Pipo schreef:
Nee aan jou heb je wat, kip aan het spit![]()
Heb je haar weer
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SuperPepeijn"]
[quote="Eyes"][quote="Pipo schreef:Nee aan jou heb je wat, kip aan het spit![]()
Heb je haar weer 

SuperPepeijn"]GOT THEM!! go eyes!
[quote="Eyes schreef:Nee hoor, PTST (post traumatische stress stoornis) En waar denk je dat dat van komt??? Nou?? Nou??
Chill!!
) dat ze altijd overal een etiketje aan willen plakken.
Eyes schreef:Wat ook zo grappig is aan vrouwen (alhoewel grappig???) dat ze altijd overal een etiketje aan willen plakken.
Heb ik laatst een heeeeele mooie rijbroek gekocht, extra bandplooi, heeeel licht ballonachtig, zag ik ook van die mooie veterlaarzen, ook gekocht dus, kom ik op stal, maken ze me gelijk voor homo uit!!!![]()
(je zou er toch wanhopig van worden)
Pipo"]
[quote="Eyes schreef:Wat ook zo grappig is aan vrouwen (alhoewel grappig???) dat ze altijd overal een etiketje aan willen plakken.
Heb ik laatst een heeeeele mooie rijbroek gekocht, extra bandplooi, heeeel licht ballonachtig, zag ik ook van die mooie veterlaarzen, ook gekocht dus, kom ik op stal, maken ze me gelijk voor homo uit!!!![]()

Eyes"]
[quote="Pipo"][quote="Eyes schreef:Wat ook zo grappig is aan vrouwen (alhoewel grappig???) dat ze altijd overal een etiketje aan willen plakken.