Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yellowcab

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 15:39

Ow en nog een ik ben bezig met mn rijbewijs mensen kijken daar altijd zo verbaasd bij want ja je ziet dr echt niet uit als 18 joh komt mischien omdat ik 21 ben Knipoog Mensen schatten me altijd jonger en daar doen ze ook nogal eens lomp over haha

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 16:04

@ Puck,
Dit is absoluut niet gemeen bedoeld! maar is er nooit Puck de Uk tegen je gezegd?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 16:10

Een (ex) collega van mij die liep in het lekkere najaarszonnetje op het terras te bedienen en toen vroeg een vrouw die daar zat aan d'r of het afgelopen zomer druk was geweest bij dat betreffende restaurant. Mijn collega antwoordde dat het idd erg druk was geweest met mensen met het mooie weer e.d.. Zegt die vrouw: "nou, dat is dan niet aan je te zien" (collega heeft last van overgewicht)

Normaal gesproken is die niet voor een kleintje vervaardigd, maar nu stond ze met d'r mond vol tanden.

Een mooi antwoord op opmerkingen over overgewicht is natuurlijk: Jij bent lelijk, ik kan afvallen!

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 16:14

xXLiekeXx schreef:
@ Puck,
Dit is absoluut niet gemeen bedoeld! maar is er nooit Puck de Uk tegen je gezegd?

ik moest dan ook gelijk aan Ukkepuck denken Bloos
Alleen vond het zo banketstaaf om te zeggen Bloos

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 16:20

Lang geleden: 'Dit is Jordi en hij vindt jou totaal niet leuk.'

En niet lang geleden: 'Het valt me wel op dat je grote borsten hebt.'
Uh, ja, bedankt?

Nikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 16:53

Sommige zijn echt zo bruut. Haha!
Ik maak alleen maar lompe opmerkingen. Huilen van het lachen

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 17:37

Hahah geweldig!!
Ik kan zo gauw niet iets bedenken, maar ik ben meestal de maker van lompe opmerkingen.
Heb wel eens meerdere keren gehad dat ik niet zo positief over iemand stond te praten, terwijl degene achter me stond...

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 17:39

Ik heb zo'n 'vriendin'. Ze bedriegt en liegt en doet vanalles achter me rug om, nou aak ik telkens poedersuiker opmerking tegen haar maar ze merkt er niks van..

Zij: Jij bent binnenkort toch ook jarig?
Ik: Ja, maar je bent niet uitgenodigd

en nu weer:
zij:haha nou ik vind hem lekker daar !
ik: og, jij hebt gewoon geen smaak

pff. ben best gemeen Vork

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 17:42

Ik denk dat iedereen wel eens wat lomps tegen zich gezegt krijgt. Ik kan er nu alleen niet op komen wat er tegen mij gezegt is, maar ik denk dat ik er zelf ook weleens wat uit flap. Niet zozeer tegen mensen die ik niet zo goed ken, want daar let ik vaker toch beter op mijn woorden, maar soms bij vrienden. Gelukkig kennen ze me langer dan vandaag en ik bied dan mijn excuses aan. Maar vervelend is het wel, als je er iets uitfloept wat je anders bedoelt

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 18:14

ik gister nog tegen mn broer;
hij ging wielrennen (al een tijd geleden dat hij dat deed) en heeft dan zo'n broekje aan met "Löwik" erop, alleen is hij de laatste jaren nogal aangekomen, ik: "Goh, je moet opslag vragen bij Löwik" Hij: "Hoezo" Ik: "Nou, de letters zijn nu 2x zo groot als een paar jaar geleden, mensen kunnen het beter lezen zo"

Mn vader maakt het niet zo uit of het bestek waar hij mee eet niet helemaal schoon is geworden in de vaatwasser, zegt mn moeder: "Oh, leg die vork maar bij papa neer, de vind vieze dingen niet erg" Ik vanuit de kamer: "Jah, daarom is hij ook met jou getrouwd" eh, oeps, het flapte er eerder uit dan ik door had Tong uitsteken

solina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 18:32

dat heb ik dus ook ,dat ik zelf de lompe opmerkingen maak vaak kunnen ze er wel om lachen maar...soms dus niet..

smurfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 18:55

ik zat vandaag even met zusje bij het water.
en vriendin van haar zei: "kijk er zit een gat in me shirt."
waarop mijn zusje zegt: "Hé brianne, dat shirt heeft mama toch ook??"

