maar eigenlijk is het wel zielig voor dat meisje...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Vind het eigenlijk best triest als het "hoogtepunt" van je dag het in verlegenheid brengen van een winkelmeisje is.....
Ze deed het iig veilig

hasten schreef:Tsja, niet echt mijn soort humor, meer een beetje zoiets voor jongetjes van 11?

LilianR schreef:Ik had al eerder gereageerd maarja. Je kan ook zo vragen aan het winkelmeisje, ja ik weet niet welke ik moet kopen, welke gebruik jij altijd? Zijn die fijn? En dan helemaal zo doorvragen haha.

.
Gemeen

OemmiejO schreef:Haha, dat ga ik serieus waar een keer doen.
Zou als ik zelf de cassiere was geweest wrs gewoon netjes uitleg hebben gegeven ( om vervolgens zelf even in t vuistje te lachen) 

Wel wat sneu voor dat meisje, als ik daar had gestaan en jij kwam bij mij had ik me denk ik net zo gevoeld
Zonnebloem schreef:Was gisteren in een vervelende bui![]()
Dus ik dacht, laat ik eens gek doen, en loop het kruidvat binnen en zeg dat ik condooms wil, maar nog niet weet welke omdat ik daar geen ervarig mee heb. Dus ik over alle verschillende condooms vragen, wat die nou doen en hoezo danDat meisje wist niet meer waar ze het zoeken moest, stond daat te stotteren met een rood hoofd
Uiteindelijk vond ik het zielig en heb maar wat meegenomen.
Ben ik nou heel erg slecht?![]()
(ik slik de pil trouwens en gebruik die dingen niet meer maar dat was het wel ff waard)
Dus als je je verveelt.....