Ik toenstraks op mijn stage met het dochtertje van de eigenaresse en eigenaar;
Dochtertje; Waar ben jij geboren dan?
Ik; In het ziekenhuis
Dochtertje; Nee hoor, jij bent in je moeders buik geboren ..
Haha en kind is pas 4?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Angelstears schreef:ik kreeg in groep 8 ook mijn eerste bh hoorop mijn twaalfde verjaardag en ik had hem toen echt al nodig
maar vulde jij hem ook op met plastikzakje's en/ of ballonnetje's wanneer je op school zat?
begon gelijk op een b cup
bromfiets schreef:Uit de oude doos: Mijn oom +/- 25 jaar geleden tegen mijn moeder.
O: Zou je een kam gebruiken als je geen haar had?
M: Nee, tuurlijk niet.... Hoezo?
O: Waarom heb je dan een BH aan?
Zelfs nu we zoveel jaar verder zijn heeft mijn moeder die oom nog niet vergeven....
jacimatho schreef:Goss...wordt ik net gebeld op mijn mobiel door een of andere muts die in mijn oor brult dat ze Klaske heet en met wie???????
Die heeft altijd van die acties.. Staat ze op school ook wel n beetje bekend om! (niet echt n nette actie tov je zoontje.. )
Nou ben k daarna nog heel wat keren voor dezelfde vrouw gebeld! Zei er steeds bij als je dr te pakken krijgt laat dan ff weten dat ze dr nieuwe nummer overal door moet geven
Kaiya schreef:Tjaldur schreef:
Valt het jou ook op dat ze dat alléén doen als ze bijna voorbij zijn?
[edit] En het valt me op dat veel jongetjes als klein kind al oversext zijn.
daarom liep hij rondje om
DeniseES schreef:Sammie schreef:Zo had ik een (pgo)klasgenoot die voor een stel mede (klas) studenten een seminar hield over een (nep)cursus, maar ze gebruikte een paar keer de zin/context (...) en als je dan bent klaar gekomen, dan (...) . Vraagt ze later serieus aan mij: "Waarom lachtte iedereen nu?" Dus zeg tegen d'r, omdat je een paar keer zei als je bent klaar gekomen. Ze snapte nog steeds niet waarom iedereen daarom lachtte. Was toch een hele normale zin...
O dat heb ik ook zo vaak hea! Ik zit met 2 zwaar christelijken op school en die zeggen dat ook zó vaaken ze hebben zelf echt niet door gewoon wat ze zeggen...
dat dat nogal vreemd over kan komen
ik word ook zwaar christelijk genoemt en ik snap het allemaal heel goed
haha... licht denk ik aan het mens zelf.. lottehorse schreef:DeniseES schreef:O dat heb ik ook zo vaak hea! Ik zit met 2 zwaar christelijken op school en die zeggen dat ook zó vaaken ze hebben zelf echt niet door gewoon wat ze zeggen...
dat dat nogal vreemd over kan komen
Heeft er niks mee te makenik word ook zwaar christelijk genoemt en ik snap het allemaal heel goed
haha... licht denk ik aan het mens zelf..
Maar toen vroeg ze wat dat waren!
En toen ik het uitlegde begreep ze het eerst ook nog niet, was erg genant.
Maar ik moet zeggen dat haar zwaar Christelijke achtergrond (zelfs geen radio of tv
) daar volgens mij toch echt wel mee te maken had.

,.,. want ik weet dr ook gewoon een heleboel van af
haha
lottehorse schreef:haha ja okey het kan er wel mee te maken hebben..
maar het hoeft neit,.,. want ik weet dr ook gewoon een heleboel van af
haha
bromfiets schreef:Uit de oude doos: Mijn oom +/- 25 jaar geleden tegen mijn moeder.
Zelfs nu we zoveel jaar verder zijn heeft mijn moeder die oom nog niet vergeven....
Marjolein_18 schreef:bromfiets schreef:Uit de oude doos: Mijn oom +/- 25 jaar geleden tegen mijn moeder.
Zoiets is ooit tegen mij gezegd.. in het zwembad. Ze moesten eens weten hoeveel pijn die opmerking mij heeft gedaan.
goeroe schreef:bromfiets schreef:Uit de oude doos: Mijn oom +/- 25 jaar geleden tegen mijn moeder.
Zoiets is ooit tegen mij gezegd.. in het zwembad. Ze moesten eens weten hoeveel pijn die opmerking mij heeft gedaan.
[/quote]

Lottehorse schreef:Heeft er niks mee te makenik word ook zwaar christelijk genoemt en ik snap het allemaal heel goed
haha... licht denk ik aan het mens zelf..
nooit geen vriendje gehad oid
zondag 3 keer
die denken er verder niet over na als ze het hebben over het klaarkomen van hun werk hoor
want ik mag gewoon interneten enzow..
haha dus dan is het wel waar ja
goeroe schreef:Klasgenootje van de middelbare school had een eigen paard, en die heette Chippendale. Dus ik zeg, oohw, coole naam!Ik was een keertje aan het werk met de vrouw van m'n toenmalige baas en die vertelde dat er binnenkort iemand van de familie ging trouwen en dat ze voor haar een vrijgezellenfeestje aan het organiseren waren. Toen vroeg ik haar of de Chippendales ook zouden komen, floepte er zomaar uit.Maar toen vroeg ze wat dat waren!
En toen ik het uitlegde begreep ze het eerst ook nog niet, was erg genant.
Maar ik moet zeggen dat haar zwaar Christelijke achtergrond (zelfs geen radio of tv
) daar volgens mij toch echt wel mee te maken had.
Hester schreef:Klasgenootje van de middelbare school had een eigen paard, en die heette Chippendale. Dus ik zeg, oohw, coole naam!
Kijkt ze me heel vreemd aan, dus besluit haar uit te leggen dat chippendales mannelijke strippers zijn, met van die bow-ties maar verder bloot bovenlijf.
Heette ie chippendale omdat zijn vacht de zelfde kleur had als 't hout "chippendale"
Right
Alleen wist m'n moeder niet wat het betekende, ze dacht dat het gewoon een fantasienaam was hihi. Ze kwam er pas achter toen haar collega's om de naam moesten lachen.