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 19:02

schiet me nog een verhaal binnen (met dezelfde vriendin).

Ik woon op cyprus en een vriendin uit nederland was hier later ook gekomen voor 3 maanden. We zaten buiten bij een benzinepomp. Zie ik een jongen die ik ken met een meisje daar naar binnenlopen. Dus ik zeg tegen die vriendin van me:Volgens mij heeft ie alweer een nieuw sletje gevonden (hij ging eerst met iemand anders).Komt dat meisje naar buiten gelopen zegt ze op z'n hollands:hey jullie komen ook uit nederland
oepssss ik hoop niet dat ze hoorde wat ik zei! (en ik verwachte al helemaal niet dat ze het zou kunnen verstaan! hahaha)

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 19:03

Mijn moeder toen ik nog klein was, het was echt rotweer en er moest nog een boodschap gedaan worden. Ik zei, mam zal ik even gaan, zegt ze 'nee het is zo'n hondenweer je zou nog geen hond naar buiten sturen, laat papa maar gaan.'

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 19:18

iloveyah87 schreef:
schiet me nog een verhaal binnen (met dezelfde vriendin).

Ik woon op cyprus en een vriendin uit nederland was hier later ook gekomen voor 3 maanden. We zaten buiten bij een benzinepomp. Zie ik een jongen die ik ken met een meisje daar naar binnenlopen. Dus ik zeg tegen die vriendin van me:Volgens mij heeft ie alweer een nieuw sletje gevonden (hij ging eerst met iemand anders).Komt dat meisje naar buiten gelopen zegt ze op z'n hollands:hey jullie komen ook uit nederland
oepssss ik hoop niet dat ze hoorde wat ik zei! (en ik verwachte al helemaal niet dat ze het zou kunnen verstaan! hahaha)

Vakantie's, spreek voortaan in een geheim taal ofzo, had namelijk een zelfde soort geval op vakantie,, Tong uitsteken

@Hester: Je moeder heeft groot gelijk Vork

solina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 19:21

EstherHegt schreef:
Mijn moeder toen ik nog klein was, het was echt rotweer en er moest nog een boodschap gedaan worden. Ik zei, mam zal ik even gaan, zegt ze 'nee het is zo'n hondenweer je zou nog geen hond naar buiten sturen, laat papa maar gaan.'

ROFL ROFL ROFL ROFL
die is wel goed zeg..

Nikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 19:22

EstherHegt schreef:

HAHAHAHA ROFL ROFL
Kan het nog banketstaaf? ROFL

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 19:22

Het was open dag bij ons op school.. voor groepachters, dat ze kunnen kijken hoe het er aan toe ging. En ik liep met een vriendin een beetje rond daar(zat in de derde..). We lopen een lokaal in, vraagt een lerares aan ons:'uu, groep achters?'

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 19:53

ik ga sinds kort met mn vriend naar een andere kerk toe. en daar werd ons gevraagd 'of wij dat nieuwe stel waren dat was overgekomen??' niet heel vreemd natuurlijk, want in de kerkbode stond net een stukje over een nieuw overgekomen FAMILIE MET KIND. (ik was toen nog 17....)

vraag me echt wel is af hoe oud mensen mij schatten, want dat moet toch wel een aantal jaar ouder zijn als 18...

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-07 20:11

Wat een verhalen zeg!!! Haha!

Russel, het grote-gezinnen-gebeuren is een zeer plaatselijk fenomeen hoor.
Je hebt ze vooral in Geldermalsen, Kesteren en Opheusden.
Maar in Tiel niet echt.
Was gewoon een erg nieuwsgierig aagje die even niet had verder gedacht.

Ook een leuke trouwens;
Zet ik een patiënt op de foto, vraagt hij met medelijden in z'n stem: Doe je dit werk nou de hele dag?
ROFL En het is echt een leuk vak hoor, de Röntgen....

