Doorvraag topic: Deel 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 10:52

Laat ze die fysio maar bij mij doen. Dan heeft het paard het ook niet nodig.

Wie heeft een paard dat bier lekker vind?

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 10:55

Ik weet het niet... ik zou het eigenlijk eens moeten proberen.

Wie weet er nog 2 redelijk grote shets die te koop staan?

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 11:25

Ik zou het niet weten, wél 2 kleintjes Haha! ! (Sharam en Sharif van Buitenzorg!)

Paulien, dit keer is het voor de verandering eens een keer niet m´n schouder, maar m´n rug Scheve mond ! Ik heb gisteren een vertwijfelde vriendin geholpen met het afschuren van de deuren. Ik stond daar een beetje onhandig en maakte ook nog eens een verkeerde beweging Frusty !
Je maakt me trouwens wel nieuwsgierig naar je geheimpje, vorige keer maakte je ook al van die opmerkingen Knipoog ! Ben je zwanger Pling ??!

Pist het bij jullie ook zo van de regen Verdrietig ???

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 11:29

Hier regent het niet echt,meer .....(hoe noem je het ook alweer?? Tong uitsteken Owja miezert Haha!

Ja idd Sterre, dat dacht ik ook al. Paulien,ben je zwanger?? Knipoog

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 11:30

bij ons schijnt de zon Lachen

het is dierendag maar loulou krijgt helemaal nix.
ze mag niet op de graswei, want ze krijgt een veels te erge grasbuik. en ik ga ook niks extra kopen. ze krijgt al genoeg en ze weet toch nie dat het dierendag is

wie z'n paardje krijgt ook nix extra's voor dierendag

Paulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 11:33

nee ben niet zwanger hoor..........
wachten we nog een klein jaartje mee...

wat eten jullie vanavond?

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 11:34

Arie wel die is al zoooo zielig Haha! en omda we niet weten op watvoor dag hij eigenlijk jarig is. Doen we deze dag maar Haha! dus Arie is vandaag 6 jaar geworden!!!

wie feliciteerd hem?

Vivian

ik heb geen idee,volgens mij chinees ofzo

wat voor huisdier heb jij!

greetje

Hier is het altijd dierendag dus ik doe er verder niets aan. Ik baal een beetje want ik had om 10 uur met de accountant afgesproken maar die is er nog niet Huilen Gewoon een vervelende dag dus want nu weet ik ook niet of hij vanmiddag komt.

Al weer boven de 100 berichten gepost op ons nieuwe DTV. Wat gaat dat toch ontzettend snel he?

Paulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 11:36

ja goed van ons allemaal he.

Gaan we echt zo snel als dat we denken dat we gaan?

Vivian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 11:39

Leuke zin,eerste snapte ik er niks van maar na twee keer lezen komt er toch wel wat uit Haha! ik denk toch wel dat we heel snel gaan hoor.

Vind jij het ook zo irri dat je snel moet zijn of iemand anders heeft gereageerd Verward

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 11:44

Ja dat is soms best vervelend. Dan geef je antwoord op een vraag en blijken er al weer 3 tussen te zitten!

Nou de smid is geweest. Leuke man. Minder leuke berichten.
Mander is heel licht hoefbevangen geweest. We hebben hem nog eens op het harde op de korte volte gezet (nadat de ijzers eraf waren) en hij is dus duidelijk belastingkreupel. (Net als Cindy......) Begin nu dus toch hard te twijfelen om nu niet toch een foto van Cindy te laten maken en van Mander en dan te kijken....

Ben zo bang wat er uit komt, maargoed er komt een foto van Mander zijn been. Blijkt het foute boel, begint de ellende weer van voor af aan.

Ga nu eerst een brief schrijven naar de oude eigenaar (heeft geen foon).

Duimenjullie voor mij en Mander?

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 11:46

Tjeetje Esther wat een pech heb jij steeds met die paarden. Kun je er nog een beetje tegen? Dit gaat je toch niet in de kouwe kleren zitten.

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 11:49

En ik baal er dus ook vreselijk van. Begin me echt heel erg aan Mander te hechten en nu dit weer.

