Vrouwen die roken , (on)aantrekkelijk ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 10:52

As per Karin Haha!

Roken is voor mij echt een hoofdzaak... Het kan me echt totaal niet boeien of iemand merkkleding draagt of dat iemand een perfect gebid heeft. Als iemand rookt is het voor mij gewoon helemaal afgelopen, of ja, iig voor 99.5% Haha!

aprillicious

Re: Vrouwen die roken , (on)aantrekkelijk ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 10:53

Karin, mijn stukkie sloeg voornamelijk op de titel. Ik begrijp voor de niet rokers dat jullie liever geen roker hebben. Maar het ging er toch om of iemand aantrekkelijk is of niet. En daar vind ik het dus nergens op slaan of je nou wel of niet rookt. Dus als ik op straat loop met me peuk in me hand, ben ik een stuk minder aantrekkelijker (om naar te kijken) dan iemand zonder peuk. Dan vind ik de peuk een bijzaak ja. Als je me WIL als vriendin, dan geloof ik graag voor de niet rokers dat het roken een hoofdzaak is. Maar mij ging het nu alleen om de titel. En dan vind ik het dus nergens op slaan. Durf toch wel te zeggen dat ik met peuk een stuk aantrekkelijker ben dan sommige niet rokende bokker Tong uitsteken

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 11:28

Stel dat we de aantrekkelijkheid op een schaal van 0 tot 10 beoordelen en jij scoort een 8 als ik je zo in de stad zie lopen (zonder sigaret) dan daal je ineens heel hard richting 4 ofzo als ik een sigaret zie Haha! Niet echt bijzaak dus, iig voor mij niet.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 11:33

Definieer dan eens het begrip '(on)aantrekkelijk'? Hebben we het hier dan alleen over hoe iemand eruit ziet met een sigaret, of ook het 'gebrek aan karakter'-stuk dat hier en daar in dit topic wordt genoemd?

Voor mij gaat (on)aantrekkelijk iig veel verder dan alleen de buitenkant.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 11:38

Bart, stel nou dat je via internet echt razend verliefd op iemand wordt. Of dat kan of niet ff buiten beschouwing gelaten. En met verliefd bedoel ik dan ook echt hopeloos. Je hebt haar ook al via de webcam gezien enzo en je bent er helemaal overstuur van. Dan eindelijk gaan jullie elkaar opzoeken dan blijkt dat ze rookt. Dillema? I guess so

vvtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 11:39

Getuigd het van minder karakter dan als je rookt?

Voor mij persoonlijk is de buitenkant eigenlijk nauwlijks belangrijk als we het over een relatie hebben. Een cliche maar echte schoonheid zit van binnen.

Maar een mooie vrouw wordt niet lelijker omdat ze een sigaret in haar vingers heeft.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 11:42

Voordat ik hopeloos verliefd op iemand word (IRL of virtueel - overigens is het laatste me nog nooit overkomen), heb ik toch ondertussen al wel aan die persoon gevraagd of hij rookt hoor. Zo essentieel is dat voor mij, dat ik dat wil weten voordat ik me ergens in stort.

Ben benieuwd hoe Bart daarover denkt. Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 11:42

Echte schoonheid zit van binnen...
geasfalteerde longetjes zijn niet bepaald schoon ten noemen, en dat zit ook van binnen. Ok, is flauw, maar roken is wat mij betreft gewoon not-done. Mijn ouders roken ook, 't zijn en blijven mijn ouders, maar als ze er net een opgestoken hebben dan hoeven ze écht niet bij mij in de buurt te komen. En ik vind het er belachelijk uit zien als iemand niet eens durft te inhaleren en rookt om het roken, en dan zijn/haar uiterste best doet om te 'roken' Bah, doe het dan niet, dan ben je idd véél 'mooier' zonder!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 11:43

Rom: Denk je dat ik voor die tijd niet al lang gevraagd heb of ze rookt?
vvtjuh: Een mooie vrouw wordt niet (meteen Knipoog) lelijker maar wel een heel stuk minder aantrekkelijk...

vvtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 11:47

Laui! schreef:
Echte schoonheid zit van binnen...
geasfalteerde longetjes zijn niet bepaald schoon ten noemen, en dat zit ook van binnen. Ok, is flauw

Haha! niet flauw, vondt hem wel pakkend. Lachen

Als ik de keus zou hebben heb ik ook liever dat mijn droomvrouw ook niet rookt. Maar die keus heb je nooit. En ik vraag er ook nooit naar gewoon omdat ik het niet echt een afknapper vindt.

Zou het prettig vinden nog lang van haar te genieten, en dat maakt roken toch korter. Buiten dat het heel erg duur is. Ik kan een hoop leuke dingen doen van het geld dat mn vader bv uitgeeft aan roken. Ik heb liever 50 duiven meer. Tong uitsteken

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 11:47

BartvB
Citaat:
of dat iemand een perfect gebid heeft

Even off-topic: wat is een gebid? Pling

vvtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 11:49

Apple schreef:
BartvB

Even off-topic: wat is een gebid? Pling

Onvoltooid verleden tijd van gebed? Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door vvtjuh op 02-09-02 11:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 11:49

VV: je hebt er al 600, moeten er daar nou echt nog 50 bij?
Je kunt overigens net zo goed gaan roken, je kunt nl ook morgen onder een bus komen, daar hebben die sigaretten echt niets mee te maken gehad dan (tenzij je er iets in stopt en dan dus niet helemaal 'bij' meer bent).
Ik vind het een vieze gewoonte en een echte afknapper. Zoenen doe je omdat je het lekker vindt, maar vrijwillig een asbak uitlikken? No way! *shiver*

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 11:52

BartVB schreef:
Roken is voor mij echt een hoofdzaak... Het kan me echt totaal niet boeien of iemand merkkleding draagt of dat iemand een perfect gebid heeft. Als iemand rookt is het voor mij gewoon helemaal afgelopen, of ja, iig voor 99.5% Haha!

