Roken is voor mij echt een hoofdzaak... Het kan me echt totaal niet boeien of iemand merkkleding draagt of dat iemand een perfect gebid heeft. Als iemand rookt is het voor mij gewoon helemaal afgelopen, of ja, iig voor 99.5%

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laui! schreef:Echte schoonheid zit van binnen...
geasfalteerde longetjes zijn niet bepaald schoon ten noemen, en dat zit ook van binnen. Ok, is flauw
BartVB schreef:Roken is voor mij echt een hoofdzaak... Het kan me echt totaal niet boeien of iemand merkkleding draagt of dat iemand een perfect gebid heeft. Als iemand rookt is het voor mij gewoon helemaal afgelopen, of ja, iig voor 99.5%
BartVB schreef:Stel dat we de aantrekkelijkheid op een schaal van 0 tot 10 beoordelen en jij scoort een 8 als ik je zo in de stad zie lopen (zonder sigaret) dan daal je ineens heel hard richting 4 ofzo als ik een sigaret zieNiet echt bijzaak dus, iig voor mij niet.
vvtjuh schreef:Laui? Heb je wel eens iemand gezoend dan die veel rookte? Ik wel kan niet zeggen dat ik het echt goor vond. Heb me wel vermaakt eigenlijk.
Karin schreef:Ik heet geen Laui maar ik kan uit ervaring wel zeggen dat ik het goor vond. Hoewel het misschien anders is als je toch al in een rokerige omgeving staat, maar dan nog. Nee, een asbak uitlikken is nou niet echt mijn favoriete bezigheid...