Probleem zal vast wel zijn dat als Mander terug moet, dat ik bij die oplichter waarschijnlijk NOOIT een goedgekeurd paard zal vinden......

En elke keer weer geld bij, en wat te denken van de keuringen, de fotos. Maar omdat Cindy ook belastingkreupel was.....stom he dat ik twijfel om toch een foto van Cindy te maken. Waarom weet ik niet. Mander is echt te gek! Maar die zal ook al wel verkocht zijn........

Wat moet ik nu doen?

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 12:05

Je bedoelt dat Cindy waarschijnlijk al weer verkocht is? Wat je moet doen, da's inderdaad een lastige vraag. Ik zou denk ik alleen van Mander foto's laten maken, maar ja, ik sta niet in jouw schoenen. In ieder geval wens ik je heel veel sterkte!

Gisteren heeft een collega-schoonmaakster zich geprikt aan een soort injectienaaldje voor hartpatiënten. Hij had de naald zo in de prullenbak gegooid, de eikel. Boos! Mijn collega is nu helemaal over de rooie, en ik heb met de school geregeld dat de goeie man nu bloed moet gaan laten prikken om te kijken of hij wat mankeert, en mijn collega moet bloed laten prikken om te kijken of ze niet zelf toevallig al lijdt aan Hepatitis of iets anders. Dat kan namelijk, en anders zou de leraar van wie het spuitje was misschien ten onrechte van besmetting beschuldigd worden. Niet dat hij dat niet verdiend, maar goed.

Wat een stommeling, hè, om die spuit in de prullenbak te gooien? En dat terwijl iedereen weet dat er hele procedures zijn om die dingen veilig weg te gooien.

Vivian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 12:07

Dat vind ik dus heel erg dom!

Welke sloffen heb jij?

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 12:10

Jeetje Es! Het zit je niet mee he? Huilen Ik zal heel erg hard voor je duimen hoor!

Gwen, ik snap het niet helemaal *tjsa blonT he? Haha!*

Wie heeft er ook een zere rug?

*jeetje we zitten alweer op pagina 5!!*

Vivian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 12:12

Nee heb geen zere rug,maar wel een zere keel.

Welke kleur haar heb jij?

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 12:17

BlonT Haha!

Wie zit er ook op school? (heb nu eigenlijk informatica)

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 12:18

Ik Verdrietig , het enige waar ik nog enigermate goed op zit, is de stoel voor m´n PC Haha! !

Ik heb trouwens rood/bruine haren (een beetje van mezelf en een beetje uit een flesje Knipoog !)

Esther, dit is echt balen Huilen ! Als het lukt, zou ik waarschijnlijk toch ook foto´s van Cindy laten maken! Als het dan hard-tegen-hard gaat, heb jij iig toch bewijsstukken in de hand en dat kan je zelfs een hoop geld schelen!!!!

Hebben jullie al herfstvakantie??

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 12:24

Ik heb de komende tijd "vakantie" Haha!

Wie heeft ook wierook gekocht vanmorgen?
Ik brand het bijna iedere avond...

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 12:25

Wierook? Nee dat heb ik niet...

Rara wie heeft er weer eens iets opengekrabt? *zucht Frusty*

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 12:34

Ja ik mag ook altijd graag openkrabben.
Nou de accountant heeft net gebeld, waar of ik bleef? Ik zei we hadden toch bij mij aan huis afgesproken, was hij vergeten, meende dat ik daar zou komen. Wat een sukkel, zoiets hou je toch niet voor mogelijk Hij wilde voor de komende vrijdagen weer een afspraak maken maar dan heb ik geen tijd. Ik stuur de papieren nu allemaal maar op dan ben ik er van af Zoekt hij het zelf maar uit.

Sommige mensen zijn echt klunzen, ja toch?

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 12:39

Zeker! Wat een sukkel!

wie zit er ook naast iemand die tetris aan het spelen is? *LOL* moet toch wat vragen he? Tong uitsteken

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 12:47

Nee bij mij is niemand dat aan het spelen. Wel eentje die even ligt te pitten op de bank en de naam begint met een y.

Wie heeft er ook al warm gegeten. Yootha heeft macaroni gemaakt en dat viel er goed in.