Li_lee_yang schreef:ik ga dit serieus uitprinten en bij iemand op zijn stal hangen
whahahaha omg dat moet ik zien!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Li_lee_yang schreef:ik ga dit serieus uitprinten en bij iemand op zijn stal hangen
maikeltje schreef:Miss_Mustang schreef:Het vervelende aan deze methode is dat je of blaren krijgt, of je krijgt gaten in je handschoenen, heel vervelend...
(ow ik vind hem echt te droog)
En wat dacht je van bloedspetters aan je sporen?
Hoepsie schreef:Ik wandel alleen nog met mijn paard, maar als ik er nu eens een slof omdoe of bijzetten en dan goed strak trek, naar een longeersingel, kan ik het hem dan alvast zo leren? Want ik wil eigenlijk dat hij het al kan voordat ik in ga rijden...
Yamcha schreef:"Pas op, anders ga je aan de teugel"
Een hoop gezaag en geruk, beste klap erbij (want ze rijden wel van achter naar voor) et voilà!
detour schreef:Gelukkig. Eindelijk eens iemand die weet hoe het moet,ik liep al zo lang te zoeken naar de juiste methode; ik heb het geprobeerd, en de krul kwam maar hij vond het schoppen niet zo leuk. Mag slaan ook?
kooslover schreef:Yamcha schreef:"Pas op, anders ga je aan de teugel"
Een hoop gezaag en geruk, beste klap erbij (want ze rijden wel van achter naar voor) et voilà!
En dit stukje komt me ook verdacht bekend voor! We houden van voren de teugels strak en kort (en natuurlijk bij de knieën) en van achteren schoppen we flink bij, en wat rijden we het paard dan heerlijk voorwaarts terwijl we aan de teugels hangen. Dat is toch knap?![]()
(Inmiddels heeft het paard zijn ribben gekneusd, maar joh het is maar een paard hoor, die kunnen wel wat hebben!)