Mensen schatten me altijd jonger en daar doen ze ook nogal eens lomp over haha Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mensen schatten me altijd jonger en daar doen ze ook nogal eens lomp over haha xXLiekeXx schreef:@ Puck,
Dit is absoluut niet gemeen bedoeld! maar is er nooit Puck de Uk tegen je gezegd?

iloveyah87 schreef:schiet me nog een verhaal binnen (met dezelfde vriendin).
Ik woon op cyprus en een vriendin uit nederland was hier later ook gekomen voor 3 maanden. We zaten buiten bij een benzinepomp. Zie ik een jongen die ik ken met een meisje daar naar binnenlopen. Dus ik zeg tegen die vriendin van me:Volgens mij heeft ie alweer een nieuw sletje gevonden (hij ging eerst met iemand anders).Komt dat meisje naar buiten gelopen zegt ze op z'n hollands:hey jullie komen ook uit nederland
oepssss ik hoop niet dat ze hoorde wat ik zei! (en ik verwachte al helemaal niet dat ze het zou kunnen verstaan! hahaha)
EstherHegt schreef:Mijn moeder toen ik nog klein was, het was echt rotweer en er moest nog een boodschap gedaan worden. Ik zei, mam zal ik even gaan, zegt ze 'nee het is zo'n hondenweer je zou nog geen hond naar buiten sturen, laat papa maar gaan.'
EstherHegt schreef:Mijn moeder toen ik nog klein was, het was echt rotweer en er moest nog een boodschap gedaan worden. Ik zei, mam zal ik even gaan, zegt ze 'nee het is zo'n hondenweer je zou nog geen hond naar buiten sturen, laat papa maar gaan.'
En het is echt een leuk vak hoor, de Röntgen....
nixx schreef:Ow ik heb net wel iets heel lomps en doms gedaan :| heb een verassing verneukt door smsje over de verassing naar degene te sturen voor wie dus die verassing was ipv naar degene met wie het bedacht is oke is geen lompe opmerking maar wel een errug lompe actie

en tegen mij: welke cupmaat heb je precies, en ze zijn toch wel echt toch? en zo niet waar heb je ze laten doen? en mag ik een foto van ze maken?
(en dit zo hard dat iedereen het op de afdeling kon horen
) het enigste wat ik van de schok kon uitbrengen was: C, ja, moeder natuur, ja
paar weken later kwam ze weer mee om het resultaat te laten zien
heeeel apart
en zo kort was het rokje nog niet eens!
Het is maar goed dat ik weet dat ze dement aan het worden is...maar anders!
Flor schreef:Ik moest trouwens heel hard lagen om die post over die antiekwinkel.