Bart, merkkleding heeft niets met te maken met verzorgd er uit zien he. Iemand die verzorgd is, hoeft niet merkkleding te dragen, maar heeft wel schone en frisruikende kleding aan. Hij/zij stinkt niet naar zweet, ziet er gewoon netjes uit en dat soort dingen. MEnsen die roken hebben stinkende adem. Je zult maar zo iemand moeten kussen, jekkie! Ik zou dan moeten kokhalzen, dat zou raar staan, grinnik!

vvtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 11:54

Je kan niet net zo goed gaan roken omdat het bewezen is dat roken ongezond is. Gemiddeld verkort het gewoon je leven. Is voor mij een goeie reden zijn om niet te roken. Natuurlijk kan je verongelukken, maar is niet echt reeel om daar bij stil te staan. Dat is roken wel.

Ik vindt duiven mooi dus ja als ik het geld en de ruimte had zou ik het heel graag groot opzetten. Nog een leuke deerne hier met een grote paardenstal waar ik op zolder mn duiven kan houden? Roken is niet echt een probleem. Tong uitsteken

Laui? Heb je wel eens iemand gezoend dan die veel rookte? Ik wel kan niet zeggen dat ik het echt goor vond. Heb me wel vermaakt eigenlijk. Lachen

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 11:54

De vraag is meer wat je doet nadat je het gevraagd hebt. Is het gevoel dan ook meteen weg? Terwijl zij misschien wel het plan heeft om te stoppen. Dat zou toch zonde zijn dan?

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 11:56

BartVB schreef:
Stel dat we de aantrekkelijkheid op een schaal van 0 tot 10 beoordelen en jij scoort een 8 als ik je zo in de stad zie lopen (zonder sigaret) dan daal je ineens heel hard richting 4 ofzo als ik een sigaret zie Haha! Niet echt bijzaak dus, iig voor mij niet.

Ook al ben ik iemand om "naar te kijken"? Dus je zal me verder nooit meer zien, maar je ziet me in de stad ofzo en ik zou dus een 8 scoren qua aantrekkelijkheid, word ik dus minder aantrekkelijk omdat ik peuk in me hand heb. Ook al zal ik nooit een vriend of vriendin worden.

Btw, mijn reactie's slaan dus op uiterlijk (aantrekkelijkheid). We kunnen er ook dieper op ingaan door het innerlijke erbij te roepen, maar daar had ik het niet over (zie voorbeeld: als ik op straat loop).

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 11:57

vvtjuh schreef:
Laui? Heb je wel eens iemand gezoend dan die veel rookte? Ik wel kan niet zeggen dat ik het echt goor vond. Heb me wel vermaakt eigenlijk. Lachen

Ik heet geen Laui maar ik kan uit ervaring wel zeggen dat ik het goor vond. Hoewel het misschien anders is als je toch al in een rokerige omgeving staat, maar dan nog. Nee, een asbak uitlikken is nou niet echt mijn favoriete bezigheid...

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 11:59

Rom: Ik ben niet echt iemand die halsoverkop verliefd wordt, ga er maar van uit dat ik gevraagd heb of iemand rookt voor verliefdheid ook maar een heel klein beetje kans heeft. En als iemand zo aantrekkelijk/leuk/etc is dat ze zelfs wel eens een potentiele vriendin zou kunnen zijn dan veranderd er behoooooorlijk wat in die mening zodra ik hoor dat ze rookt. Brrr.

Wbt het 'gebid', weet je wel hoe vroeg het was toen ik dat schreef? En net een stuk in het AD zitten lezen over de EO familiedag Schijnheilig

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 12:01

Ja VV, of ik moet zeggen: bijna, was behoorlijk weg zeg maar maar nog wel zodanig bij kennis dat ik toen ik dat rook gewoon me omgedraaid heb en weggelopen ben.. Moet er niet aan denken!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 12:01

Rom > ik heb liever dat iemand stopt met roken voor zichzelf dan voor een ander. Dus een potentieel vriendje hoeft voor mij niet te stoppen met roken. Sterker nog: ik val niet op rokers. Maar dat was al duidelijk denk ik. Haha!

vvtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 12:03

Karin schreef:
Ik heet geen Laui maar ik kan uit ervaring wel zeggen dat ik het goor vond. Hoewel het misschien anders is als je toch al in een rokerige omgeving staat, maar dan nog. Nee, een asbak uitlikken is nou niet echt mijn favoriete bezigheid...

*begint te twijfelen aan zn eigen tong*

Ik merkte eigenlijk nauwlijks verschil. En ik heb zelf echt nog nooit een sigaret gerookt.

Wat ik wel goor vindt is zoenen na het blowen, dat smaakt wel ranzig.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 12:03

Pregini: Klopt, ook al ben je iemand om 'naar te kijken'. Voor mij is een sigaret netzoveel uiterlijk dan een puntmuts Haha! Roken is een erg groot minpunt, zie nog liever iemand in een legging, stuk aantrekkelijker dan iemand met een sigaret in haar mond of hand, brrr.

vvtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 12:05

Karin schreef:
Dus een potentieel vriendje .....

Je bent wel veel eisend he. Tong uitsteken

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 12:06

Karin schreef:
Rom > ik heb liever dat iemand stopt met roken voor zichzelf dan voor een ander

Ik bedoelde ook dat die persoon al voor zichzelf wou stoppen omdat hij/zij er ook zat van was. Maar ik deel jullie menig Lachen