paOlien schreef:Ik vind hem heel freakyik geloof er niet écht in maar toch.. het is heel bizar allemaal
Jaa idd! Vooral dat in word. Brr..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
paOlien schreef:Ik vind hem heel freakyik geloof er niet écht in maar toch.. het is heel bizar allemaal
Schrok er zo van dat ik gelijk heb weggeklikt

Stoeptegel schreef:euhm waarom dan de 9e maand gebruiken en niet november???

)
li3kuhhh schreef:Op wikipedia staan toch nog meer van die theoriën die er mee te maken zouden hebben?
Edit: Owja, zoals eerder al iemand zei hier ( Die liet foto's zien), heb je ook een filmpje dat dat biljet zo gevouwen word!
tassie schreef:het is allemaal toeval, dit KAN je NIET plannen. gewoon iemand die creactief is geweest met cijfertjes. wie zegt dat iedereen in die vlucht zat en al die andere dingen... vind het een beetje onzin. dit kan never nooit kloppen, dat het gepland is
Jaduuh schreef:li3kuhhh schreef:Op wikipedia staan toch nog meer van die theoriën die er mee te maken zouden hebben?
Edit: Owja, zoals eerder al iemand zei hier ( Die liet foto's zien), heb je ook een filmpje dat dat biljet zo gevouwen word!
Maar dat vind ik ook zo raar, die terroristen hebben toch niet de bankbiljetten gemaakt.
dus ik blijf volgen..