Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
! (Sharam en Sharif van Buitenzorg!)
! Ik heb gisteren een vertwijfelde vriendin geholpen met het afschuren van de deuren. Ik stond daar een beetje onhandig en maakte ook nog eens een verkeerde beweging
!
! Ben je zwanger
??!
??? 
Gewoon een vervelende dag dus want nu weet ik ook niet of hij vanmiddag komt.
Mijn collega is nu helemaal over de rooie, en ik heb met de school geregeld dat de goeie man nu bloed moet gaan laten prikken om te kijken of hij wat mankeert, en mijn collega moet bloed laten prikken om te kijken of ze niet zelf toevallig al lijdt aan Hepatitis of iets anders. Dat kan namelijk, en anders zou de leraar van wie het spuitje was misschien ten onrechte van besmetting beschuldigd worden. Niet dat hij dat niet verdiend, maar goed.
En dat terwijl iedereen weet dat er hele procedures zijn om die dingen veilig weg te gooien.
, het enige waar ik nog enigermate goed op zit, is de stoel voor m´n PC
!
!)
! Als het lukt, zou ik waarschijnlijk toch ook foto´s van Cindy laten maken! Als het dan hard-tegen-hard gaat, heb jij iig toch bewijsstukken in de hand en dat kan je zelfs een hoop geld schelen!!!!
Hij wilde voor de komende vrijdagen weer een afspraak maken maar dan heb ik geen tijd. Ik stuur de papieren nu allemaal maar op dan ben ik er van af
Zoekt hij het zelf maar uit.