht de zelfde kleur had als 't hout "chippendale"

Right *LOL*

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 16:15

Hester schreef:
Klasgenootje van de middelbare school had een eigen paard, en die heette Chippendale. Dus ik zeg, oohw, coole naam!
Kijkt ze me heel vreemd aan, dus besluit haar uit te leggen dat chippendales mannelijke strippers zijn, met van die bow-ties maar verder bloot bovenlijf.
Heette ie chippendale omdat zijn vacht de zelfde kleur had als 't hout "chippendale"

Right *LOL*

Zo hadden m'n zusje en ik bedacht dat Kinky wel een leuke naam zou zijn voor de kat van m'n moeder. Mams vond dat ook een mooie naam, dus Kinky werd het. Vork Alleen wist m'n moeder niet wat het betekende, ze dacht dat het gewoon een fantasienaam was hihi. Ze kwam er pas achter toen haar collega's om de naam moesten lachen. *LOL*