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 20:41

Ow ik heb net wel iets heel lomps en doms gedaan :| heb een verassing verneukt door smsje over de verassing naar degene te sturen voor wie dus die verassing was ipv naar degene met wie het bedacht is oke is geen lompe opmerking maar wel een errug lompe actie Knipoog

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 21:12

Tre ere van vaderdag namen mijn broer en zus mijn vader mee naar Crazy piano's in Scheveningen. Mijn broer vergeet de datum en kon dus niet komen, ik en mijn vriend kwamen voor de gezelligheid ook mee.

Wij zijn ons prima aan 't vermaken, het verzoeknummer ter ere van m'n papa was gespeeld...
Spreekt een wildvreemde vent m'n pa aan.

"Goh, dat heb je goed gedaan, twee van die mooie jonge meiden die om je heen draaien!"

Op 't moment zelf was ik niet amused - mijn vader en zus waren nodig om me tegen te houden, ik had zo "handtastelijk" geworden. Nu kan ik er wel om lachen.

Maya1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 21:18

Ik heb een keer gehad dat de broer van een meisje uit mn klas n pacemaker kreeg. Dat meisje was bang dat het fout zou gaan en bezorgd om dr broer etc. Dus ik haar met veel moeite een beetje gerustgesteld. Komt een vriendin van me aan: pacemakers? (wist niet dat die broer er een kreeg) en vertelt vervolgens een verhaal waar het vreselijk mis was gegaan met een pacemaker... Niet zo tactisch.. Heb nog nooit iemand zo snel wit zien worden en nog nooit zoveel excuses gehoord! Tong uitsteken

Ik word juist altijd ouder geschat. Ben 17 en krijg vaak te horen: ben je hier met de auto? en ik: jaa, mijn moeder heeft me gebracht. Krijg je rare gezichten te zien! Haha!

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 21:24

nixx schreef:
Ow ik heb net wel iets heel lomps en doms gedaan :| heb een verassing verneukt door smsje over de verassing naar degene te sturen voor wie dus die verassing was ipv naar degene met wie het bedacht is oke is geen lompe opmerking maar wel een errug lompe actie Knipoog

haha dit heb ik ook wel eens gehad ja :p banketstaaf is dat Knipoog

ik zat op mn werk achter de balie (werk in het ziekenhuis op de poli verloskunde) komt er een patient met ik denk een zus of vriendin om een nieuwe afspraak te maken, die vriendin zat al een hele tijd naar mn voorgevel te kijken waar ik lichtelijk ongemakkelijk van werd..zegt ze oppeens: kijk (naam van patient) zulke t**ten wil ik nou!!! Nors opkijken en tegen mij: welke cupmaat heb je precies, en ze zijn toch wel echt toch? en zo niet waar heb je ze laten doen? en mag ik een foto van ze maken? Nors opkijken (en dit zo hard dat iedereen het op de afdeling kon horen Bloos ) het enigste wat ik van de schok kon uitbrengen was: C, ja, moeder natuur, ja Tong uitsteken paar weken later kwam ze weer mee om het resultaat te laten zien Gestoord heeeel apart

Een tijd terug had mijn oma ook nog een leuke opmerking voor me: ik was een paar kilo afgevallen, had een leuk kort spijkerrokje aan en grappig shirtje erop. Eerst kwamen mn tantes binnen die gelijk zeiden: goh maris wat zie je er goed uit! veel afgevallen zie ik wel! leuk rokje!!
Komt mn oma binnen: goh Maris wordt het niet eens tijd om serieus op dieet te gaan?? Elke keer als ik je zie zitten er weer een paar kilo bij he? En dat rokje! vind je dat kunnen? Vind het nogal goedkoop Frusty en zo kort was het rokje nog niet eens! Tong uitsteken Het is maar goed dat ik weet dat ze dement aan het worden is...maar anders! Duivel

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 21:32

Flor schreef:
Ik moest trouwens heel hard lagen om die post over die antiekwinkel Haha!.

Heb ik nou echt serieus 'lagen' opgeschreven i.p.v. 'lachen'? Dat is pas lomp Nors opkijken