- grijs/roze allstars - wit met roze ballerina's van Replay - gouden ballerina's - 2 paar zwarte laarzen - zwarte met paarse laarzen van Esprit - witte laarzen - roze gympies met allemaal figuurtjes en dingetjes van pimkie - knalroze teenslippers met een bloem - oranje/roze teenslippers met bloemenfiguurtjes op de onderkant van nike - groene sneakers - en mn verzameling laarzen/schoenen voor paardrijden
uhm.. ik heb: 1 paar kapotte slippers rode sportsgoenen (levis) nog een paar rode sportsgoenen nep allstars groen zwart met witte ballerina sgoentjes zwarte laarsen tot net onder me knie witte cowboylaarzen
uhmm... keeh wat hebben jullie veel schoenen zeg ! (ben gelukkig niet de enige schoenenfan )
* Roze Ballarina's met diamantjes * Groene Ballarina's met grote gesp * Witte Ballarina's met strikje * Blauwe ballarina's * licht roze Ballarina's met strikje * gouden Ballarina's met klein gespje * Silveren Ballarina's * Beige open Ballarina's * Bronzen instappertjes * zwart met witte teenslippers met grote bloem * zwarte Ballarina met Sleehak r * Groene pumps met klein hakje * zwarte pumps met hoog hakje * Knalroze Slippers met bloemetjes
(uhmm dit waren de zomerschoenen! OMG! wat erg!.. volgens mij beetje ballarinafan )
* Roze met witte K-swiss * witte met roze nikes + diamantje * van die hoge zwarte laarzen tot onder je knie * gouden Sneakers van Replay worden nu gebruikt ij gym * zwarte cowboy laarzen * Roze cowboy laarzen en van die bontdingen
Ik werk bij de Scapino, dus ik heb overal extra 20% korting op.. Sinds ik er werk heb ik zeker 15 paar schoenen.. En dan heb ik mijn slippers er nog niet bijgeteld, want dan komt ik zeker op 20 tot 25 paar..
We hadden overlaatst de Replay Footwear collectie.. Tegen scherpe prijzen.. Ik heb alle verschillende paren gekocht
Ok ik ben een shoe-addict.. Heb meer dan 60 paar. Vanalles! Van sneaker tot higheel tot ballerina tot teenslipper. Als jullie het niet erg vinden ga ik ze niet allemaal opnoemen
Ik heb één paar slippers. En ik heb nog oude schoenen, skills Maar ik krijg binnenkort nieuwe; K-swiss Mijn oude K-swiss zijn kapot gegaan dus even een tussenoplossing. Voor de rest nog sloffen, en alle paardenzooi(bestaande uit rubberen laarzen, 2 paar van die schoentjes en chaps en leren laarzen)
zwarte alstars roze allstars bloemetjes allstars reef skateschoenen bloemetje teenslippers ballerina schoentjs zwart met een strikje wit met zwate stippen hakjes nikes stalschoenen en verder weet ik het nu niet
geel met oranje puma's oranje all stars blauwe adidassen rode Tommy Hilfiger kuitlaarzen van stof en suede cowboylaarzen 2 paar teenslippers van O'bleu
Misschien wel meer maar weet k op dit moment niet!
Bij mij valt het wel mee - merkloze gympjes lichtgekleurd - merkloze gympjes zwart - witte sleehakken - witte ballerina's uit londen met een hakje - bloemetjes slippers
- Zomer laarsjes - K-Swiss - 2 paar dezelfde ''balerina's'' maar dan andere kleuren - Pumps - 3 paar slippers - open schoentjes - Oude schoenen - Paardrijlaarsen - klompen - Waterschoentjes
Laarzen met mega hak (al zeg ik het zelf) gele schoenen tot aan de kuit sportschoenen roze gympen (nu voor stalwerk enzo) K-swiss nike air max open schoentjes
Dat waren ze geloof ik. Ik moet nog slippers hebben.
Maar valt best mee met de hoeveelheid dacht ik zo.
-all stars -k-swiss -zilveren ballerina's -zwarte laarzen -en ng een paar zwarte laarzen -en ng heel veel paar teenslippers -en ook ng een paar paren waar ik niet zo snel op kan komen