Ik vind je gedichten voor je gestorven paarden heel mooj, en de foto's van Shak ook. Veel sterkte met je grote verlies.
Je lijkt me een hele gezellige meid die erg van uitgaan etc houd en die erg veel om vrienden/vriendinnen geeft.
Volgens mij ben jij een gezellige meid die veel lol met vrienden/vriendinnen maakt. Je ziet er gezellig & spontaan uit.
je lijkt me een gezellige meid, die van ouwehoeren houd en gewoon lekker doet waar je zin in hebt.ga zo door! en een heel fijn 2008!
Volgens mij ben jij een vrolijk, gezellig meisje, die graag bij de paarden zit en graag met vriendinnen shopt en giechelt.
Volgensmij ben jij een vrolijke gezellige meid ! die 't heerlijk vind om lekker bij de paarden te zijn
Volgens mij is Oliver een vrolijke, sportieve, gezellige, ondernemende meid, en ze heeft een hele MOOIE hafflinger!!
Tries_en_Faf is volgens mij een leuke spontane diervriendelijke meid die erg open is en hard wil werken,
Ik ken je niet, maar je hebt een lekker kleurig profiel en volgens mij ben je heel gezellig (je hebt veel groepsfoto's en groepssporten in je profiel)
Wat heb jij een enge plaatjes in je profiel !Maar ook een ontzettend lieve wollige pony . En je bent volgens mij wel gezellig .